woensdag 10 juli 2024

Verjaardagskaart voor mijn jongste zoon

 Ik schreef het al: vorige week was mijn jongste zoon jarig. Zijn verjaardag gaan we nog goed vieren, samen met de housewarming, maar eerst verhuizen. De verhuiskaart zagen jullie maandag, vandaag is zijn verjaardagskaart aan de beurt. 

Ik dacht in het bijzijn van mijn zoon hardop: wat zal ik nu weer eens voor kaart maken? Hij kwam zelf al met een idee: dan maak je een kaart met een kat met ballonnen. Bij gebrek aan inspiratie  heb ik dat inderdaad maar uitgevoerd.


Niet de mooiste kaart die ik gemaakt heb, maar het werd erg gewaardeerd. Gelukkig vind hij heel veel leuk en houdt hij erg van handgemaakt, in weke vorm dan ook.

Omdat er een kat op mijn kaart staat mag hij meedoen bij de challenge van Dutch Card Lovers 


De schilders zijn hier vandaag bezig om de deuren en kozijnen buiten te schilderen. Maandag worden de nieuwe ramen op zolder geplaatst (ik moet dus mijn bureau's weer weghalen) en daarna moeten die kozijnen ook nog geschilderd worden. Als het goed is zijn de straatwerkzaamheden dan ook klaar (al verwacht ik dat de pomp voor mijn huis nog blijft staan en een stuk stoep open blijft) en hebben we even rust wat werkzaamheden betreft. In het najaar en winter is het de bedoeling dat alle huurwoningen in de buurt aangesloten worden op het warmtenet dat nu aangelegd wordt en dat we volledig van het gas af gaan. Dan nog zonnepanelen en dan zouden we klaar moeten zijn voor de toekomst.

22 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de poes ik vind hem geweldig geworden
heel veel succes met al de verbouwingen en werkzaamheden in en om het huis
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Leuke verjaardagskaart voor je Zoon Angelique.
Succes met alle werkzaamheden in en rond het huis.
Groetjes Elle-Jeanne

Frederika zei

Het is toch een superlieve kaart geworden. En aan de wens van de ontvanger voldaan, top.

Marjolijn van Elsberg zei

Hij is echt heel erg leuk, ook erg leuk dat hij zo mee denkt!

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart maakte je voor je jongste zoon. Ik vind hem super leuk en vrolijk geworden. Ik denk dat hij wel verbaasd was dat je inderdaad zijn idee hebt uitgevoerd hihi.
Pfffff. Je zit nog wel even met verbouwingen dus. Succes met dat alles.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Martha zei

Ah wat een leuk schattig kaartje, a
Angelique
Wat fijn dat je zoon er zo blij mee is
En goeiedag zeg wat een gedoe om en in je huis, succes ermee!
Liefs Martha

marja kenter zei

Ha, ha wat grappig dat hij je zelf een "zetje" gaf voor deze kaart en wat is die leuk geworden.
Sterkte met al het gedoe rondom je huis en een fijne dag.
Groetjes

De Breimeisjes zei

u vraagt, wij draaien ;-) Ik vind het een leuke en vrolijke kaart!

karin zei

Een kaart op bestelling dus 😀 mooi gemaakt!
Flinke werkzaamheden in en rond je woning, op den duur ben je het beu.
Groetjes,
Karin

carla zei

Een hele mooie kaart geworden Angelique.
Heel tof gemaakt.
En laat me nu toevallig ook een kaart gemaakt hebben met een kat voor een jongen.
Kan toch als ze daarvan houden.
Groetjes,
Carla

juffrouw Ooievaar zei

Dat overkomt de beste, even geen inspiratie ;)
Ik vind de kaart mooi geworden, lekkere knal kleurtjes
Groetjes Anita

Elizabeth zei

Ik had vanmorgen vroeg al gereageerd, maar er is duidelijk iets fout gegaan 🙈
Ik vind je kaart echt leuk, zo grappig met die doos...
Het is dat ik nooit een kaart maak voor onze eigen kinderen, maar de jongste wordt maandag 29 en we zijn op zijn 5e dag verhuisd (gevalletje slecht plannen) en ik grap altijd dat we Robert in ern verhuisdoos hebben meegenomen naar het nieuwe huis!

KarinsArtScrap zei

een mooie vrolijke kaart Angelique........gr karin

Anita van Deur zei

Super leuk kaartje maakte je.

Doris knippenenplakken zei

Super leuke verjaardag kaart. Gefeliciteerd met je zoon. Groetjes Doris

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke kaart voor je zoon.
groetjes Alma

Anoniem zei

Niet de mooiste kaart, hij is toch gaaf?? Fijne feestelijke kleuren en erg leuk dat katje met de ballonnen en slinger erbij. Van harte met je zoon ook natuurlijk.
Nou, een lange adem moet je wel hebben voor alles klaar is!
In ieder geval erg leuk dat je meedoet met DCL, groetjes Marjan

Nelleke zei

Gefeliciteerd met je zoon. Wat fijn he dat je kaart zo gewaardeerd wordt, hij is leuk met dkat in de verhuisdoos. Wat een toestand bij je thuis. Nog even doorbijten en dan is het voor de winter ook fijn klaar. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Duurt lang he, voor alles klaar is! Maar dan heb je ook wat! Nog van harte met je zoon. De kaart is echt super! Leuk dat jij zelf het idee aandroeg. Dan weet je al bijna zeker dat het in de smaak zal vallen.

Nicole Parmentier zei

Dat gebrek aan inspiratie zie ik niet terug in je kaart hoor. Ik vind hem echt superleuk, een verhuis-verjaarkaart.. slim gecombineerd en dan ook nog een kat in de zak.. of in de doos in dit geval! Dankjewel voor je bijdrage aan de Dutch Card Lovers challenge!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een heel vrolijk, leuk kaartje geworden! Goed gelukt hoor en leuk dat je met ons meedoet bij DCL ❤️🌺☕️

Rosalien Zwackhalen zei

Hihi..super leuk gedaan met de kat in de doos. Een hele vrolijke feestelijke kaart. Top. Leuk dat je meedoet met de DCL.