woensdag 7 februari 2024

Kleurrijk

 De kaart die ik vandaag laat zien is volgens mij naar Elle-Jeanne gegaan (edit: niet dus zoals Elle-Jeannezelf in haar reactie schreef), mijn gevoel zei dat zij wel van kleurig houdt en dus stapte ik uit mijn comfortzone, zo kleurrijk als deze zien jullie ze niet vaak op mijn blog.


Het plaatje vroeg gewoon om een kleurrijke kaart met bloemen.Ondanks dat het zeker niet mijn stijl is vind ik het toch wel een leuke kaart geworden, al ben ik niet zeker of ik de lila basiskaart zo'n goede keuze vind..

Tot morgen, dan ben ik er alweer, natuurlijk met een kerstkaart, maar ook deze is al verstuurd. 

18 opmerkingen:

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een ontzettend gave kleurrijke kaart heb je gemaakt. Echt prachtig gedaan. Hoe mooi met al die kleuren. Dat doe je goed.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Freubelmina zei

O jawel ik vind de lila basis er perfect bijpassen…een schitterende kleurrijke kaart 🤩

Anita van Deur zei

Hij is prachtig je kaart mooie kleurtjes, een witte achtergrond had wellicht de rest naar voren gebracht.

Kaartenkraam zei

Heerlijk al die kleuren en ze passen heel goed bij elkaar want ze zitten ook in het plaatje.
Zeer geslaagde kaart!

groetjes van Ank

Elle-Jeanne zei

Het is inderdaad een kleurrijke kaart Angelique.
Maar deze staat hier niet te pronken.
Ik had een hele mooie van je ontvangen met een sketch van Cheerful.
Groetjes Elle-Jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met al die felle kleurtjes ook al is de paarse/lila kleur niet favoriet, het past wel allemaal bij elkaar en komt het niet druk over vind ik
groetjes ellen

Daphne zei

Jawel hoor, past heel goed, dat Lila, bij de bloemen.
Het is 1 geheel, juist door de kleuren mooi bij elkaar af te stemmen.
Grappig dat je eens helemaal van het gebruikelijke afgestapt bent.

Martha zei

Mooi kleurrijk en vrolijk dit felicitatiekaartje, Angelique
De paarse bloempjes komen moooi overeen met de kaart achtergrond
Liefs Martha

KarinsArtScrap zei

een super mooie en vrolijke kaart Angelique.........gr karin

Marjan zei

Niet naar Elle-Jeanne dus, maar weet je naar wie? In ieder geval mooi, inderdaad anders, maar je hebt heel goed gezien dat deze afbeelding echt vraagt om veel kleur. Knap gedaan en mooi!

Margreet zei

Wat een mooie, kleurrijke kaart, Angélique. Ik vind de lila achtergrond er prima bij passen. Ik ben benieuwd of je er nog achter komt naar wie hij gestuurd is.
xxx Margreet

De Breimeisjes zei

Een vrolijke kaart, ik houd wel van lila.

carla zei

Inderdaad kleurrijk, maar heel mooi.
Deze afbeelding vraagt om kleurrijk afgewerkt te worden.
Je hebt dat knap gedaan Angelique.
Groetjes,
Carla

!neke zei

Heerlijke kaart !!!!
Ik weet ook nooit wat ik gestuurd heb....
Kijk in de voorraad...zoek een kaart....den stuur die .
groeten Ineke

juffrouw Ooievaar zei

Wauw, inderdaad de kleur spat er vanaf.
Op een sombere dag dan wel weer heel gezellig.
Groetjes Anita

GerJanne zei

Hahaha, wat grappig, dat je dacht dat Elle Jeanne hem had ontvangen? Niet iemand anders die rond kerst jarig was? Ik vind hem ook erg vrolijk.

Trijntje zei

Hoi Angelique. Die staat bij mij te pronken. Nadat ze uit de kamer gaan zet ik ze boven in ed kamertje waar wij ook boeken hebben en ik de strijk doe. Ik hou wel blvzn kleur. Dus ik ben er ook erg blij mee. Groeten Trijntje

Elizabeth zei

Zeker kleurrijk, maar het past allemaal wel heel goed bij elkaar!