zondag 11 februari 2024

De kaart die wél naar Elle-Jeanne ging

 Ik had al verteld dat de kaart die ik woensdag plaatste toch niet naar Elle-Jeanne was gegaan, Elle-Jeanne mailde mij een foto van de kaart die zij wel had gekregen. Daar bleek ik dus zelf geen foto van te hebben, laat staat dat het op mijn blog staat. In mijn zoektocht naar die foto kwam ik nog een aantal kaarten tegen die niet op mijn blog staan, niet eens in mijn mapje "nog te plaatsen ", het mapje is dus weer aangevuld 🤣

Maar goed, eerst maar de kaart die wél naar Elle-Jeanne ging.
Gelukkig had ik dat wel goed ingeschat en een wat rustigere kaart voor haar gemaakt.
Ik had gekozen voor de sketch van december van Cheerful Sketches, daar Elle-Jeanne daar mijn teamgenoot is.


Die is toch wel een stuk rustiger dan de kleurrijke kaart van woensdag voor Trijntje.
Elle-Jeanne bedankt voor de foto en de opheldering.

Mijn vakantie is weer voorbij. De trapkast heb ik nu naar mijn zin, ik heb nog wat opruimklusjes gedaan en verder vooral waar ik zin in had.
Morgenochtend werken en daarna naar mijn moeder in Haarlem om samen naar de uitvaart van mijn tante te gaan. Het zal best zwaar voor haar worden, het is de eerste uitvaart na het overlijden van mijn vader. 
De hele week zit vol met afspraken naast het werk, ik hoef mij niet te vervelen, haha.

30 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Mooie kaart is dat, en toch nog goed gekomen. Drukke en zware week voor de boeg zie ik, sterkte voor je moeder. Heb ook je haakwerkjes bekeken, wat leuk!

Frederika zei

Leuke kaart. Heftig weekje dus. Sterkte toegewenst. Groeten Frederika

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Angelique...............gr karin

Henriët zei

Leuke kaart met al die vrolijke papiertjes en het leuke plaatje met de bloemen
Heerlijk zo'n weekje vakantie. Hier nog 1 week werken en dan kunnen wij ook een weekje vakantie vieren.
Sterkte morgen. Wel fijn dat we dit voor onze ouders kunnen doen.
Groetjes van Henriët

marian zei

Een prachtige kaart heb je voor haar gemaakt,leuk dat je hem nog even laat zien. Heel veel succes gewenst met de werkzaamheden die je nog voor de boeg hebt de komende week.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Leuk deze kaart !
Mooie kleuren !
Succes de komende week!!!
Zo'n week heb ik net achter de rug !
groeten Ineke

Scraptastisch zei

Je zat toch in de goede hoek een kaartje met sketch van Cheerful S. altijd fijn als het wordt opgehelderd! Gaat snel hè weekje vakantie, voor je het weet is het weer om. Sterkte morgen en je moeder voelt zich vast heel erg gesteund door je!
xx Gerie

Anita van Deur zei

Een heel mooie deze kaart, leuk papier heb je uitgekozen. Sterkte voor morgen en succes met de drukke week.

carla zei

Dit is toch ook een hele mooie verjaardagskaart.
Leuk vrolijke kleurtjes.
Groetjes,
Carla

Freubelmina zei

Wat een prachtige kaart waarbij je mooie papiertjes bij het lieve plaatje gecombineerd hebt Angelique!
Sterkte met de komende drukke week xx

De Breimeisjes zei

Soms vergeet je gewoon wat vast te leggen, hé, dat heb ik ook wel eens. Mooie kaart, absoluut een blogje waard!
Sterkte gewenst voor je moeder en jou.
En vast een goede werkweek!

