donderdag 11 juli 2024

Kerstzegels

 Begin mei deed ik een bestelling bij de Egel, ik pre-ordered de postzegelstans A5 en de tekststempels "zomer & ijs". Helaas waren de stempels niet op tijd binnen gekomen en kreeg ik mail of ik een vervangend product wilde of geld terug. Keurig netjes vond ik het, de Egel kon er natuurlijk ook niets aan doen, maar nee, ik wachtte wel. Afgelopen zaterdag kwam het pakketje binnen, yeah! De stempels gebruikte ik dezelfde dag nog, de postzegelstans enkele dagen later voor een kerstkaart. 


Bijna alle stansjes zijn van Avec, de bovenste drie horen hij de kersttrui, de guirlande hoort bij de openhaard.
De kerstballetjes zijn van Marianne Design en de tekststempel van Studio Light. 
Het dp is van Craft Sensations,  een oud blok, maar het was zo'n mooie! Ik hoop van harte dat er weer een lichtblauw/wit kerstblok uitkomt.

Deze kerstkaart link ik weer bij 52 Weeks to Christmas

28 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Super leuke kaart en wat heb je de vakjes leuk opgevuld.
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje met de leuke postzegelmal, leuke details heb je gebruikt met de leuke poppetjes en diertjes
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

heel leuk kaartje en inderdaad slim om te wachten als je ECHT iets wilt kun je beter wat langer wachten dan iets anders bestellen.
Gezellig dat je er bij bent vandaag met een winter/kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Hetty P. zei

Wat een schattig kaartje heb je ermee gemaakt.
Heel erg leuke details zo op je kaart.
Fijne dag,
Hetty

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart met de postzegel stans Angelique.
Groetjes Elle-Jeanne

karin zei

Prachtig kaartje, mooie stans is dat. Ik heb een kast vol, maar mocht ik nog eens een bijkopen dan zou het deze zijn.
Groetjes,
Karin

carla zei

Heel leuk al die kleine kerstfiguurtjes op de mooie postzegelstans.
Daar kan je toffe dingen mee maken.
Knap gedaan.
Groetjes,
Carla

Martha zei

Mooie kerstkaart, Angelique
Leuk gemaakt
Fijne dag liefs Martha

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Echt heel erg leuk gedaan met die kleine stansjes in de postzegelstans. Echt tof.
Ik heb de stempels later opnieuw besteld. Helemaal leuk. En netjes opgelost door de Egel.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Frederika zei

Wat zijn er toch veel leuke stanses. Die postzegel stans is ook weer super. Je heb er een mooi geheel van gemaakt
Groeten Frederika

Anita van Deur zei

Het is het wachtend waard geweest, super leuke kaart laat je zien.

Marjan zei

Hoe leuk deze vrolijke kerstkaart met de postzegel stans den de leuke figuurtjes! leuk zo'n combi van verschillende sets en ze weken goed samen! Mooi ook die gekozen tinten. Gaaf kaartje!

De Breimeisjes zei

O, weer zo'n leuke kaart! Geweldig met die postzegelgaatjes :-)

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke uitwerking met de postzegelstans Angélique. Schattig die kleine gestanste figuurtjes erop en je kaart heeft hele mooie kleuren.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Josje zei

Leuke kaart met dienstensector ik heb hem ook gekocht maar nog niet gebruikt
Groetjes Josje

Margreet zei

Wat heb je de postzegelstans mooi 'aangekleed'.
xxx Margreet

Doris knippenenplakken zei

Een super mooie uitwerking met de postzegelstans , knap gedaan. Fijne dag, groetjes Doris

Henriët zei

Leuke kaart met de postzegelstans. Het wachten is uiteindelijk toch beloond.
Groetjes van Henriët

KarinsArtScrap zei

wat een mooie vrolijke kaart Angelique........gr karin

Trijntje zei

Wat heb je een mooie kaart met de leuke postzegelstans gemaakt. Erg leuk opgemaakt. Soms moet je even wachten… als je echt iets wil hebben. Deze stans is het wachten waard…Groeten Trijntje

Elizabeth zei

Een postzegelstans... hoe leuk is dat! Ik wist niet dat die bestond...
Wat een mogelijkheden en je hebt meteen een hele leuke kaart gemaakt!

Marjolijn van Elsberg zei

Je geduld is dus beloond. Wat een leuke kaart en leuke nieuwe foto van jou in je profiel!

GerJanne zei

Heel leuke kaart is het!
Die stans is ook mooi en dat lichtblauwe papier is zeker gaaf!
Vind ik ook altijd mooi voor de winter en ik denk eigenlijk dat ik het gebruikt heb voor mijn jaarboek. Zie je binnenkort...

De Hobbykamer van Petra zei

Oh wat heb je een leuke kerstkaart gemaakt met deze stamp layout mal. De kleine malletjes passen hier heel mooi op en het is alsof ze zo erbij horen. Erg leuk.


Lieve groet, Petra

Daphne zei

Ik heb het al vaker gelezen, de Egel heeft een hele klantvriendelijke benadering, zo fijn.
Leuk hoor, deze kaart, al die vakjes mooi opgevuld, het is een hele leuke kaart.
Zo hoop ik dat er weer iets met roze uitkomt deze kerst, we wachten geduldig af (of nou ja, we doen net alsof we geduldig zijn)
Of..... kijk eens tussen je andere dp, want veel is ook bruikbaar als Kerstpapier.

marian zei

Wat een super leuke kerstkaart heb je gemaakt met die mooie postzegelstans.
Erg leuk met die kleine figuurtjes.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Wat een leukerd !!!!
Leuk je nieuwe profielfoto !
groeten Ineke
DT52WTC

Wies zei

Wat een leuke kaart maakte je met je nieuwe postzegelstans en de leuke stansjes. Ja ik weet welk kerstblok je bedoelt. Inderdaad erg mooi. Ik heb daar nog een een beetje van over (ben er zuinig op 😉)