donderdag 14 maart 2024

Reminder voor Cheerful Sketches, gemaakt voor Emily

 Vorige week was Emily jarig en speciaal voor haar zocht ik deze schattige kattendigi uit als reminder voor de maartchallenge op het Cheerful Sketches Challange Blog. Hij is van Polka Doodles en heet Cute cats and kittens, Emily houdt namelijk erg van katten en van haken, dus leuk met het bolletje wol erbij. 


Ik kleurde de digi met kleurpotlood, Caran d'Ache Pablo. Het leuke bijpassende papier is van Craft Sensations, er staan kattenpootjes en kattenkopjes op.

Ik vind het een superleuke sketch die niet moeilijk is en verwacht dat we het weer lastig gaan krijgen met een top 4 te kiezen. Doen jullie ook al mee? Je mag met 3 kaarten meedoen. Nog even de sketch voor de liefhebbers:


Vandaag dus geen kerstkaart, kom daarvoor gerust morgen terug, dan laat ik er twee zien.

21 opmerkingen:

Freubelmina zei

Aaaah leuk persoonlijk plaatje op je hele mooie uitgewerkte sketch!

Anita van Deur zei

Ohhhhhhhh wat een lief en leuk kaartje enig met de poesjes. Damkjewel voor je verjaardagswens.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige poezen leuke sketch heb je gebruikt en leuk poezen dp
groetjes ellen

Hetty P. zei

Wat een schattig kaartje met de poes in de hoofdrol.
Fijne dag,
Hetty

De Hobbykamer van Petra zei

Oh wat een schattige kaart voor een kattenliefhebber die ook haakt. Waar is dat kleine malletje van met de text van harte? Zoiets zou ik ook nog graag hebben want zulke kleine tekstjes heb ik alleen op stempels en een malletje zou me beter passen ;-)


Lieve groet, Petra

Elle-Jeanne zei

Een prachtige kaart met de poesjes Angelique.
Mooi ingekleurd.
Groetjes Elle-Jeanne

Martha zei

Leuk lief poezenkasrtje, Angelique
Mooi gemaakt en gekleurd!
Liefs Martha

Margreet zei

Wat een lief kaartje met die schattige digi. Weer mooi ingekleurd.
xxx Margreet

Diny zei

Wat een prachtige kaart Angelique....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Trijntje zei

Hele mooie kaart met deze leuke digi met poezen. Mooie afgewerkt en leuk papier erbij gecombineerd. Groeten Trijntje

Trudy zei

Wat een super schattig en leuk kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Trudy

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een gave kaart maakte je voor mij. Ik ben er heel erg blij mee. Zo leuk gedaan. Het plaatje heb je weer zo mooi ingekleurd. Heel mooi.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Anoniem zei

Heel leuk gedaan!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Marjan zei

Heel gaaf deze kaart met de leuke digi van de poesjes, mooi gekleurd ook! leuk dat je de kleurtjes zo laat matchen en dat bolletje wol erbij is ook tof, net als de slinger!

Daphne zei

Wat leuk bedacht om deze digi te gebruiken voor een kaart voor Emily.
Past prefect voor haar, met de katten en de bolletjes wol, de haakt héél veel.
Mooi voorbeeld, het is een vrolijke verjaardag kaart.

Doris knippenenplakken zei

Wat een super mooi kaartje met de lieve poes. Mooi gedaan volgens de sketch.
Groetjes Doris

Henriët zei

Wat maakte je een prachtige kaart voor Emily.
Groetjes van Henriët

marja kenter zei

Wat een leuk en toepasselijk kaartje.
Fijne dag morgen en groetjes

GerJanne zei

AH.... wat een enige kaart voor Emily!
En de poezen en de wol, allebei toepasselijk voor haar!
Mooie reminder voor Cheerful! ik moet er nog even voor gaan zitten!

Elizabeth zei

Oh, van zo'n kaart word ik hoteldebotel! Poesjes en een bolletje wol, daar heb je me mee te pakken...:)

KarinsArtScrap zei

een mooi lief kaartje Angelique..........gr karin