woensdag 20 maart 2024

Tulpen voor Ineke

 Gisteren was !neke (zo typt ze haar naam meestal) jarig, ook van mij kreeg ze een kaart. Ik had voor haar een digi van Beccy's Place, Three Tulps, uitgezocht en gekleurd met potlood. Ik zocht er een vrolijk papiertje bij en de tekst "een bloemetje voor jou" van Marianne Design. 


Ik link deze kaart bij de maart challenge van Beccy's Place met als optie het bingo-rijtje kleuren met potlood, bloemen en embossing (tekst).

Toen ik de kaart klaar had postte Ineke juist een kaart met tulpen met ook een groen geruite achtergrond (wel heel anders dan op mijn kaart) en ze vermeldde in diezelfde post dat ze binnenkort jarig zou zijn. Ik moest toen wel even grinniken en dacht: "je moest eens weten wat voor kaart ik voor jou klaar heb staan, hihi".

Graag tot morgen, dan ben ik er weer met een reminder voor Cheerful Sketches.

19 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Hihi, wat een toeval met de tulpen op geruite achtergrond. Erg mooi kaartje!

Frederika zei

Een leuke lente kaart. Wat een toeval dat ze ook deze achtergrond heeft gebruikt. Groeten Frederika

Elle-Jeanne zei

Mooie tulpen kaart voor Ineke verjaardag.
Mooi ingekleurd Angelique.
Groetjes Elle-Jeanne

Daphne zei

Haha ja, soms komen dingen extra goed uit.
Mooie kaart, het dp past echt perfect bij de kleur van de digi, dat heb je heel mooi uitgezocht.
Oh joh, is morgen de reminder??
Goed dat je het zegt.

Martha zei

Schitterende tulpenkaart, Angelique
Heel mooi gekleurd en gecombineerd met dat leuke dp
Toevallig dat Ineke ook een tulpenkaart had gemaakt
Liefs Martha

Irene zei

Hihi, héél leuk toeval en super gekleurd Angelique!
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha wat een toeval, dan weet je al dat je mooie felicitatie-kaart ook bij haar in de smaak zal vallen Angélique. Het is een mooie frisse kaart vind ik en je hebt de tulpen mooi ingekleurd.
Lieve groetjes Miranda

KarinsArtScrap zei

een mooie vrolijke kaart Angelique........gr karin

Crea Astrid zei

Een toepasselijke kaart heb je voor !neke gemaakt, als ik je verhaal erbij lees.
Een mooie digi gebruikt en prachtig ingekleurd. Mooie tekst ook.

Groetjes, Astrid.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de vrolijke tulpen altijd echt een lente gevoel geven die
leuk het geruite dp erachter
groetjes ellen

Josje zei

Mooi ingekleurd mooie kaart heb je gemaakt

carla zei

Een hele mooie kaart voor de verjaardag van Ineke.
Zo leuk dat je die mooie tulpen van Beccy's Place hiervoor gebruikt hebt.
Een digi die ik zelf ook vaak gebruik, omdat ik hem zo prachtig vind.
Het DP en de mooie tekst passen er heel goed bij.
Groetjes,
Carla

Trijntje zei

Hele mooie kaart heb je voor Ineke gemaakt. Leuke digi en mooi gekleurd. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Hahaha, dat is wel herkenbaar! is mij ook wel overkomen, dat iemand heel enthousiast reageerde op een kaart en die had ik dan voor diegene bestemd.
Je kaart is heel gaaf in deze kleuren en ik denk dat Ineke hem super vindt.

Freubelmina zei

Wat een vrolijke fleurige kaart voor de jarige !neke xx

De Breimeisjes zei

Vrolijke voorjaarskaart! Het viel me eerst niet eens op, de aangepaste spelling van !neke's naam, wel heel leuk en origineel!

Beccy zei

What a great coincidence Angelique, I'm sure it means Ineke will love the card you've made for her. The frame around the image is beautiful, such a pretty edge, and you've done a wonderful job colouring the tulips.
Cheers,
Beccy

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een gave kaart heb je gemaakt. Echt heel leuk en wat een toeval.
Dat kleuren doe je zo mooi. echt prachtig.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Christine W zei

Mooie kaart! Lekker fleurig met die tulpen zo.