zondag 14 juli 2024

Gekleurde kat

Vandaag is de hoogste tijd voor een reminder voor de juli-challenge van Cheerful Sketches. 
Een van onze geweldige sponsors is Dr. Digi, van deze sponsor moge wij zelf een digi van de site kiezen en ik kan jullie vertellen dat dat een hele opgave is. Er staan namelijk zoveel superleuke digi's dat je er keuzestress van krijgt, ik wel tenminste.
Zoals jullie weten houd ik niet van katten, maar Cheshire trok toch erg mijn aandacht.


Ik vond dat de tekst er echt bij hoorde, de kleuren trouwens ook, dat scheelde dan weer welkeuzestress, haha. Ik kleurde de digi met potlood, Caran d'Ache Pablo. 

De sketch is ook een heel leuke:


Zoals jullie kunnen zien heb ik hem gespiegeld en gedraaid.

Doen jullie gezellig mee bij Cheerful Sketches? Dat kan nog tot en met 28 juli.

21 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch en cheshire cat uit Alice in wonderland, leuk die oranje kleuren
groetjes ellen

Monique zei

Ik hou ook niet van katten. We hebben nu een zwervertje in de tuin achter bij de compostbak. Elke keer als ik restjes weggooi komt ie eraan. En ik kan niet zien of ie lief, bang of agressief is... ben steeds bang dat ie zo in mijn broekspijpen hangt. Maar wegjagen vind ik dan ook weer zielig...
Maar de kat op je kaartje doet niets en is grappig. Mooi gedaan!

Marjolijn van Elsberg zei

Hij ziet er ook wel heel eng uit, deze kat, ik hou enorm van katten. Helaas heb ik er geen maar ja, ik knuffel ze wel bij een ander. Je kaart is superleuk.

Daphne zei

Ik wist dat niet, dat jij niet van katten houdt..... misschien wel eens ergens gelezen hoor, maar ik wist het niet (meer).
Wat een schatje, met zijn grote glimlach, of is het meer een "oh jee, ik zeg niks" bakkie?
Hoe dan ook, het is een hele vrolijke kaart geworden.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, ja die hebben zeker leuke digi's. Grappig die kat met zijn big smile. Leuke kaart Angélique.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat een leuke kaart met deze kat… mooi dp erbij en heel mooi gekleurd. De kleuren zijn erg mooi. Groeten Trijntje

Frederika zei

Het ziet er leuk uit. Erg mooi die sketch. De kat heeft een mooi plaatsje gekregen

Henriët zei

Mooie kaart met deze leuke digi. Ik ben vandaag ook met deze sketch aan de slag geweest maar het lukte even niet bij mij. Misschien volgt er morgen een herkansing.
Groetjes van Henriët

Marjan zei

Leuke nieuwe profielfoto zie ik! En wat een leuke kaart met de kat! Haha, dat gebit!! Deze vond je dus wèl leuk! Supergeinige kaart!

Margreet zei

Wat heb je Cheshire met zijn grote grijns geweldig leuk ingekleurd en je DP past er perfect bij.
Ik vind het ook altijd best een opgave om daar een digi uit te zoeken.
xxx Margreet

GerJanne zei

Oh ja deze kat is wel heel erg gaaf! Je hebt er een heel leuke kaart mee gemaakt!
De sketch staat nog steeds op mijn lijstje...nu druk met de echte verhuizing. Morgen naar Hoogeveen, overmorgen de verhuizing...

Elizabeth zei

En katjes zijn toch van die schatjes, Angélique...
Maar deze kat vind ik wel een beetje eng met die tanden, alsof ie je aan wil vallen.
Je kaart is leuk hoor!

Hetty P. zei

Wat een super leuke kaart met deze leuke katje.
Je zou er bijna bang van worden....
Fijne dag,
Hetty

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart maakte je. De kat vind ik echt te leuk gewoon. Mooi in het oranje. Tof gedaan.
Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

De Breimeisjes zei

Het is een geweldige kaart! En eentje die ik op dit moment wel zou kunnen gebruiken ook :-D

Martha zei

Wat een kleurrijk leuk kaartje, Angelique
Die grijnzende kat vind ik helemaal geweldig
Mooi ingekleurd en verwerkt tot een leuke kaart
Liefs Martha

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met super leuke digi. Die keuzestress kan ik me goed voorstellen!
Groetjes, Caroline

De Hobbykamer van Petra zei

Ohjee....een kat die zijn tanden laat zien. Bij een hond klinkt dit al niet goed...bij een kat zou ik nog banger worden! hahaha
Een erg leuke kaart (ik ben ook geen kattenliefhebber).

Lieve groet, Petra

KarinsArtScrap zei

hij is super leukkkkkkkkkkkkkkkk Angelique........gr karin

Trudy zei

Haha wat een leuke grappige kat! En prachtig ingekleurd!
Groetjes Trudy

Doris knippenenplakken zei

Och wat een geweldig kaart. Zo leuk die snoezige poes.Groetjes Doris