dinsdag 23 juli 2024

IJsjes

 Goh, voor wie zouden onderstaande creaties nu geweest zijn? 
Voor Remco natuurlijk!

De eerste is een labelkaart die ik hem gaf tijdens onze "vakantie" in april. We waren toen een weekje vrij, maar waren gedeeltelijk aan huis gekluisterd omdat er toen al werklui in mijn huis bezig waren. We zouden toen zelf ook een klus in de keuken aanpakken die nodig is om een nieuw fornuis te kunnen plaatsen, maar dat bleek toch niet zo handig op dat moment. Deze klus gaan we nu in onze vakantie in september doen.
Ik dwaal af, maar jullie begrijpen nu vast het gereedschap naast het ijsje op de labelkaart.


De achtergrond is een stukje behang. De "spijkertjes zijn zilverkleurige rondjes, overgebleven uit een andere stans. Het gereedschap is een stans van Yvonne Creations,  het ijsje is van Marianne Design en de tekst is van Craft Emotions. De labelstans is van Avec.

Eind mei kwam ik sokken met ijsjes tegen, die moest ik natuurlijk voor Remco meenemen (hij is écht heel dol op ijsjes), enkele dagen erna kreeg ik de verlate tekststempel van Marianne Design binnen met allemaal teksten over ijs en daar heb ik meteen een cadaulabeltje mee gemaakt voor bij de sokken.


De achtergrond maakte ik met distress oxide door met de blendingtool rondjes te stempelen. Het ijsje is weer van Marianne Design en de onderste tekst is van Craft Emotions.
Dit label link ik bij Kaartjes Inspiratie Challengeblog, daar willen ze graag een ijsje op je creatie zien.

24 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie labels leuk hoe je details hebt verwerkt
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Leuke labels en natuurlijk was het niet moeilijk raden voor wie die bestemd waren. Sokken met ijsjes geweldig!
Groetjes, Caroline

Frederika zei

Wat een super leuke labels. Prachtig bedacht.

Doris knippenenplakken zei

Super mooie zomerse lekkere labeltjes.
Je vorige kaart is ook weer gaaf geworden.Fijne dag, groetjes Doris

Marjolijn van Elsberg zei

Superleuke kaartjes met de ijsjes en na hard werken is dat welverdiend.

Elle-Jeanne zei

Leuke labels Angelique.
Ziet er lekker uit met al die ijsjes.
Smaken wel met zo weer.
Groetjes Elle-Jeanne

Martha zei

Leuk deze ijsjeslabels, Angelique
Daar zal Remco blij mee zijn en dan ook nog ijsjessokken....
Fijne dag, liefs Martha

Trijntje zei

Leuke labels met de leuke ijsjes. Erg vrolijk. Leuk ijsjes sokken. Net wat voor Remco. Groeten Trijntje

!neke zei

Beide super leuk !!!!!
groeten Ineke

De Breimeisjes zei

Hele leuke labels! Ik vind het ook zo geweldig dat je dan spijkertjes "ziet" in die rondjes die ergens anders van overbleven. Jij gebruikt alles maximaal!

GerJanne zei

Wat superleuk en toepasselijk met dat gereedschap! Hihihi..
Die sokken kan ik me wel iets bij voorstellen, zullen vast goed ontvangen zijn. De label is heel erg leuk!

Margreet zei

Zó handig dat Remco verzot is op ijs, dan heb je altijd een onderwerp om kaarten mee te maken.
Het zijn weer heel leuke labels. Voordat ik je verhaaltje las vroeg ik me al af of hij het ijs met dat gereedschap ging eten....lol.
Die ijssokken zullen er best grappig uit zien.
xxx Margreet

Marjan zei

Superleuk jouw ijsjes labels en wat leuk sokken met ijsjes erop, haha! September is al dichtbij, dus je klus komt wel goed, denk ik.

En... heeft je konijn al geboekt voor dat tropische oord?

juffrouw Ooievaar zei

Weer super leuke kaarten heb je gemaakt, die meeuwen zijn grappig, maar of je kaarten nu over kerst, de zee of upijs gaan.
Ze zijn allemaal even mooi :-)
Groetjes Anita

Anita van Deur zei

Oh die zijn zo leuk geworden de ijsjes labels en sokken met ijsjes erop die heb ik nog nooit gezien super leuk!

bolletjelucky.blogspot.com zei

O jij hebt Remco echt verwend met deze ijsjes-creaties. Heel leuk Angélique.
Lieve groetjes Miranda

Elizabeth zei

Ha, wat een leuk label! Ijsjes eten mag, maar er moet ook geklust worden...:)
En dan ook nog ijsjessokken.. die ben ik nog nooit tegen gekomen!

KarinsArtScrap zei

wat een hele leuke ijslabels Angelique.........gr karin

Ellen zei

Erg leuk je labels…de ijsjes doen het goed erop! Heel leuk gedaan enuhh gaaf die sokken haha!
Groetjes Ellen

Henriët zei

Remco wordt maar verwend met 2 van die mooie labels! De tekst op de onderste lijkt wel speciaal voor jullie gemaakt.
Bedankt voor de mooie verjaardagskaart die je me stuurde!
Groetjes van Henriët

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een prachtige kaarten maakte je voor Remco, wat een geluk heeft hij toch met jou. Echt heel erg mooi gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Kaartenkraam zei

Die mal heb ik ook nog, misschien maar weer eens tevoorschijn halen.
Leuke labels heb je ermee gemaakt, zal ijs minnende Remco vast heel leuk hebben gevonden.

groetjes van Ank

Daphne zei

Nou, dat was helemaal niet moeilijk om te raden🙃.
2 hele leuke labeltjes, op het lijf geschreven voor Remco

Wies zei

Wat een leuke labelkaarten met ijsjes voor Remco. En leuk, dat je voor het tweede kaartje met de zomerse kleuren, gelijk je nieuwe tekst stempels kon gebruiken.