woensdag 13 maart 2024

Freddy Fox - Poppy Flowers

 Dank jullie wel voor alle leuke reacties op de kaart voor Nevv. Mijn zoon opende de envelop samen met hem terwijl we videobelde en Nevv riep meteen met een glunderend koppie "Bing!" Ik heb het dus goed gedaan.

Vandaag mag ik een blogpost voor Kleuren met Potloden verzorgen en daar heb ik de kaart voor gereserveerd die ik naar mijn teamgenoot Caroline heb gestuurd met haar verjaardag. Hiervoor heb ik de digi "Autumn Fall Freddy Fox Poppy Flowers" van Polka Doodles gebruikt.


Natuurlijk heb ik met potloden gekleurd, met Caran d'Ache Pablo. Hieronder volgen de gebruikte kleurnummers.

Vos: 65, 63, 60, 40, 51, 402, 491
Sjaal: 195, 191
Stam: 47, 69, 43, 55, 53
Klaproos: 89, 85, 75, 70, 09, 229, 239
Achtergrond: 231, 221

Onze huidige challenge loopt nog tot en met 7 april, als je kleuren met potloden ook zo leuk vindt doe dan mee, wie weet win je wel een gastdesignerplaatsje of misschien wel digi's van één van onze sponsors! 


Omdat de vos zo'n prachtige staart heeft mag hij meedoen bij Knutsels en Kadootjes 

22 opmerkingen:

Freubelmina zei

Ik vind klaprozen zo mooi en deze van jou zijn dus helemaal geweldig! Lijkt wel met markers gekleurd zo’n mooie warme kleuren Angelique! Het vosje is ook helemaal verliefd….een schitterende kaart!

Monique zei

Wat een prachtig kaartje! En zo mooi ingekleurd. En inderdaad, Freddie's staart past mooi bij onze challenge.
Dank je wel voor je deelname bij K&K
Lieve groetjes, Monique

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. echt prachtig met de klaprozen, daar word ik altijd zo blij van. Heel mooi gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de superleuke stempel wat mooi ingekleurd.
leuk dp heb je erbij gebruikt
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Wow Angelique wat een prachtige kaart.
Zo mooi ingekleurd .
Groetjes Elle-Jeanne

Frederika zei

Prachtig die klaprozen. Een supermooie kaart. Zo lief met dat vosje erbij. Groetjes Frederika

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Angelique..........gr karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi en vrolijk deze felicitatie-kaart. Je hebt die klaprozen prachtig ingekleurd Angélique.
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Wat heb je de leuke digi mooi ingekleurd. Ook jouw DP herken ik van vele jaren geleden.
xxx Margreet

Kaartenkraam zei

Wat een heerlijke kleurrijke kaart! Je hebt de stempel supermooi ingekleurd.

groetjes van Ank

Martha zei

Prachtige kaart, Angelique
Heel mooi ingekleurd
Fijne dag liefs Martha

Epie zei

Mooie kaart met opvallende kleurtjes Angelique
Groetjes Epie

Annemarie en Merit zei

Prachtige kaart met schitterende kleurwerk!!
Liefs Annemarie en Merit

karin zei

Mooi kaartje met de poppies erop. Leuke digi is dat.
Toch lief dat je kleinzoon zo enthousiast reageert op je kaartje. Altijd leuk om zoiets zelf te maken.
Groetjes,
Karin

Josje zei

Je hebt er weer een mooie kaart van gemaakt
groetjes Josje

De Hobbykamer van Petra zei

Mooie kleurenkaart met deze poppy's en wat zijn ze mooi ingekleurd.

Lieve groet, Petra

De Breimeisjes zei

Wat een mooie kaart, prachtige kleuren!

Nelleke zei

Zo leuk dat je kleinzoon de kaart herkende, dan heb je het goed gedaan. En het wordt elk jaar leuker , dan wachten ze op een kaartje van oma. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Wat leuk is dat he?! Dat dat nu gewoon kan, elkaar zien terwijl je belt. Dat hadden we 30 jaar geleden ook niet gedacht.
Je kaart is heel mooi! Wat een warme klaprozen zijn het. Prachtig. En de vos met zijn staart mag zeker meedoen bij K&K! Dank je wel!

Marjan zei

wat leuk dat je de reactie van Nevv kon zien, dat maakt het nog leuker! Deze met de mooie klaprozen is ook gaaf, leuk dat vosje erbij!!

Elizabeth zei

Superleuk dat je bijna live kon zien hoe Nev reageerde op je prachtige kaart... Missie geslaagd!
Vandaag laat je een totaal andere kaart zien; tikje romantisch, maar o zo mijn smaak. Ik houd van klaprozen en moet dan altijd denken aan het boekje van vroeger 'het wegje in het koren' van W.G. v.d. Hulst...

Hermien zei

Ach wat een lief en mooi kaartje. Leuk dat je met ons meedoet bij K&K.

groetjes Hermien