maandag 4 maart 2024

Ellen was jarig

 Op 29 februari was Ellen jarig. Natuurlijk stuurde ik haar een kaart.
Ik wist al meteen wat ik voor haar ging maken, want een aantal weken daarvoor had ze op mijn blog gereageerd dat zij wél van poezen houdt (ik niet) en ik weet ook dat ze Eline's diertjes (MD) ook leuk vindt, dus...


Oeps, het is wel een ondeugende kat, het was de bedoeling dat hij BIJ de tobbe met voorjaarsbloemen ging zitten. Nou ja, hij was wel netjes op tijd op Ellen's verjaardag, dat dan weer wel.
Deze kat van Eline Pellinkhof (Marianne Design) vind ik wel leuk hoor, je kunt er zulke leuke kaarten mee maken, net als met alle andere dieren van Eline. 
De meeste stansen op deze kaart zijn van Marianne Design, alleen de tekst niet. Hoera is van Ali, van harte weet ik even niet. Het leuke papier met de kattenpootjes is van Craft Sensations. 

27 opmerkingen:

Diny zei

Hoi Angelique,
Eindelijk weer een berichtje van mij.
Ik ben nog niet helemaal terug in blogland.....
Ik heb veel moois gemist bij je zag ik......ook dit is een een hele leuke kaart!
Hopelijk kan ik het weer een beetje oppakken.
Groetjes Diny

Elle-Jeanne zei

Leuke voorjaarskaart met de poes Angelique.
Ziet er meteen goed uit met mooie bloemen buiten.
Groetjes Elle-Jeanne

Annemarie en Merit zei

Schattig dit olijke katje in de tobbe met bloemetjes...
heel leuk vrolijk voorjaarskaartje.
Liefs Annemarie en Merit

Elizabeth zei

Ja, die kat is wel een klein duveltje door in de plantenbak te gaan zitten!
Ik hoop maar dat er geen hoopje in gelegd wordt...
De kaart voor Ellen is erg leuk geworden!

Martha zei

Ah dit is toch wel schattig, Angelique
Dat poesje tussen de bloempjes, wat heb je dat leuk gemaakt
Een gezellig vrolijk kaartje!
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

aaah daar is de poes hij kijkt me nog steeds aan vanaf de plank in de kast bij de andere kaartjes zo ie iets van plan zijn ???? hahaha hij is zo leuk
groetjes ellen

Frederika zei

Hij is erg leuk. Je weet er toch wat leuks van te maken, ondanks dat je niet van katten houdt. Groetjes Frederika

Trudy zei

Wat een super gezellige voorjaarskaart met de leuke stoute poes in de tobbe!
Ook fijn dat de kaart op tijd is aangekomen, dat moet je tegenwoordig ook maar afwachten!
Groetjes Trudy

Anoniem zei

Beeldschone kaart Angelique, zo leuk gemaakt. Ook nog een stukkie voorjaar erbij dus helemaal top!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

De Breimeisjes zei

Wat een leuke kaart, ook met al die vrolijke voorjaarsbloemen!

Margreet zei

Prachtig kaartje met die ondeugende poes. Leuke voorjaarskaart ook.
xxx Margreet

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een prachtige kaart met de leuke kat. Zo ontzettend lief en ondeugend. Hihihi.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Caroline Cards zei

Wat een super leuke vrolijke kaart met deze lapjes kat!
Groetjes, Caroline

Trijntje zei

Wat een leuke vrolijke voorjaars kaart heb je voor Ellen gemaakt. Groeten Trijntje

carla zei

Een hele mooie kaart met het ondeugend poesje.
Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Carla

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, wat een ondeugende kat. Leuk dat hij in de tobbe tussen de bloemen uit piept Angélique. Een mooie, vrolijke felicitatie-kaart.
Lieve groetjes Miranda

Freubelmina zei

Een superleuke kaart met de schattige ontdeugende poes en ik lees dat Ellen hem natuurlijk erg leuk vind xx

Henriët zei

Prachtige kaart met de ondeugende kat. Leuk al die bloemen in de tobbe.
Groetjes van Henriët

KarinsArtScrap zei

wat een mooi vrolijk kaartje Angelique.........gr karin

joke zei

Dit ondeugende poesje heeft het vast naar zijn zin in de tobbe, geweldig kaartje.
Groetjes Joke

marian zei

Een grappige kaart met die ondeugende poes.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Leuk met die kat !!!!!
Leuk voor mijn dochter ook , net een Bengali in huis en super ondeugend !!!
groeten Ineke

GerJanne zei

Nou dat kan wel een broertje zijn van de poezen die zondag op mijn blog stonden.... Ook al zo'n ondeugend exemplaar!. Het is een enige kaart!

Daphne zei

Haha, dit is wel een leukerd zeg, ook al hou je niet van katten, deze moet je haast wel leuk vinden.
Het is een heel lief kaartje, met een leuk persoonlijk tintje.

Marjolijn van Elsberg zei

Owhhh, te lief dit kaartje.

Bernadet zei

Haha wel een eigenzinnige kat dus;)
Maar wel een leukerd, net als je kaart Angelique!!

Christine W zei

Wat een gezellige kaart!