maandag 11 maart 2024

Nevv is jarig

 Vandaag is mijn kleinzoon Nevv jarig, 2 jaar is hij alweer geworden. Ik maakte twee kaarten voor hem: één voor bij papa (mijn zoon) en één voor bij mama. Vandaag laat ik de kaart zien die Nevv bij papa krijgt.

Nevv is dol op filmpjes kijken en konijn Bing is het helemaal. Ik heb een plaatje van internet geplukt zodat jullie weten hoe dit konijn er uitziet.

Plaatje van internet

Ik ging de uitdaging aan om dit konijn met stansjes te maken en kijk eens:


Gelukt! (Vind ik dan, haha). Ik heb alle onderdelen uit allerlei verschillende stanssets gehaald om een zo goed mogelijk lijkende Bing te krijgen.
De achtergrond heb ik net als in de filmpjes rustig gehouden met zachte kleuren.
Nevv houdt ook van ballen, treinen en ballonnen, hij zal ze zeker benoemen als hij de kaart ziet.

De kaart die hij bij zijn mama kreeg zien jullie pas over een tijdje.

38 opmerkingen:

Freubelmina zei

Nou ja Angelique, Bing is helemaal geweldig gelukt zeg,doe je goed!!
De kleine man zal blij verrast zijn met deze leuke kaart, ben nu al benieuwd hoe de andere kaart eruit ziet!

Elizabeth zei

Hoe krijg je het voor elkaar met al die verschillende stansjes! Nou, Bing=Bing hoor.
Wat kunnen ze fan zijn van bepaalde filmpjes hè...
Hartelijk gefeliciteerd met de 2e verjaardag van je kleinzoon!

Frederika zei

Die is super ğelukt. Daar wordt hij vast blij van. Gefeliciteerd met je kleinzoon. Groetjes Frederika

KarinsArtScrap zei

oooooo helemaal geweldig Angelique, super gaaf en vrolijke kleurrijke kaart................gr karin

marja kenter zei

Gefeliciteerd met Nevv en het kaartje is heel erg geslaagd. Mooi gedaan.
Fijne dag en groetjes.

Elle-Jeanne zei

Gefeliciteerd met Nevv.
Zo , dat is goed gelukt zeg.
Prachtige verjaardagskaart voor de jarige.
Super leuk gedaan.
Groetjes Elle-Jeanne

Irene zei

Ooooh Angelique wat zul je een plezier gehad hebben bij het maken en wat is het je goed gelukt om BING na te maken en alles wat je kleinzoon zo leuk vind op de kaart te verwerken, gefeliciteerd met Nevv!
XxIrene

Monique zei

Ik herkende Bing direct. Ook Fender hier heeft Bing in huis en kijkt er graag naar. Gefeliciteerd met Nevv. Hij zal heel blij zijn met dit kaartje.
Fijne dag, Monique

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Van harte gefeliciteerd met Nevv. Wat gaat de tijd snel zeg. Jeetje. Wat maakte je een mooie kaart voor hem. Het konijn heb je echt goed nagemaakt. Echt prachtig gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Daphne zei

Gefeliciteerd.
Wat een ontzettende leuke kaart is dit!!
Jij bent toch wel de topper als het gaat om creatief denken en persoonlijke kaartjes maken, super leuk!!

Bedankt voor de mooie kaart die ik kreeg voor mijn verjaardag, zo leuk, ik kreeg een hele stapel en ben er rustig voor gaan zitten om alles te bekijken en lezen. Steeds weer een kadootje als er een envelop open ging.
Ze hangen in mijn kamer en ik blijf er voorlopig nog van genieten, dank je wel.

Creaellenknutselsite zei

gefeliciteerd met je je kleinzoon 2 jaar al weer wat gaat het snel
wat een mooi kaartje heb je voor hem gemaakt met het leuke konijn, het lijkt helemaal op het voorbeeld leuk de kleine details erbij
groetjes ellen

Marjolijn van Elsberg zei

Oh wat een schattig kaartje wat heb je dat leuk gedaan!!! en gefeliciteerd met je kleinzoon.

Anita van Deur zei

Gefeliciteerd met kleinzoon Nevv, je maakte een hele gave kaart voor hem. Het konijn is heel goed gelukt vind die van jou veel leuker!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Van harte gefeliciteerd met je kleinzoon Angélique, is dat nu alweer 2 jaar?? Tijd vliegt echt. Ik vind dat je een geweldige kaart gemaakt hebt voor Nevv. Mooi om zijn favoriet na te maken, heel goed gelukt vind ik, en de kaart te decoreren met spulletjes die hij kan benoemen. Vrolijke kleuren en die naamslinger is top. Kortom helemaal geslaagd :)
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Van harte met Nevv, Angelique
Wat een schattig kaartje met dat leuke konijntje
Liefs Martha

