donderdag 21 maart 2024

We gaan de ruimte in!

 Vandaag is het alweer tijd voor de laatste reminder voor de maartchallenge van Cheerful Sketches .

Ik koos de digi Retro Rocket van één van onze sponsors Sheep Ski Design, ik vind hem zo gaaf, vooral omdat ik meteen al wist voor wie ik deze kaart ging maken. Hij is voor mijn oudste zoon bestemd, ookal is hij pas eind oktober jarig. Mijn zoon (eigenlijk beide zonen, maar deze nog het meest) is dol op ruimtevaart, hij heeft zelfs Nevv zijn kamer dat thema gegeven.


Ik heb de digi gekleurd met potlood (Caran d'Ache Pablo), de onderdelen uitgeknipt en op designpapier geplakt dat doet denken aan het heelal. De randjes van de cirkels heb ik aangezet met glow-in-the-darkverf. De digi vond ik perfect bij de mooie sketch passen. Ik heb deze kaart met heel veel plezier gemaakt, het ging bijna vanzelf.
Ik link deze kaart bij SheepSkiDesigns Challengeblog 


Het is duidelijk dat veel van jullie de sketch ook mooi vinden, want we hebben al veel prachtige inzendingen, dat wordt weer lastig met kiezen, haha. Toch wil ik jullie aanmoedigen om nog mee te doen, dat kan nog tot volgende week donderdag 23.55 uur. Maak het ons gerust maar nóg moeilijker!

Mijn kerstkaart voor deze week verschijnt morgen, hopelijk tot dan!

25 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke ruimte vaart dingen stoer hoor
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Prachtige reminder voor de challenge Angelique.
Groetjes Elle-Jeanne

Doris knippenenplakken zei

Wat een stoere ruimte kaartje in een heel leuk model.
Fijne dag, groetjes Doris

Irene zei

Out of this world Angelique en dat slaat op jouw kleurwerk, echt gaaf deze kaart
XxIrene

Trudy zei

Wat een super leuke en stoere kaart voor je zoon!
Groetjes Trudy

Martha zei

Leuke kaart Angelique
Mooi met die prachtig ingekleurde raket
Fijne dag liefs Martha

Trijntje zei

Hele leuke kaart met deze schets. Vrolijk papier en een leuke afbeelding. Het is zeker een mooie schets. Ik heb ook net een kaart klaar.. waar ik ook met de schets gewerkt heb.. Groeten Trijntje

KarinsArtScrap zei

een super gave stoere kaart Angelique.......gr karin

Anita van Deur zei

Super leuk dit ruimte kaartje, kom zeker terug morgen voor je kerstkaart.

karin zei

Leuk kaartje voor iemand die van ruimtevaart houdt. Prachtig ingekleurd.
Groetjes,
Karin

Marjan zei

Heel gaaf deze ruimtevaart kaart voor je zoon, die kleuren ook top! Voor iemand die er zo gek van moet je natuurlijk wel iets in dit thema maken. Mooi papier erbij en leuk dat glow in the dark!

Hetty P. zei

Leuke, stoere kaart is het geworden.
Daar zal je zoon heel blij mee zijn.
Groetjes van Hetty

Marjolijn van Elsberg zei

Hhaha, vind je het heel erg als ik hier blijf. Wel een erg leuk kaartje!

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en die mooie kleuren passen goed bij de ruimtevaart.
Groetjes, Caroline

Henriët zei

Wat een mooie kaart voor je zoon. Hij kan maar vast klaar zijn!
Wij zitten op school midden in het thema over de ruimte. Zo leuk om te doen met de kinderen.
Groetjes van Henriët

joke zei

Wat een supergave kaart heb je voor je zoon gemaakt als hij hier niet blij mee is! dat glow in the dark is ook super.
Groetjes Joke

GerJanne zei

Wat een geweldige kaart is dit in het ruimtevaart thema! Leuk dat je er al een heel goede bestemming voor hebt.

Nelleke zei

Mooie en toepasselijke kaart voor je zoon. Mooi op tijd klaar, is gewoon ook makkelijk om soms in hetvoren te werken. Groetjes Nelleke

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een leuke reminderkaart. Echt prachtig geworden. Leuk zo met die plaatjes. Mooi gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Elizabeth zei

Mooi gedaan, Angélique... Guus houdt ook van de ruimte!

Kaartenkraam zei

Prachtige kaart, heerlijke kleuren!

groetjes van Ank

marian zei

Een super mooie kaart heb je gemaakt met deze sketch.
Groetjes van Marian.

Christine W zei

Wat een leuke kaart!

De Breimeisjes zei

De ruimtevaart, zo fascinerend! Een vrolijke en kleurrijke kaart.

Freubelmina zei

Wat een schitterende sfeervolle kaart zeg, die zal in goede aarde gevallen zijn xx