maandag 18 maart 2024

Feel better soon

Onlangs vond ik per toeval toch zo'n leuk setje met stempels bij de Wibra, die kon ik echt niet laten liggen. Het was een setje met allemaal robotjes en leuke teksten erbij.
Ik bestempelde 2 stroken papier met de robotjes en kleurde ze in met potlood. De één met vrolijke kleurtjes, de ander met metalic zilver-, koper-en goudkleurig potlood. Die laatstgenoemde strook vond ik veel minder leuk geworden en vroeg mij af of ik er wel een kaart mee zou maken. Remco was het met mij eens en opperde nog om een strookje aluminiumfolie erbij te gebruiken. Goed idee, maar dan anders dan hij bedoelde.
Grappig genoeg werd deze kaart leuker dan die met de vrolijke kleuren (vind ik dan), al is die ook leuk geworden hoor.


Ik heb het strookje papier met de robotjes op het aluminiumfolie geplakt met dubbelzijdig tape en daarna de randjes verkreukeld bij elkaar geknepen.
Ik legde er wat radartjes bij en voegde een steeksleutel toe. Er kwam nog wat gereedschap bij en zo kwam ik op het idee dat het een beterschapskaart moest worden, leuk voor als iemand geopereerd moet worden (al is een operatie opzich natuurlijk niet leuk, jullie snappen vast wat ik bedoel). Ik gebruik zelden Engelse teksten, maar nu vond ik deze er goed bij passen.


Ik link deze kaart bij Kaartjes Inspiratie Challengeblog, want daar vragen ze een beterschapskaart.

De kaart met de vrolijke kleuren maakte ik ook meteen:


Ook hier radartjes en weer een Engelse tekst, dit keer uit turquoise glitterpapier met een donkerblauw laagje als schaduw erachter geplakt. 
Deze kaart link ik bij Knutsels en Kadootjes want de robotkat en robotmuis hebben staartjes.

Welke van de twee vinden jullie leuker?

26 opmerkingen:

Frederika zei

Ze zijn beiden goed gelukt. Ik vind toch de eerste wel de mooiste. Groeten Frederika

Caroline Cards zei

Ze zijn alle twee heel leuk, maar die met het aluminiumfolie is inderdaad de mooiste. Wat een leuke stempels!
Groetjes, Caroline

marja kenter zei

Ik kan niet kiezen. Dus allebei even leuk.
Fijne dag en groetjes

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de leuke robotjes ze zijn allebei keileuk dat gereedschap doet met denken aan mijn heup en knieoperaties haha
groetjes ellen

carla zei

Leuke stempeltjes en mooie kaarten ermee gemaakt.
Tof gedaan.
Groetjes,
Carla

Daphne zei

Oeh, wat een lastige vraag.
Ik vind ze beide héél erg leuk.
Héél anders, maar wat een leuk idee.
Bij Wibra kan je soms zomaar tegen leuke knutsel spullen aan lopen.
Ik kijk nog eens........
Ik denk toch dat de Feel Better Soon kaart mijn voorkeur heeft.

Martha zei

Leuke kaarten Angelique
Beiden leuk, maar ik neig naar de kleurige, nummer 2 dus
Fijne dag liefs Martha

Diny zei

Wat heb je leuke stempeltjes gevonden Angelique!
Je hebt er al gelijk twee hele mooie kaartjes mee gemaakt.
Groetjes Diny

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een gave kaartjes maakte je met de leuke stempeltjes. Wat een leuk idee zo. Ik heb die stempeltjes ook hihi ;-).
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Margreet zei

Wat kunnen we het onszelf toch lastig maken hè?
Maar je hebt wel gelijk dat de 'zilveren' kaart het leukste is. Al is de onderste ook erg vrolijk. Voor beide kaarten zul je ongetwijfeld liefhebbers kunnen vinden.
xxx Margreet

Trijntje zei

Leuke kleine stempeltjes heb je op deze leuk gemaakte kaarten . De kaart met alu folie is net wat stoerder. Groeten Trijntje

De Breimeisjes zei

Wat leuk ook om te zien hoe verschillend het kan worden. Ik vind ze allebei mooi.

Elle-Jeanne zei

Leuke kaarten Angelique.
Ze zijn allebei super leuk.
Groetjes Elle-Jeanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Allebei zijn ze superleuk, ik zag deze ook en kon er ook geen weerstand aan bieden. Je geeft meteen inspiratie Angélique, dank je wel hihi. Ik vond de teksten ook zo'n leuk lettertype hebben.
Lieve groetjes Miranda

juffrouw Ooievaar zei

Ik vind de kaarten allebei heel erg geslaagd, leuk die robotjes en weer anders dan je andere kaarten.
Ik heb voor het eerst tweezijdige tape gekocht bij de Action voor mijn moodboard, dat is handig zeg :)
Groetjes Anita

KarinsArtScrap zei

2 hele leuke vrolijke kaartjes Angelique..........gr karin

Elizabeth zei

Oh ja, dat zilverfolie is wel heel stoer bij robots!

Mariann Jakobsen zei

Two cool cards! Love them both!
Hugs

Marjan zei

Heel andere uitstraling hebben beide kaarten, maar wel erg leuk allebei! Dat folie is leuk erbij! Geinig die robotjes en mooi gekleurd ook! Kan zeker wel voor een beterschapswens na een operatie.

Crea Astrid zei

Twee mooie kaarten heb je met deze schattige stempeltjes gemaakt. Lekker stoer ook. Leuk gedaan ook om er gereedschap en radars op te verwerken.

Groetjes, Astrid.

Doris knippenenplakken zei

2 leuke vrolijke kaarten. Gr Doris

De Hobbykamer van Petra zei

Ik vind ze beide superleuk en vrolijk en herken het ook. Soms loop je tijdens het maken van een kaart "vast" en dan opeens weet je hoe je 'm verder af wil maken en dan blijkt het ook nog een leuke kaart...zo leuk dit.

Lieve groet, Petra

Marjolijn van Elsberg zei

Beide kaarten zijn erg leuk! Ik zit nu heel de tijd met blieb geluidjes in mijn hoofd! WAt een schattige robotjes.

Christine W zei

Ze zijn allebei leuk! Grappig om te zien hoe je het zo verschillend kan maken met dezelfde stempels.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt, een prachtig geheel bij elkaar, en lekker stoer. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Nelly zei

Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze staart challenge bij K&K.
Bedankt voor je bijdrage.
Fijne paasdagen!!

Groetjes Nelly (DT K&K)