zaterdag 10 augustus 2024

Kookaburra en Koala

 Hoewel het geen donderdag is heb ik toch een kerstkaart te laten zien. Dit omdat ik een kerstdigi heb gekozen om een inspiratiekaart te maken voor de augustus challenge bij Kleuren met Potloden. Ik koos voor Kookaburra (een vogeltje dat in Australië voorkomt) Koala Christmas van RAM Stamps, één van onze sponsors deze maand. 


Natuurlijk kleurde ik weer met Caran d'Ache Pablo, voor de liefhebbers heb ik de kleurnummers opgeschreven.

Koala: 01, 02, 03, 04, 05, 07, 09
Muts: 370, 150, 260 / 403, 402, 401 / 33, 499, 37, 35
Vogel: 370, 150, 260 / 402, 401, 491 / 69, 59, 43, 40 / 493
Cadeau: 370, 150, 260 / 37, 35, 33, 499
Boom: 67, 57, 55, 45
Kerstballen: 370, 150, 260 / 37, 35, 33, 499

Verder heb ik nog dp van Craft Sensations gebruikt, blauw iriserend karton en een tekstje van Marianne Design. 

Houd jij ook van kleuren met potloden of wil je jezelf eens uitdagen? Doe dan vooral mee aan onze challenge bij Kleuren met Potloden, de opdracht is zoals altijd "alles mag zolang je maar met potlood kleurt" en meedoen kan tot en met 6 september.


Het grappige is dat ik vandaag, als het goed is, een Kookaburra in het echt ga zien, want ik ga met zoon en Nevv naar Van Blankendaell Park en daar schijnen ze een Kookaburra te hebben.

Ik link mijn kaart bij Carlin's Kaartenparadijs, het thema is "alles mag"

26 opmerkingen:

Daphne zei

Mooi is deze kaart weer.
Je kan goed overweg met de potloden hè. Ik heb ze nog niet gekocht, ben nog aan het oriënteren en bedenken wat ik wil.
Heel veel plezier vandaag, leuk zo'n dagje weg samen met zoon èn kleinzoon

KarinsArtScrap zei

wat een mooie kaart en gekleurd Angelique........gr karin

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke papier en het schattige stempeltje mooi ingekleurd
groetjes ellen

De Hobbykamer van Petra zei

Een hele leuke kaart en wat gaaf dat je 'm vandaag in het echt gaat zien. Geniet en veel plezier.

Lieve groet, Petra

Martha zei

Heel mooi dit ingekleurde kaartje Angelique
Veel plezier vandaag, liefs Martha

Elle-Jeanne zei

Prachtig ingekleurde kerstkaart Angelique.
Groetjes Elle-Jeanne

Kaartenkraam zei

Hele mooie kaart! Dat kleuren gaat je goed af!

groetjes van Ank

Sarah zei

Wat lief! Ik ben toevallig een kaartje aan het inkleuren met potloden. Als ik het plaats ga ik proberen er aan te denken. X

Margreet zei

Wat heb je de schattige digi mooi ingekleurd, Angélique en er een mooi kaartje mee gemaakt.
Ben benieuwd of je vandaag de Kookaburra in het echt gezien hebt. Veel plezier!
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooi ingekleurde digi Angélique, leuk gecombineerd met het blauwe glanskarton. Gezellig zo samen op pad, diertjes kijken blijft leuk.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie kerstkaart met deze enige digi. Jullie hebben vast een mooie dag gehad. Ben benieuwd of je kookaburra ook hebt gezien...groeten Trijntje

Henriët zei

Wat een leuke kaart en wat heb je de afbeelding weer prachtig gekleurd.
En...heb je de Kookaburra gezien vandaag?
Groetjes van Henriët

Frederika zei

Wat een leuk vogeltje en dan de mooie koala erbij. Super geslaagd

GerJanne zei

Heel leuk en wat heb je weer geweldig gekleurd! Ik moet dat toch ook echt weer gaan oppakken.
En heb je het vogeltje inderdaad in het echt gezien?

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje!

Hetty P. zei

Mooie kaart heb je gemaakt met de leuke digi.
Mooi ingekleurd en de achtergrond laat het plaatje helemaal 'shinen'.
Fijne dag,
Hetty

Angela zei

Schitterende kaart Angélique. Mooie kleurencombinatie. Hoe was de koala in het echt?
Dankjewel voor je reactie op mijn blog. Ik kleur veel op DCP papier. Het is inderdaad glad, maar doezelt daardoor wel fijn. Het is wel belangrijk dat je veel écht dunne laagjes potlood aanbrengt. Ik heb mijn blogbericht en de link aangepast. Mijn bevindingen gingen over ClairAlfa (foutje van mij).
Fijne zondag!

marian zei

Een prachtige kerstkaart ook op zaterdag,
Groetjes van Marian.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met deze schattige digi. Ook erg mooi ingekleurd.
Heb je de Kookaburra nog in het echt gisteren kunnen bewonderen?
Wij zijn pas in Ouwehands Dierenpark geweest en hadden daar de 3 nieuwe koala's gezien. Dat is ook erg gaaf als je dat zo in het echt ziet.

Fijne zonnige zondag.

Groetjes, Astrid.

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en de leuke digi is weer heel mooi gekleurd. Wat een mooi papier heb je gebruikt.
Groetjes, Caroline

carla zei

Je kaart ziet er super schattig en heel mooi uit.
Tof gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan onze 'Alles Mag' challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

Annie H zei

Hele mooie kaart met schitterend gekleurde leuke digi. Ik ben ook benieuwd of je een kookaburra gezien hebt, mooie vogels he (ik ken ze alleen van natuurdocu’s).
Groetjes, Annie

Elizabeth zei

Wat een vrolijke (kerst) kaart...! Niet te geloven dat je zo mooi kunt inkleuren... alsof het gedrukt is!

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een toffe kaart heb je gemaakt. Dat kleuren doe je zo mooi, ik ben echt jaloers. Wauw, wauw, wauw. Heel erg mooi.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Marjan zei

Leuke digi is dit en zeker heel mooi gekleurd, kan jij heel goed! Toffe kaart! Ik las over dat park, nooit van gehoord, maar niet gek, want vast niet hier in de buurt. Nu even naar je nieuwste post.

Sandra1968 zei

Een hele mooie kaart en een leuke kleurencombi.