Doris knippenenplakken zei

Gefeliciteerd met je jarige kleinzoon. Wat heb je een prachtig lief kaartje gemaakt super goed gelukt hoor. Daar gaat hij vast hee blij mee zijn.
Fijne dag, groetjes Doris

karin zei

Proficiat met de jarige Nevv. Gaat de tijd toch snel, ik herinner me nog dat je het geboortekaartje liet zien 😊
Een prachtige kaart met al die ballonnetje en figuurtjes erop.
Geniet van het feestje,
Groetjes,
Karin

Trijntje zei

Wat een top kaartje heb je voor Nev gemaakt. Het konijn,Bing is super gelukt. Ook maar gefeliciteerd met je kleinzoon… alweer 2 jaar. De tijd gaat snel. Groeten Trijntje

!neke zei

Geweldige kaart is dit !!!!
groeten Ineke

Anoniem zei

Helemaal top Angelique, dat heb je super goed gedaan met jouw stansjes…geweldig!
Anna en Tim waren ook fan van Bing hoor, zo leuk!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Margreet zei

Proficiat met Nevv. 2 jaar alweer, waar blijft de tijd? Wat knap van je zoals jij konijn Bing hebt nagemaakt. Hij doet niets onder voor de 'echte'. De details heb je ook mooi verwerkt. Wat zal Nevv blij zijn met deze gave kaart.
xxx Margreet

Scraptastisch zei

Van harte met Nevv zijn 2de verjaardag alweer! Ik ken bing niet maar wie weet gaat dat volgend jaar wel gebeuren! Super knap hoe je met stansjes een look a like hebt gemaakt en zal alles benoemen wat er op dit lieve kaartje staat, heel tof geworden Angelique!
xx Gerie

Bernadet zei

Aaaah Angelique, wat wordt Nevv lekker verwend met kaartjes, en bij zijn papa eentje en bij zijn mama eentje.
Ik vind 'm echt schitterend. Vooral hoe je dat allemaal hebt gecombineerd met verschillende stanzen. Ik ken Bing niet, maar ook de kleinkinders hier zijn dol op filmpjes kijken. Vooral de hondjes (Paw Patrol) treinen en dino's. Al gaat de ene mama en papa er wat makkelijker mee om dan de andere hihi.En dan bedoel ik de tijd dat ze filmpjes mogen kijken;)

Trudy zei

Ach wat super lief en goed na gemaakt! Van harte gefeliciteerd met je kleinzoon!
Ik ken het konijntje Bing niet maar wie weet krijg ik ooit ook nog een kleinkind!
Groetjes Trudy

De Breimeisjes zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinzoon en wat heb je een geweldig leuke kaart voor hem gemaakt!

Marjan zei

Nou, dat issum, hoor! Heel goed gedaan, echt een goede look-a-like en een heel gaaf kaartje voor Nevv. ik ken Bing ook niet, onze Emmy is al 11, dus waarschijnlijk is hij van later.
Gefeliciteerd met zijn verjaardag nog, leuk dat jongetjes weer andere fasen hebben in hun figuurtjes die favoriet zijn.

carla zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinzoontje.
Zo ontzettend leuk het kaartje met dat lief konijntje.
Knap gemaakt.
Groetjes,
Carla

Henriët zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van Nevv! 2 jaar alweer.
Je maakte een hele mooie kaart voor he. Het namaken van Bing is goed gelukt.
Groetjes van Henriët

Nelleke zei

Gefeliciteerd met je kleinzoon. Wat zijn ze leuk hè mop deze leeftijd. Je maakte een mooie kaart voor hem. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Oh wat een leuke kaart met Bing. Toch eens aan Willemijn vragen of Jesse Bing ook kent. Ik heb hem er nog niet over gehoord. Je hebt het zo herkenbaar gemaakt, dat moet Nevv wel meteen zien! En alweer 2..Zo'n leuke leeftijd. Echt genieten...

Christine W zei

Gefeliciteerd! En je kaart is echt goed gelukt!

Hetty P. zei

Van harte gefeliciteerd met je kleinzoon, zo'n leuke leeftijd.
Je kaart is hartstikke leuk geworden !!!
Groetjes Hetty

marian zei

Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinzoon. Een schattige kaart heb je voor de jarige gemaakt en ik vind dat je Bing heel goed hebt nagemaakt.
Groetjes van Marian.

Diny zei

Proficiat met je jarige kleinzoon. Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt! Groetjes Diny

joke zei

Gaaf hoor dat je Bing uit diverse stansjes gemaakt hebt, heel leuke kaart en nog gefeliciteerd.
Groetjes Joke

juffrouw Ooievaar zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinzoon en wat een super mooie kaart heb je gemaakt, echt heel feestelijk.
Groetjes Anita

Kaartenkraam zei

Alsnog van harte met je jarige kleinzoon! Wat een superleuke kaart heb je gemaakt, zo knap om met verschillende stansjes dat konijn zo goed na te maken, het lijkt heel echt er op!

groetjes van Ank

De Hobbykamer van Petra zei

Oh wat een leukerd. Ik las je bericht van vandaag en werd nieuwsgierig naar de kaart dus reageer ik hier nu eerst.

Lieve groet, Petra