maandag 29 juli 2024

Hertjes

 Ik ben weer eens in het mapje "nog te plaatsen" gedoken en koos een kaart die ik in februari voor een cliënt van mij heb gemaakt. Mevrouw houdt erg van dieren en kleuren, ik vond de schattige hertjes wel erg leuk voor haar.


Ik weet nog dat ik hem met veel plezier heb gemaakt en dat hij erg gewaardeerd werd.
Veel Marianne Design (hertjes, bomen, gras, vlinders). Het papier is van Craft Sensations,  de valggenlijn van Ali, de lettes van Studio Light en het houten eekhoorntje kocht ik vorig jaar in Duitsland bij Tedi.

22 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Mooie kaart met de hertjes Angelique.
Altijd fijn als je kaartje in de smaak valt.
Groetjes Elle-Jeanne

Henriët zei

Super leuke kaart met de hertjes. De vrolijke kleurtjes en het houten eekhoorntje maken het helemaal af.
Groetjes van Henriët

Doris knippenenplakken zei

Wat een liefje met de schattige diertjes,schitterende kaart Angelique!
Fijne dag, groetjes Doris

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Echt heel lieflijk met het hertje en de vlindertjes. Prachtig.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige tafereeltje en de leuke details
groetjes ellen

Marjan zei

Wat attent van jou om voor die mevrouw een mooie kaart te maken! Natuurlijk was ze er blij mee, het is een gave kaart met veel om te bekijken en ook leuk als er aan je gedacht wordt. Schattig die hertjes in het bos en de vlaggetjes zo feestelijk en vrolijk erbij!

GerJanne zei

Wat een superleuk en -lief kaartje is het! De vlaggetjeslijn vind ik altijd en heel leuk detail! EN je client zal het vast en zeker geweldig gevonden hebben.

Margreet zei

Heel mooi kaartje met die schattige hertjes.
xxx Margreet

karin zei

Schattig met de hertjes, prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin

Crea Astrid zei

Wat een mooie kaart met die schattige bambi hertjes van MD. Mooie details heb je er nog op verwerkt.

Groetjes, Astrid.

juffrouw Ooievaar zei

Hertjes, altijd gezellig :-) Weer een hele mooie en vrolijke kaart.
Groetjes Anita

Anita van Deur zei

Mooi en super lief kaartje met de hertjes Angelique.

Martha zei

Prachtig kaartje met die hertjes Angelique
Ik vind bambi's altijd zo lief
Liefs Martha

Trijntje zei

Hele leuk kaart met de hertjes. Je hebt er een gezellige kaart van gemaakt . Ik heb ook nog veel kaarten in mijn concepten staan... zet er nu weer eens op.. Hopelijk kan ik ook eens naar de Tedi. Leuk om even te sneupen... wij zitten nu nl in Duitsland... Groeten Trijntje

marian zei

Een prachtige kaart met die lieve hertjes.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een vrolijk gekleurde kaart met een lief tafereeltje Angélique. Gezellig met die vlaggetjes en vlindertjes en altijd fijn als mensen je kaart waarderen.
Lieve groetjes Miranda

Frederika zei

Superleuk deze lieve hertjes kaart

Ellen zei

Beeldschone kaart maakte je voor je cliënt…ze zal het zeker gewaardeerd hebben!
Groetjes Ellen

KarinsArtScrap zei

wat een mooi lief kaartje heb je gemaakt Angelique......gr karin

Daphne zei

Wat een lieverd.

!neke zei

Super leuk met die hertjes !!!!!
groeten Ineke

Sarah zei

Mooi!!