vrijdag 15 maart 2024

Kerstkransjes

 Omdat ik gisteren mijn voorbeeldkaart voor Cheerful Sketches plaatsten, laat ik vandaag de kerstkaarten zien van deze week. Ik heb er twee gemaakt om de stapel wat sneller te laten groeien en ik was toch al lekker bezig met de krans van Marianne Design. Het was alweer een tijd geleden dat ik die gebruikt had. 


Het uiltje streek er direct neer, hij mocht van mij blijven zitten. Logisch, want wie kan nu "nee" zeggen tegen zo'n lief koppie? Ik vroeg hem welke tekst ik zou gebruiken, jullie zien zijn antwoord (helaas werd de g niet zo mooi, na een aantal pogingen heb ik het zo gelaten). De krans plakte ik verhoogd op dp met heel veel figuurtjes van goudkleurig glitter. In het echt passen de kleuren van de muts en sjaal veel beter bij de hulstblaadjes en zijn de pootjes dezelfde kleur als de snavel, raar dat dat zo wordt weergegeven op de foto.

Na bovenstaande kaart maakte ik nog een krans, maar dan met groen.


Deze kaart werd heel anders dan de eerste, maar ook over deze ben ik best tevreden.

24 opmerkingen:

Margreet zei

Leuk om de krans weer eens terug te zien (onthouden om hem ook eens te gebruiken).
Het uiltje staat er lief in en die tekst is heel geinig.
Ook de 2e krans is mooi.
xxx Margreet

Anita van Deur zei

2 super mooie kransen uiltje heeft echt een mooi koppie!

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt. echt te mooi gewoon. Het is voor mij ook alweer even geleden dat ik die mal gebruikt heb. Hij is zo leuk. Leuke tekst ook bij het uiltje. Mooi gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Martha zei

Leuke kerstkaarten Angelique
Mooi gemaakt met die kranzen
Liefs Martha

Irene zei

Wat een verschil qua uitstraling maar allebei leuk met die mooie krans!
XxIrene

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de mooie krans en zo heel anders met tafereeltjes erop

groetjes ellen

Marjolijn van Elsberg zei

Beide erg leuke kaartjes en nee, tegen zo'n schattig uiltje kun je toch geen nee zeggen, leuke tekst.

Elizabeth zei

Twee keer een krans, maar de kaarten hebben wel een totaal verschillende uitstraling!

Frederika zei

Ja zo'n lief uiltje stuur je niet weg. Hij zorgt voor een mooi geheel. De kleuren goed op de foto krijgen is echt een dingetje. Ben zelf gisteren ook met diverse pogingen bezig geweest.
Groeten Frederika

KarinsArtScrap zei

wat een mooie lieve kaartjes Angelique........gr karin

Elle-Jeanne zei

Twee leuke kerstkaarten met de krans Angelique.
Groetjes Elle-Jeanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee hele leuke kerstkaarten heb je met die mooie krans gemaakt Angélique. Leuk om ze zo met inkt te bewerken. De tweede met de kaarsjes maakt op mij een meer klassieke/traditionele indruk maar ze zijn beslist allebei top.
Lieve groetjes Miranda

marian zei

Super mooi hoor, je hebt er weer twee prachtige kerstkaarten erbij.
Groetjes van Marian.

Henriët zei

Mooie kaarten maakte je met de krans. Die met de uil vind ik de mooiste.
Groetjes van Henriët

Trijntje zei

Twee hele mooie kerstkaarten heb je gemaakt met dez3 leuk krans. Blijft leuk om te gebruiken. Beide kaarten zijn erg mooi . Groeten Trijntje

Freubelmina zei

Zooo ben jij lekker bezig geweest! Ze zijn beide erg leuk met de mooie gevulde kransen 🤩

De Breimeisjes zei

Ze zijn allebei goehoed geslaagd! Leuk om met dezelfde basis zulke verschillende kaarten te maken.

Mariann Jakobsen zei

Two beautiful X-mas cards! Love them both!
Hugs - Mariann

Daphne zei

Ik heb toch wel een voorkeur voor de eerste, die vind ik heel leuk.
Raar is dat hè, met foto's nemen.
Ik heb een fotostudiootje, maar zena daarmee heb ik wel eens moeite met mijn kaartjes mooi op de foto zetten

Kaartenkraam zei

Het zijn allebei leuke kaarten maar ik vind die met het uiltje wel de leukste!

groetjes van Ank

Bernadet zei

Geweldig leuk zo met die kransen Angelique!
Vind die met dat uiltje helemaal super hoor;)

Marjan zei

Nee, die jaag je niet weg, hij is supercute in de mooie krans! Ook je tweede kaart met kaarsjes is tof, die wat traditioneler. Slim om er meteen maar twee te maken!

Angela zei

Wat heb je een leuke stans gebruikt Angélique!
Slim om gelijk 2 kerstkaarten ermee te maken..... af is af (zei zij die nog maar steeds 1 kerstkaart heeft gemaakt 😜).
Leuk om te zien dat je met dezelfde stansen toch héél verschillende kaarten kunt maken.

GerJanne zei

Hoi!
Ze zijn allebei heel leuk. Dat uiltje met zijn grappige tekst steelt wel de show, maar die met de kaarsen vind ik ook top!