Margreet zei

Wat een mooie kaart heb je naar Elle-Jeanne gestuurd.
Fijn dat je klusjes afgevinkt kunnen worden en dat je ook nog tijd over had om te knutselen.
Veel sterkte morgen (ook voor je moeder) en met de rest van je drukke week.
xxx Margreet

Anoniem zei

Mooi gemaakt Angelique en in mooie kleurtjes!
Sterkte gewenst voor morgen, fijn dat je meekunt met je moeder, wel een steun voor beide!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Elle-Jeanne zei

Ja dit is inderdaad een hele mooie kaart.
Helemaal mijn smaak Angelique.
Nogmaals dank.
Heel veel sterkte voor morgen.
En succes met de rest van de week.
Groetjes Elle-Jeanne

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hele mooie kaart.
Sterkte morgen voor jou en je moeder.
Groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Maar goed dat je de kaart toch nog kunt laten zien want zeker de moeite waard!
Een weekje vakantie is zo voorbij zeker als je nog werkt.
Sterkte morgen en succes met alle werkzaamheden en afspraken!

groetjes van Ank

joke zei

Mooie kaart heb je voor Elle-Jeanne gemaakt en voorlopig dus weer genoeg om te plaatsen. Veel sterkte morgen en succes met je drukke week.
Groetjes Joke

Wies zei

Mooie kaart maakte je voor Elle-Jeanne. Een mooie combinatie van plaatje en bijpassend papier. Sterkte morgen voor jou en voor je moeder. Succes met je drukke week.

Doris knippenenplakken zei

Heel mooie kaart voor Elle-Janne.
Groetjes Doris

Daphne zei

Lief dat je een foto toegestuurd kreeg, nu kunnen wij deze leuke kaart ook bekijken.
Mooi dp, het is inderdaad een stuk rustiger dan de kaart voor Trijntje.
Sterkte morgen, fijn voor je moeder dat jullie samen gaan.

Nelleke zei

Mooie kaart heb je gemaakt, wat fijn hè dat we zomaar even een foto kunnen maken en dat kunnen sturen. De eerste kaarten voor het bloggen scande ik in, toen had ik nog geen camera op de telefoon, maar wel een scan functie op de printer. Van die technologie kan ik echt wel genieten. Sterkte morgen, een uitvaart roept altijd emoties op, of het nu om een oud of jong persoon gaat. Sterkte deze week. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Dat is een mooie kaart in deze kleuren. Lief dat Elle Jeanne je uit de brand hielp.
En sterkte morgen. Zal zeker emotioneel zijn. Mijn moeder is na het overlijden van mijn vader al bij heel wat uitvaarten weer geweest. Maar nog niet van iemand van de directe familie...dat voelt toch anders.

Elizabeth zei

Oh, je maakt zoveel kaarten dat je door de bomen het bos bijna niet meer ziet...
Ook dit is een prachtige kaart, je kunt ook met allerlei kleuren en nuances overweg!
Sterkte deze week!

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart zeg. En wat lief dat Elle Jeanne je uit de brand heeft geholpen.
Heel veel sterkt en natuurlijk gecondoleerd met het overlijden van je tante.

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kleurtjes en de leuke details, gebeurd bij mij ook wel eens dat ik vergeet de kaart te scannen of op de foto te zetten voor ik hem verstuur, gelukkig is het goed gekomen en kunnen wij ook van de kaart genieten
sterkte met de uitvaart morgen
groetjes ellen

Martha zei

Mooie felicitatiekaart, Angelique
Jij nent weer herrlijl uitgerust na je vskantie
Verl sterkte vandaag bij de uitvaart
Wat je vraag betreft over het inkleuren van die auto, ik heb direct op het kraft gekleurd en daarna uitgeknipt, de stempel nogmaals afgedrukt op de kaart en daar de ingekleurde auto opgeplakt
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie felicitatie-kaart heb je naar Elle-Jeanne gestuurd. Leuk om de sketch te gebruiken van het blog waar jullie allebei dt-lid zijn.
Fijn dat je je moeder bij kon staan tijdens de uitvaart. Gecondoleerd met je tante.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Mooie kaart voor haar, fijn dat zij een foto ervan stuurde! je mapje aangevuld, je opruimklussen gedaan, goed zo!
De uitvaart is achter de rug, ik hoop dat het voor je moeder te doen was. Maar fijn dat jij meet haar meeging.

De Hobbykamer van Petra zei

Het is een prachtige kaart en ik herken het zo...kaarten om te plaatsen en bij een aantal vergeten de foto te maken. hahaha

Lieve groet, Petra

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en fijn dat je nu toch nog een foto hebt. Bedankt voor de mooie verjaardagskaart die je me stuurde!
Groetjes, Caroline