donderdag 7 maart 2024

Sneeuwpoppenkerst

 Tsjonge, het is alwéér donderdag, even met je ogen knipperen en er is weer een week voorbij. Maar ook vandaag heb ik een kerstkaart, zelfs twee!
Het zijn dit keer labelkaarten geworden, ik heb ze met veel plezier gemaakt.






De sneeuwpop heeft zich vermomd als kerstman om zijn vriendinnetje op een originele manier een kerstcadeautje te geven. Ze is duidelijk verrast door zijn actie. Als ze nu maar niet smelt voor hem....

Nog even samen op de foto:



Deze snoezige kaarten link ik bij 52 Weeks to Christmas 

39 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Leuke labelkaartjes! Wat grappig die Santa-sneeuwpop.
Vandaag kan ik wel eens reageren op je blog, meestal lukt het me niet als ik op de laptop bezig ben! Ik krijg altijd een foutmelding...
Groetjes en fijne donderdag
Nancy 52WTC

Trudy zei

Haha dat heb je origineel gedaan en ze kijkt ook nog zo mooi verbaasd!
Erg leuke labelkaarten!
Groetjes Trudy

Hetty P. zei

Wat een super leuke labelkaarten heb je gemaakt.
Zo'n leuk idee met de kerstman ....
Fijne dag,
Hetty

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een grappig verhaaltje heb je er van gemaakt, ik hou wel van die humor. Leuk je tag!

Irene zei

Whaha die baard, superrr leuk dit stel!
XxIrene

Annemarie en Merit zei

Ja duidelijk te zien dat ze heel verrast is, wat een schat van een kaartje (tag).
Fijne dag, gezellig dat je er bij bent vandaag,
Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

Anita van Deur zei

En gelijk 2 schattige kerstlabels gemaakt heel leuk.

Creaellenknutselsite zei

whahahahaha wat een geweldig tafereeltje wat kijkt het vrouwtje verbaast ik geloof niet dat ze het een succes vind hij moet zijn baard er maar weer gauw afhalen
groetjes ellen

Frederika zei

Super om zo'n mooi label aan je kerstcadeau te krijgen. Goed gelukt. Het sneeuwpopvrouwtje heeft maar geluk met zo'n man.Groeten Frederika

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een gave kerstkaarten heb je gemaakt met de sneeuwpoppen. Wauw. wat tof gedaan. Mooi hoor.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

ps. Bedankt voor je verjaardagspost. Ik ben er heel erg blij mee.

Elle-Jeanne zei

Mooie winterse labelkaart Angelique.
Groetjes Elle-Jeanne

KarinsArtScrap zei

2 vrolijke mooie tags Angelique......gr karin

Martha zei

Haha die Angelique
Ik hou van jouw humor!
Leuk gemaakt deze kerstkaartlabel!
Liefs Martha

Margreet zei

Superleuke tags met die als kerstman verklede sneeuwpop. Nu inderdaad maar hopen dat de andere niet smelt.
xxx Margreet

Trijntje zei

Leuke labels met de sneeuwpoppen. Handig om e4 meteen twee te maken. Groeten Trijntje

Diny zei

Ach....wat een schattig kaartje is dit!
Groetjes Diny

marian zei

Super leuke kerstlabels heb je gemaakt met de sneeuwpoppen.
Groetjes van marian.

Jantine zei

Wat een leuke labelkaarten, Angélique! Grappig tafereeltje.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

De Breimeisjes zei

Leuk, de kaarten in de vorm van een label! En de sneeuwpoppen zijn super schattig. Inderdaad om van te smelten :-)

Caroline Cards zei

Leuke labels en grappig die kerstman sneeuwpop!
Groetjes, Caroline

marja kenter zei

Heel schattig gedaan.
\Fijne dag en groetjes

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha wat zijn dat leuke sneeuwpoppen Angélique. Je maakte er mooie, vrolijke kerstlabels mee.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

De Hobbykamer van Petra zei

Oh wat superleuke en grappige tags Angélique. Hoe verzin je het? hahaha
Zo leuk!


Lieve groet, Petra

!neke zei

Wat ontzettend leuk !!!!
groeten Ineke
DT52wTC

karin zei

Leuk kaartje met de sneeuwpopjes erop.
Groetjes,
Karin

Henriët zei

Wat een leuke labels! Een sneeuwpop verkleed als kerstman, hoe bedenk je het?
Groetjes van Henriët

Colien zei

Superleuke labels, zo leuk bedacht!
En gezellig dat je er ook deze week weer bij bent.
grtz Colien {52WTC}

Daphne zei

Haha, wat een leuk bericht.
Het zijn 2 leuke labeltjes vind ik, altijd handig om dit op voorraad te hebben.
Leuk straks, aan een kadootje.

Kaartenkraam zei

Wat super origineel die sneeuwpop met baard, heel leuk gedaan!

groetjes van Ank

GerJanne zei

hahahhaa, ik lig in een deuk....als ze maar niet smelt voor hem! Zo leuk verwoord!
Je labelkaartjes zijn heel leuk! Dit zal sowieso een glimlach ontlokken aan de ontvangers

Doris knippenenplakken zei

Wat zijn ze leuk de labelkaartjes met de grappige sneeuwpopjes. Zo leuk idee met de baard echt wel grappig. Groetjes Doris

Annie H zei

Hihi wat heb je dat goed bedacht, zo’n leuk tafereeltje. Maar hopelijk smelt zij niet want dan staat er nog maar eentje op.
Groetjes, Annie

Antjes kaartcreaties zei

Oh, wat een leuke labelkaarten Angélique! Als zijn vriendinnetje niet smelt, dan doe ik dat wel.
Fijn weekend, Antje

Elizabeth zei

Ben ik vandaag heerlijk buiten in de zon bezig geweest en heb ik de lente geroken... zie ik sneeuw bij jou! Ah, even schakelen hoor... Maar leuk zijn ze! Een labelkaart, grappig.... Ik zou ze ook als boekenlegger gebruiken!

Wies zei

Wat een leuke labelkaarten met de als kerstman vermomde sneeuwpop die zijn vriendin verrast met een cadeautje.😀 Leuk bedacht.

Freubelmina zei

Het is bijna een zoekplaatje: zoek de verschillen…
Wat zijn ze leuk en zo geniaal hoe de sneeuwpop vermomd is😂

Marjan zei

Haha, echt labelkaartjes met een vette knipoog! Die vermomming is te leuk! Wat een idee!

Josje zei

Wat zijn ze leuk de labels die je hebt gemaakt
Groetjes Josje

Christine W zei

Geweldig, wat leuk!