woensdag 27 maart 2024

Cadeautje!

 De lunch maandag met mïjn vriendin was gezellig, we hadden absoluut wel het nodige bij te kletsen. Het was heerlijk weer en daardoor konden we lekker op een terras neerstrijken.

Vandaag laat ik de kaart zien die in januari naar Doris ging. 
Ik heb geprobeerd om het hondje van Doris, Diva, na te maken, het leek mij leuk om haar uit een cadeautje te laten komen. Ik ben er zelf niet helemaal van overtuigd dat ze lijkt op het echte hondje, haha.


Het is wel een feestelijke kaart geworden met al het geglim.

Na mijn werk mag ik op Nevv passen en daarna blijven zijn vader en hij eten, dus ik weet niet of ik nog kans zie om bij jullie langs te komen.

26 opmerkingen:

Monique zei

Wat een mooi bling, bling kaartje. Hij piept zo grappig onder de deksel vandaan.
Oppassen is veel leuker dan blogberichten achterlaten ;-)
Geniet ervan!

Elizabeth zei

Er komt een hondje als een duveltje uit een doosje, dat is een ding dat zeker is...
En het hondje hoeft toch niet te lijken, het is gewoon een leuk idee!
Heerlijk om zo bij te kletsen met een vriendin; ik hoop dat volgende woensdag te gaan doen, ook lekker op een terrasje, of binnen als het minder weer is...

Anita van Deur zei

Ooo zo`n schattig hondje en hij piept mooi uit de doos.

Elle-Jeanne zei

Leuke verjaardagskaart voor Doris.
Het hondje lijkt er wel op..groetjes Elle-Jeanne

Daphne zei

Als je vriendin Diva herkend is het goed, toch.
Ik vind het een heel leuk idee, het hondje wat uit het kadootje komt springen.
En het bling bling maakt het extra feestelijk, altijd goed voor een verjaardag.
Veel plezier met Nevv (en later ook zijn vader🥰)

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke hondje leuk zo als hij over de rand van de doos kijkt
groetjes ellen

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een leuke kaart maakte je voor Doris. Echt zo leuk gedaan. Echt een feestelijke kaart.
Veel plezier met oppassen :-).

Lieve groetjes,
Emily

KarinsArtScrap zei

ach wat een schatje een hele mooie kaart Angelique......gr karin

Martha zei

Wat een schattig hondje, Angelique
Zo leuk dat hij uit de doos komt!
Mooi gemaskt
Fijne dag liefs Martha

marja kenter zei

Het is een hele leuke kaart met een schattig hondje.
Fijne dag en groetjes

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een leuke kaart, ik ken het hondje niet maar dit lijkt echt wel op een hondje. Een superleuk cadeautje dus!

Diny zei

Wat een schattig kaartje heb je in de LLT kleuren gemaakt Angelique!
Groetjes Diny

Trijntje zei

Leuke kaart in deze kleuren combi. Doris vond dit hondje ook vadt keuk. Fijn dat jullie lekker op een terrasje konden zitten...heel gezellig. Groeten Trijntje

Margreet zei

Ook al zou het hondje niet echt lijken, dan nog zal je poging best gewaardeerd worden. Het is een heel leuke kaart.
Ook je vogelkaarten hieronder zijn beauties. Fijn dat je lekker gelunched en bijgekletst hebt.
xxx Margreet

De Breimeisjes zei

Een heel jolig hondje dat zin in een feestje heeft! Erg leuke kaart.

Marjan zei

Fijn altijd hè, zulke gezellige lunches met een vriendin, ik geniet er altijd van. Wat is je kaart voor Doris superleuk, zo geinig dat hondje dat uit de mooie blingdoos komt piepen!

Angela zei

Hele gave kaart Angélique! Leuk dat hondje dat uit de doos piept!

!neke zei

Wat een leukerd !!!!
groeten Ineke

marian zei

Wat een grappige kaart heb je gemaakt voor de jarige. Heel erg leuk dat hondje.
Groetjes van Marian.

juffrouw Ooievaar zei

Leuke kaart en goed bedacht dat het hondje uit een doos komt :)
Oppassen, lijkt me heerlijk en gezellig met zo’n kleintje.
Groetjes Anita

GerJanne zei

Wat een gezellige en feestelijke kaart! Leuk dat he geprobeerd hebt het hondje na te maken.
Het zal vast leuk geweest zijn met Nevv. Echt genieten die kleine mannetjes, he?

Caroline Cards zei

Leuke kaart met een lief hondje!
Groetjes, Caroline

Nelleke zei

Leuk Angelique, prachtig hoe het hondje uit het pakketje komt. En voor de volgende maand je opgeven voor het KKT, doe je ook gezellig mee. Groetjes Nelleke

Nancy Soetaert zei

Schattig en lief!

Marfien zei

Wat een leuk idee om deze voor Doris te maken, nee het is een ander ras als op deze kaart (heb hem in het echt gezien) maar toch een gaaf kaartje

Christine W zei

Wel een heel leuke kaart geworden!