donderdag 31 maart 2022

Witte kerst en oma-kaarten

 Vorige week kreeg ik van Petra een mailtje, ze had 2 stansjes dubbel en vroeg of ze mij ermee kon verblijden. Nou en of! Ik had ze beiden niet en ze zijn ook niet meer verkrijgbaar. Ik vroeg wat ze ervoor wilde hebben, op die vraag kreeg ik geen antwoord, de volgende dag vielen ze al op mijn deurmat. Ik ben er gelijk mee aan de gang gegaan, zodat ik het resultaat op "kerstkaarten-donderdag" kon plaatsen.


Ik kreeg de bomenrij en het dorpje van Petra, zo leuk! Nogmaals dankjewel Petra, ik ben er superblij mee!
Natuurlijk link ik deze kaart weer bij 52 Weeks to Christmas

Zoals jullie wellicht op verschillende blogs hebben gezien viel er de afgelopen tijd wel meer post door mijn brievenbus, dat ter ere van de geboorte van Nevv, het mannetje dat mij oma heeft gemaakt. Daarover gesproken: Ela, dankjewel voor de opmerking dat ik nog erg jong ben om oma genoemd te worden, whaha, geweldig om te lezen! Dat jong valt trouwens wel mee, ik ben 53, maar ik voel mij ook inderdaad nog niet oma-oud.

Ik dwaal af, ik wil graag al die mooie kaarten laten zien en nogmaals alle afzenders bedanken, ik vind het heel speciaal dat ik zoveel kaarten heb gekregen.


Dankjewel Trijntje, Daphne (sorry, ik zie nu dat de kaart op zijn zij staat), Trudy, Caroline, Vera, Remco's ouders, Miranda, GerJanne,  Ellen en Emily. 
De kaarten mogen nog heel lang hier aan het kaartenrek in de woonkamer hangen, het is zo leuk om steeds even naar te kijken!

27 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het wintertafereeltje
wat een hoop kaartjes heb je gekregen leuk hoor ik heb de mijne met veel plezier voor je gemaakt
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Hele leuke kerstkaart en wat lief van Petra. O al die vrolijk kaarten, idd nog jong maar wel leuk kom Oma te zijn. Wij zijn nog geen grootouders.
Fijne dag.

casa crea d' emilia zei

Hey Angelique,
Wat een leuke kerstkaart heb je weer gemaakt. Heel erg mooi. En wat leuk dat je die stansjes kreeg. Wauw, wat een mooie hoeveelheid oma kaarten heb je gekregen, stuk voor stuk even mooi.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Daphne zei

Dat is lief, zulke post krijgen.
Misschien in plaats van een bloemetje, omdat je ziek bent/was.
Je maakte er een super leuke kaart mee, ik vind dat licht door die raampjes altijd zo leuk, zo echt en het staat heel gezellig.
Je gaat hier vast veel meer leuke kerstkaarten mee maken.
Wat kreeg je veel "oma" kaarten zeg, wauw, wat een gezelligheid. Blijf er nog maar lekker van genieten de komende tijd.
Haha, dat mijn kaart verkeerd staat zag ik meteen, ik denk dat kleine Nevv even een dutje aan het doen is.😉
Bedankt dat je gewacht hebt met plaatsen van de kaarten. Sommige mensen zien het gelijk, dat er een kaart tussen staat die de verstuurder nog niet heeft laten zien op haar eigen blog en dat is toch jammer.
Fijne dag!!

Trudy zei

Hele leuke kerstkaart! Wat leuk dat je zoveel mooie kaartjes hebt gekregen! Staat heel gezellig!
Geniet van je kleinzoon, groetjes Trudy

Annemarie en Merit zei

wat leuk zoveel post...
hele leuke kerstkaart heb je gemaakt.
Gezellig dat je erbij bent vandaag.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Caroline Cards zei

Een mooie kerstkaart en heel lief dat je de stansjes kreeg!
Je hebt veel leuke oma post gekregen!
Groetjes, Caroline

Martha zei

Wat lef zeg dat je dat stansje hebt gekregen, Angelique
Leuk kerstkaartje heb je ermee gemaakt!
Vandaag gaat mijn felicitatiekaartje op de bus voor jou, ik was er een beetje verlaat mee
Maar je bent ook superverwend met al die mooie kaarten, leuk he allemasl van blogvriendinnen!
Fijne dag liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat lief dat je die stansjes kreeg van Petra. Er "wonen" lieve mensen in Blogland dat zie je ook wel aan de mooie "omakaarten" die je mocht ontvangen Angélique. Je kerstkaart is mooi geworden met de kerstman vliegend boven het bos. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een leuke post allemaal en je kaart is erg leuk geworden. Fijn dat ik je blij ermee kon maken. Ik had ze dubbel en beide ook gekregen. Je kent het spreekwoord toch ook wel "wie goed doet goed ontmoet" .
Jij maakte me ooit erg blij toen je ja zei op de vraag of je voor mij een VW busje wilde haken.

