dinsdag 6 augustus 2024

Zonder plan

 Dit is zo'n typische ongeplande kaart. Ik bedacht mij opeens dat ik weer eens mijn aquarelpotloden wilde gebruiken, ik heb een setje van 12 van de Hema (met nog zo'n oud logo) en een setje van 18 van V&D, dat zegt genoeg hoe lang ik die blikjes al heb, haha. Het is ook niets bijzonders, alleen de standaard kleuren, ik had er gewoon even zin in. En dus ging ik op zoek naar stempeltjes die ik wilde gebruiken. Ah, Eline's slakjes en bijtjes, dat leek mij wel wat. Ik heb ze ook nog veel te weinig gebruikt, een prima gelegenheid. Zouden die op de postzegelstans passen?


Ja dus!
De achtergrond van de bijtjes kleurde ik heel lichtblauw, van de slakjes heel lichtgroen. 
Na het kleuren en met water en kwast in de weer te zijn geweest leek het mij leuk om gekleurde spettertjes op de kaart te zetten, dat deed ik door Twinmarkers in de juiste kleuren op een stokje te tikken.
De bloemenstans en de tekststempels zijn net als de postzegelstans en de lieve stempeltjes van Marianne Design.
O ja, het bloemetje in de mond van het linker slakje is geleend van het baby olifantje, ook van Eline, Marianne Design, daar heb ik met een fineliner een lijntje omheen getrokken.
Het geheel kwam op een oranje basiskaart, lekker zomers toch?

19 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Super leuke Zomersekaart Angelique.
De postzegel mal blijft leuk om iets mee te maken.
Groetjes Elle-Jeanne

Margreet zei

Superlieve diertjes op je mooie postzegelstanskaart. En met die 'oude' kleurpotloden kun je nog steeds mooi kleuren!
xxx Margreet

Frederika zei

Super leuk en lekker zomers.

Daphne zei

Wat een leuke kaart is dit.
Zo leuk om te lezen hoe het tot stand is gekomen.
Soms heb je van die buien dan wil je iets doen maar weet je niet zo goed wat. Dan is het hartstikke leuk als er een kaart uit je handen komt die ook nog eens heel erg leuk is en goed gelukt.

Martha zei

Superleuke kaart Angelique
Heel leuk met die postzegelstans
Aquarelpotloden gaan volgens mij een heel levenlang mee, ik heb de mijne van caran d'ache al sinds ik 8 was
En ik teken er ook nog mee...
Fijne dag liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de postzegelmal de diertjes passen er perfect op leuk met de kleine bloemetjes erbij
groetjes ellen

Trijntje zei

Hele leuke zomerse kaart. Leuk met de bijtjes en de slakken die zie je erg veel.wij zien ze veel op de fietspaden. En in de tuin zitten er ook… leuk om af en toe gewoon iets te proberen. Met een heel mooi resultaat. Groeten Trijntje


Elizabeth zei

Ik vind het heel leuk gedaan, Angélique! En ik zit te denken... in mijn laatje liggen ook van die aquarelpotloden van de Hema en ik heb ook nog wat van die eenvoudige stempeltjes... zal ik het ook eens gaan proberen?

Marjan zei

Oh wat leuk en supervrolijk zomers, deze kaart! Heerlijk toch als je ineens zin hebt ergens in met de hobby! Bij mij is dat ver te zoeken helaas...

De Breimeisjes zei

BIJzonder leuke kaart!

Trudy zei

Super leuk en vrolijk kaartje en de diertjes zijn erg geschikt voor deze postzegelstans!
Groetjes Trudy

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Echt super leuk gedaan zeg. Lekker zomers dit kaartje. Tof gedaan. Prachtig ingekleurd ook. Wauw.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

GerJanne zei

Het is een superleuke kaart geworden. Zo zie je maar dat kaartjes zonder plan erg leuk kunnen worden, Het ziet er heel vrolijk uit.
Zijn ze trouwens helemaal klaar in je huis??

Marjolijn van Elsberg zei

Mmmmm, jouw reactie scherm ziet er ineens héél anders uit, hoop dat dit goed gaat, hihi. Je kaartje is schattig en zo leuk lekker kleuren, dat is ook zo rustgevend. Misschien moet ik DAT ook eens doen, mijn kleurdoos klaarzetten en stempeltjes kleuren. Heel erg leuk kaartje is dit.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een vrolijke zomers kaart Angélique, heerlijk toch als je ineens zin hebt om wat te gaan freubelen en het kan.
Lieve groetjes Miranda

Henriët zei

Super leuke kaart met die leuke beestjes. Het kleuren met de aquarelpotloden is je goed gelukt. Ik heb ook wat stempelafdrukjes en aquarelpotloden in de vakantietas gedaan. Ze zijn er tot nu toe nog niet uit geweest.
Groetjes van Henriët

Sarah zei

Zonder plan kan soms verrassend uitdraaien.
Heel leuke zomerse kaart. X

KarinsArtScrap zei

een hele leuke vrolijke kaart Angelique.......gr karin

De Hobbykamer van Petra zei

En toen zag ik deze en dacht....hier wil ik ook even op reageren. Wat een vrolijke en leuke kaart maakte je. Hier zal de ontvanger zeker heel blij van worden.

LIeve groet, Petra