woensdag 17 juli 2024

Schattig beestje

Voor de juli-challenge van Kleuren met Potloden heb ik een inspiratiekaart gemaakt met een digi van één van onze sponsors, namelijk een plaatje van Flower Animals van Last Minute Manda. Het was echt een uitdaging,  ik vond het best moeilijk maar leuk om te doen. Ik heb nog steeds geen idee wat voor beestje het is, maar dat het schattig is, is zeker.


Ik heb nog geen tekst toegevoegd, dat komt wel als ik er een bestemming voor heb.
In het echt is het diertje iets meer beige, minder grijs. Het was een tijdrovend klusje met al die haartjes.

De challenge is zoals altijd "alles mag zolang je met potlood kleurt".
Ik heb uiteraard ook met potlood gekleurd, met Caran d'Ache Pablo. 



22 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Je kaartje is super schattig!

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Angelique.
Zo mooi ingekleurd.
Groetjes Elle-Jeanne

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wauw, wauw, wauw. Wat een prachtig plaatje. Wat heb je dat mooi gedaan. Het heeft dan verder ook niet veel nodig. Echt heel tof.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Hetty P. zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.
Zo mooi ingekleurd.
Fijne dag,
Hetty

Martha zei

Dit us een leuk kaartje, Angelique
Wat heb je dat supermooi ingekleurd!
Het diertje lijkt op een wasbeertje, denk ik...
Liefs Martha

Frederika zei

Een hele klus, maar supermooi geworden. Knap werk hoor. Groeten Frederika

Trijntje zei

Jij hebt ook al zo prachtig gekleurd. De digi is erg mooi. Soms vind ik het ook moeilijk om er. Plekje voor de tekst te vinden. Je kan er ook altijd wat inschrijven. Dez3 kaart is ook voor vele doeleinden te gebruiken. Groeten Trijntje

karin zei

Schattig en prachtig ingekleurd!
Groetjes,
Karin

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige beestje wat heb je hem mooi ingekleurd
groetjes ellen

Scraptastisch zei

Wat prachtig ingekleurd Angelique, al die haartjes, heel knap!!!
Zal het toch een wasbeerachtig diertje zijn? een schatje is het zeker!
xx Gerie

Marjan zei

KNAP!! Heel mooi gekleurd, die vacht met de pluizige haartjes is echt mooi gedaan! Tja, wat zou het zijn, lijkt wel wat op een poesje, maar ook weer niet. Zal wel een fantasiediertje blijven. Mooi kaartje!

Crea Astrid zei

Wat een mooie kaart. Je hebt de digi ook zo prachtig ingekleurd. Je hebt de vacht ook erg mooi gedaan. Voor de bloemen ook prachtige kleuren gebruikt. Altijd handig om nog geen tekst erop te doen, kan je het voor meerder doeleinden gebruiken.

Groetjes, Astrid.

marian zei

Een heel lief kaartje.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Maar het is een prachtig ingekleurde kaart geworden Angélique, ik vind hem zo mooi met die vacht en fris gekleurde bloemen. Echt een plaatje.
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Je hebt de digi prachtig ingekleurd. Het beestje lijkt net echt! Wat voor beest het is weet ik ook niet.
xxx Margreet

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart en prachtig gekleurd Angelique....gr karin

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en het beestje heeft een prachtige vacht!
Groetjes, Caroline

Daphne zei

Wauw, wat mooi, elk haartje is zo mooi zichtbaar.
Heel mooi gedaan, petje af.

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een schatje is dit!!1

GerJanne zei

Sjonge, dit is ook alweer zo'n kunstwerkje! Wat een mooi kleurwerk! Dat het tijdrovend was geloof ik meteen! Maar het resultaat is dan ook wel prachtig!

De Breimeisjes zei

Oeh, schattig!

Kaartenkraam zei

Wow wat mooi gekleurd, wat kun je dit toch goed!
Volgens mij is het kruising tussen een kat en wasbeer *lol* maar wat maakt het uit, in ieder geval heel schattig!

groetjes van Ank