zaterdag 3 augustus 2024

Voor Martha

 Donderdag was Martha jarig, maar ja, toen had ik een kaart te laten zien voor de nieuwe challenge van Cheerful Sketches.  Dan maar vandaag.
Ik heb mij uitstekend vermaakt met stempels en inkt, ik vond het wel bij Martha passen (eerlijk gezegd denk ik dat Martha heel veel mooi vindt, ze is zelf zo veelzijdig).
Na een aantal Lavinia- tutorials bekeken te hebben ben ik het zelf weer eens gaan proberen en zie hier het resultaat:


Bij Lavinia hoort glitter vind ik, het is wel moeilijk op de foto te krijgen, je ziet in de volgende foto helaas niet alle glimmers.


Het stencil is van Pronty, de stempels van Marianne Design en Ali. Verder nog Distress (oxide) inkt, Versafine Clair en gelpennen gebruikt.

Dit smaakt naar meer!

23 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw wat een schitterende kaart, het gaat je goed af. Martha gaat hem zeker leuk vinden.

Martha zei

Ha die Angelique
Daar is de mooie elfjeskaart, prachtug en in het echt zie je de glimmertjes heel goed, nogmaals dank ik ben er blij mee!
Liefs Martha

Daphne zei

Wat leuk en wat mooi.
Eerst filmpjes kijken en daarna een kaart maken, jij hebt je goed gemaakt denk ik.
Ik vind het ook altijd leuk om inspiratie van internet te halen, daar kan ik mij uren vermaken.
Ik lees dat Martha blij was met je kaart, kan ik mij voorstellen, het is een hele mooie

Frederika zei

Oh, wat een een leuke kaart. Zo mooi de hexagon vorm. Leuk om nieuwe technieken uit te proberen.

Ellen zei

Supermooie kaart…ik zie dat hij met liefde gemaakt is en ik zie de glitters het en der wel hoor, prachtig!
Groetjes Ellen

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie tafereeltje en de mooie stempels
leuke frisse kleurtjes heb je gebruikt
groetjes ellen

KarinsArtScrap zei

een heel mooi kaartje heb je voor Martha gemaakt Angelique.....gr karin

karin zei

Prachtig met die mooie stempels erop. Schitterend gemaakt voor Martha.
Groetjes,
Karin

Crea Astrid zei

Een prachtige kaart en mooi gedaan met het doorkijk gat. Mooi ook hoe je de achtergrond hebt gedaan. Inderdaad bij deze stempel horen glitters. Jammer is dat soms hé, dat het lastig te fotograferen is. Maar bij de laatste foto zie je het toch wel goed de glitters.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

Margreet zei

Nou, je hebt de video's goed bestudeerd hoor. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!
xxx Margreet

carla zei

Een prachtig kaartje.
Mooi gestempeld.
Martha zal er blij mee zijn.
Groetjes,
Carla

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Angelique.
Mooi met de stempels .
Knap gedaan.
Groetjes Elle-Jeanne

marian zei

Een schitterende kaart met de Lavinia stempels, prachtig gedaan hoor, ik vind ze ook super mooi maar durf er niet aan te beginnen.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat is deze kaart sprookjesachtig mooi Angélique. Jij bent ook heel veelzijdig vind ik en alles ziet er heel mooi uit. Het is een plaatje, leuk ook die achtergrond.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat heb je een prachtige kaart voor Martha gemaakt. Mooie materialen heb je gebruikt.*Groeten Trijntje

Angela zei

Martha heeft een schitterende kaart van je ontvangen Angélique! Prachtige stempel die je geweldig verwerkt hebt op de kaart. Mooie kleuren heb je gebruikt!

De Breimeisjes zei

Prachtige kaart en ongetwijfeld in 't echt nog veel mooier.

Kaartenkraam zei

Dat ziet er geweldig uit. Mooie kleuren en leuk om het in te kaderen in zachtgeel, dat geeft diepte.

groetjes van Ank

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kaart voor Martha.
Fijne zondag, groetjes Doris

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart!
Groetjes, Caroline

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wauw, wat een prachtige kaart maakte je voor Martha. Wauw. wauw wauw. Heel tof. Mooie kleuren en die Lavinia stempels zijn echt prachtig. Wauw.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Marjan zei

Echt schitterend deze kaart voor Martha, wat een mooi model en dan de focus op het sprookjesachtige middengedeelte, top!

Sarah zei

Dit is super mooi!! Elfjes blijven leuk x