Lieve groet, Petra

Diny zei

Wat heb je veel leuke kaartjes gekregen omdat je oma bent geworden Angelique....dat is genieten he?
Je kerstkaart van vandaag is ook weer een hele leuke!
Groetjes Diny

Ellen zei

Superleuk oma al die kaartjes…ik heb het ook als “leuk” ervaren met de geboortes van alle 3 mn oogappeltjes! 🥰
Je kaart is super met de “gekregen” stansjes…heel leuk!
Groetjes Ellen

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke oma kaartjes, wat een super mooie kaart heb je gemaakt!
Groetjes Doris

Franciens Haakwerk zei

Hoe toepasselijk, een sneeuwkaart.... ziet er gezellig uit, hopelijk ook als wij morgen wakker worden. Toch nog even die witte wereld zien, groet Francien

Freubelmina zei

Nou maakte je meteen een hele mooie kerstkaart met de leuke gekregen mal,super!
En wat een geweldige oma-kaarten,daar zul je veel naar kijken en van genieten.
Heb ook war gemiste kaarten teruggekeken,wat gaaf die eekhoorn kaart en wat verdrietig die condoleance kaart,, was een erg onverwachts overlijden dus, bah. Maar je maakte er wel een mooie persoonlijke kaart voor Angelique xx

Suzan zei

Supermooie kerstkaart heb je gemaakt !
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Jantine zei

Wat een leuke verrassing, die stansjes van Petra. Mooie kaart maakte je ermee Angelique. En leuk al die felicitatiekaartjes voor je kleinkind.
Leuk dat je weer mee doet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

De Breimeisjes zei

Prachtige kaart voor je kerstserie!
En wat ontzettend leuk, al die felicitatiekaarten die jij mocht ontvangen!
Je bent absoluut een jonge oma, al kan het prima op deze leeftijd. Je was vast ook al vrij jong moeder.
Nu kun je er al van genieten terwijl je nog jong van lijf, leden en geest bent, dat is alleen maar mooi!
Liefs,
Akkelien

Henriët zei

Wat leuk dat je die stansjes zomaar kreeg. Je hebt er meteen een leuke kaart mee gemaakt.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Oh ja, hier hebben ze ook een hele tijd gestaan, zo leuk om steeds even naar te kijken.
Je kaart met de nieuwe stansen is ook heel leuk. Lief dat je dat zomaar kreeg!

Marjolein zei

Oh wat leuk al die kaarten! Gefeliciteerd zeg, erg leuk nieuws.
Je kerstkaart is ook een beauty, mooi en wat lief van Petra! Groeten Marjolein

gerrie zei

Je kerstkaart is heel mooi.Gefeliciteerd met het oma zijn, ook al zo fijn, en wat leuk dat je zo'n stel kaarten hebt gehad
Groetjes,Gerrie..

Elizabeth zei

Wat ontzettend leuk van Petra! Dat komt natuurlijk goed van pas bij al die kerstkaarten...
Je hebt prachtige kaarten gekregen! Ik heb er helemaal niet aan gedacht; oeps...

!neke zei

Mooie kaart !!!!
En geniet van het "oma" zijn !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt. Fijn he dat je soms onverwachts iets liefs ontvangt van uit blogland.

Geniet van oma zijn van de kleine Nevv.Héérlijk toch om jonge oma te zijn.

Leafs fan Ina

Trijntje zei

Wat edn leuke kerstkaart heb je met met de gekregen mallen gemaakt. Lief om ze zomaar te krijgen. Wat heb je leuke post ter ere van de geboorte van Nevv ontvangen. Gezellig. Groeten Trijntje

Bernadet zei

Wat heb je een pracht van een kerstkaart gemaakt Angelique!
En wat ben je lekker verwend met gekregen kaartjes voor Nevy! Heerlijk hoor.