zondag 21 juli 2024

Surfer Owen

Ik wil jullie vandaag graag herinneren aan de juli-challenge van Cheerful Sketches en dat doe ik met een voorbeeldkaart met een digi van één van onze sponsors,  Paper Nest Dolls. Ik koos voor Surfer Owen, een stoeren knul die vaak op het strand te vinden is.


Ik heb weer gekleurd met potlood, jullie weten het vast inmiddels wel, Caran d'Ache Pablo. De meeuwen en zeesterren zijn van Marianne Design,  het woord sunshine is van Decotime en het papier van Craft Sensations. 

Bij deze nog even de gave sketch van deze maand:

Behalve dat mijn kaart een voorbeeld is voor Cheerful Sketches, laat ik de kaart ook graag meedoen bij De Egel (zon - zee - schelp) en bij 4-Seasons Challange Blog ( Olympische sport). Ook mag hij meedoen bij Carlin's Kaartenparadijs  (alles mag).

Nog even over de zelfgemaakte structuurpasta uit het vorige blogbericht. De combinatie gesso en bloem heb ik niet zelf bedacht, dat vond ik op internet toen ik zocht naar "structuurpasta zelfmaken. De verhouding is ongeveer 1:1, misschien iets meer gesso dan bloem. Ik was benieuwd of het ook met andere acrylverf kan en heb een proef genomen met goudkleurige verf, werkt ook, alleen het "goud" wordt dof en dan is het geen goud meer, helaas. Andere kleuren heb ik nog niet geprobeerd, maar als het met "goud" kan, kan het met elke kleur lijkt mij.

26 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een prachtig zomers voorbeeld met 'onze' schets. Je hebt de stoere knul heel mooi ingekleurd.
Fijne zondag!
xxx Margreet

Henriët zei

Wat een super mooie zomerse kaart!
Groetjes van Henriët

Elle-Jeanne zei

Super leuke kaart Angelique.
Lekker zomers.
Mooi ingekleurd.
Groetjes Elle-Jeanne

Frederika zei

Een mooie zomerse kaart. Lekker op het strand. Het roept een vakantie gevoel op. Groeten Frederika

Anita van Deur zei

Wat een leuke digi mooi ingekleurd en mooi opde sketch.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch en de stoere surfer, leuk papier en leuke details heb je gebruikt
groetjes ellen

Marjolijn van Elsberg zei

Ik vind dat zo knap hoe je een sketch zo exact uit kunt voeren. Heel leuk kaartje!

Kaartenkraam zei

Wat heb je weer mooi gekleurd, leuke kaart!

groetjes van Ank

KarinsArtScrap zei

een geweldig gaaf kaartje Angelique.........gr karin

karin zei

Mooi kaartje met de surfer erop. Ook leuk met de zeemeeuwen erbij.
Prachtige bijdrage aan de challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
Bedankt dat je meedoet.
Groetjes,
Karin

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie kaart met deze mooie digi gemaakt., mooie kleurtjes. Groeten Trijntje .

Crea Astrid zei

Een mooie zomerse kaart, met deze stoere surfer. Prachtig ingekleurd.
Ik heb dat met de zelfgemaakt structuurpasta ook wel eens gedaan, hoe jij het schrijft en werkt inderdaad goed.

Groetjes, Astrid.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie zomerse kaart met een hele leuke "surf dude" erop Angélique. Ik vind dat je hem supermooi in hebt gekleurd. Leuke uitwerking van de sketch.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Heel leuke reminder en je kleurwerk is weer heel mooi!
Dat zou wat zijn, in alle kleuren structuurpasta maken. Ik zal er nog niet aan toe komen binnenkort maar ik ga het vast bij jou wel ontdekken.

Elizabeth zei

Wat een stoere vent op je kaart en alles past geweldig bij elkaar. Helemaal een strand en water sfeertje...

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart zeg. Surver Owen is leuk, mooi gekleurd weer. Echt heel mooi gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en super leuke digi. Weer heel mooi gekleurd.
Groetjes, Caroline

Martha zei

Leuke kaart Angelique
Weer mooi gekleurd, lekker zomers
Liefs Martha

De Breimeisjes zei

Een vrolijke zomerse kaart!

Wies zei

Mooie zomerse reminderkaart maakte je met deze store surfer. Nog bedankt voor je antwoord over de verhoudingen bij de zelfgemaakte gesso.

Daphne zei

Heel erg leuk gemaakt.
Wat zijn dat een mooie potloden zeg.
Ik kijk af en toe op internet, maar durf nog niet zomaar iets te kopen.
Maar op jou kaart zijn de kleuren heel mooi.
Het is een leuke "vakantie kaart".

Colien zei

Wat een tof kaartje met superleuke digi! Prachtig ingekleurd en leuk met de vogels in de lucht.
Gezellig dat je meedoet met sportieve challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien

Marjan zei

Superleuk deze surf dude en zo mooi gekleurd, dat kan je echt goed! Gaaf kaartje!
Handig om te weten wat de verhouding is, ik ga het zeker onthouden voor als mijn structuurpasta op of droog is.

Daniëlle - voorjougedaan zei

Hoi, Zo ontzettend mooi ingekleurd weer én een heel leuke digi van een surf dude! Bedankt voor je deelname aan onze "sport"challenge. Groetjes Danielle

Nelly zei

Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze sport challenge bij 4-Season challenge blog. Bedankt voor je deelname.

Groetjes Nelly

Nelleke zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor de Bingo challenge van de Egel. Dank je wel voor het meedoen. Groetjes, Nelleke