dinsdag 2 juli 2024

Vrolijk aapje

 Dankjulliewel voor alle leuke en lieve reacties op mijn inkt-ontdekkingsreis, dat stimuleert ontzettend om vaker te "kliederen"!

Vandaag de derde kaart die ik tijdens mijn vakantie maakte.
Ik vertelde al dat ik in eerste instantie alleen digi's en potloden bij mij had, zo ook een digi met aap, afgedrukt op papier dat geschikt is voor stiften, maar minder voor potloden, vind ik dan. Ik kleurde hem met de stiften die ik bij Action had gekocht, niet zo mooi als met Alcoholmarkers of potlood, maar dat is voor nu oké en knipte hem uit. Met inkt en een gescheurd stuk papier maakte ik een achtergrond, hierbij bracht ik de inkt aan met sponsjes.


De aap plakte ik weer verhoogd op met behulp van een stukje karton van een verpakking.
Thuis stanste ik er de tekst en de losse ballonnen bij en plakte ik het geheel op een gele basiskaart.

22 opmerkingen:

Frederika zei

Een lief en grappig aapje. Leuk om zo in je vakantie toch wat creatief te zijn. Groetjes Frederika

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een superschattig kaartje, je inktavonturen moet ik nog bekijken.

Monique zei

Een prachtig kaartje. Je achtergrond is geweldig. Leuk om je zo te zien spelen met inkt. Heerlijk hè, vieze vingers. Die met de gebleekte kippetjes is ook heel mooi geworden.
Wij gaan 11 augustus pas op vakantie. En ik denk dat ik gewoon winterkleren en een regenpak in de koffers gooi. We gaan naar Schotland. Daar wordt het niet warmer dan 20 graden. Ik ben benieuwd maar kan me heel erg verheugen op de Schotse Hooglanden en wie weet zien wij Nessie wel...

Fijne dag!

Elle-Jeanne zei

Super leuk kaartje Angelique.
Leuk met het aapje
Groetjes Elle-Jeanne

Martha zei

Heel leuk dit kaartje, Angelique
Heel vrolijk!
Liefs Martha

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie vrolijke kaart met dit schattige aapje gemaakt. Mooi gekleurd. Knap dat je zo lekker geknutseld hebt tijdens jullie vakantie. Het lukt mij eigenlijk niet. Soms eens wat borduurwerk… maar daar ben ik wat vanaf. Ik heb veel boeken gelezen… Dat die ik thuis bijna niet. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige aapje leuk tafereeltje heb je ervan gemaakt
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Hartstikke leuk die aap en mooie achtergrond ook, kortom een mooie kaart!

groetjes van Ank

Daphne zei

Leuk hoor!!
Zo zie je maar, met weinig spullen kan je toch héle leuke dingen maken.
De gele basis maakt het extra vrolijk.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou ik vind het een vrolijke kleurrijke feestelijke kaart geworden Angélique. Vaak zijn gekochte kaarten ook op deze manier "gekleurd".
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Super vrolijke kaart !!!!!

karin zei

Vrolijk kaartje met het aapje met ballonnen.
Groetjes,
Karin

De Breimeisjes zei

Ha, wat een leuk aapje! De achtergrond is ook mooi!

Josje zei

leuke hoor in die vrolijke kleurtjes
groetjes Josje

Margreet zei

Superleuk aapje hangend aan de ballonnen. Mooi achtergrondje heb je gemaakt. Zó leuk dat je het kliederen steeds leuker gaat vinden! (Jeetje, dat is 3x het woord leuk gebruikt).
xxx Margreet

Hetty P. zei

Zo'n leuke vrolijke kaart met het aapje.
Groetjes van Hetty

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt. Prachtig gedaan. Lekker vrolijk en gezellig.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Ellen zei

Alweer zo’n gaaf kleurenfestijn…leuk hoor met de vrolijke ballonnen!
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Heel vrolijke kaart is het geworden! EN dat kleuren is je heel goed afgegaan. En altijd leuk om te roeien met de riemen die je hebt, he? Dan wordt je vanzelf heel inventief!

Anita van Deur zei

Een lief leuk en vrolijk kaartje.

Elizabeth zei

Guus vindt je kaart helemaal leuk! En dat snap ik nog ook...

KarinsArtScrap zei

wat een mooie vrolijke lieve kaart Angelique.......gr karin