donderdag 15 februari 2024

IJsberenkoud

 Ha, het is weer donderdag en dus... kerstkaartendag!
Zelfs die had ik nog in het beruchte mapje staan, de kaarten van vandaag zijn alledrie in december al verstuurd.


Een kaart met voornamelijk stempels. De sterretjes zijn gedrukt op het dp, sneeuwpapier is perfect voor het sneeuwlandschap. 
En zo maakte ik er nog twee, de foto's van de andere twee apart waren niet goed genoeg, maar hieronder zie je ze alledrie samen.


Zo jammer dat het mooie papier met sterretjes op een klein restje na op is.
Natuurlijk link ik mijn kaarten weer bij 52 Weeks to Christmas

Vanmiddag moet mijn auto naar de gargae voor een beurt en de keuring, dan kan ik mooi tijdens het wachten bij jullie op de blogs langskomen.

34 opmerkingen:

Henriët zei

Prachtige serie met die leuke ijsbeertjes.
Succes vanmiddag in de garage. Hopelijk komt je auto door de keuring.
Groetjes van Henriët

Freubelmina zei

Ze zijn alle3 helemaal geweldig,wat een leuke en lieve tafereeltjes 🤩
Ja dat snap ik wel van dat leuke papier zeg xx

KarinsArtScrap zei

wat een hele mooie lieve serie Angelique.......gr karin

Annemarie en Merit zei

Drie super leuke kaartjes, lieve serie.
Succes met de auto!!
Leuk dat je vandaag weer een kerst/winterkaart laat zien bij 52WTC.
Fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC.

Elle-Jeanne zei

Prachtige serie kerstkaarten Angelique.
Groetjes Elle-Jeanne

Anita van Deur zei

Leuke vrolijke serie kerstkaatjes, op naar een goede keuring voor je bolide.

Epie zei

Drie superleuke kerstkaartjes Angelique en de vorige ook Top
Groetjes van Epie

Creaellenknutselsite zei

oooooooh wat een mooie kaartjes met de te schattige stempeltjes, wat een leuk dp heb je gebruikt het zijn supergave tafereeltjes geworden
succes met de APK voor je auto
groetjes ellen

Trudy zei

Alle drie je kaartjes zijn super leuk! Mooie stempeltjes!
Succes met de auto!
Groetjes Trudy

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een ontzettend leuke lieve kaartjes heb je gemaakt. Echt heel mooi geworden. Ik snap wel dat je het jammer vind dat dat papier op is, het is zo mooi. Heel erg leuk gedaan allemaal.
Hopelijk is er niet gek veel aan de hand met je auto.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Jantine zei

Leuke kaarten met die lieve ijsbeer en pinguïn, Angélique! Mooi sterretjespapier inderdaad, jammer dat het bijna op is.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Martha zei

Leuke kerstkaartjes, Angelique
Succes met je auto!
Liefs Martha

Kaartenkraam zei

Een hele leuke serie, dat sterretjes papier is prachtig, ik snap dat je het jammer vindt dat het bijna op is.

groetjes van Ank

carla zei

Ach wat zijn dit mooi en super lieve kerstkaartjes.
Heel mooi gemaakt Angelique.
Groetjes,
Carla

Marjolijn van Elsberg zei

Haha, ik zie je al zitten in de garage, lekker bloggen. Je kaarten zijn superleuk met de ijsberen en de sterretjes, helaa is het niet meer zo ijsberenkoud, voor de beren heel erg natuurlijk.

Frederika zei

Ze zijn alledrie super. Lief met de ijsbeertjes.
Groetjes Frederika

Marjan zei

Mooi dat sterrenpapier als achtergrond, de ijsbeer en pinguïn vriendjes staan er superleuk bij! Mooie landschapjes heb je zo gemaakt en slim om er meteen maar drie te maken! Succes voor je auto!

marian zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt en inderdaad jammer voor je dat het papier op is. Het is zeker prachtig papier. En je ziet wat er allemaal gebeurd in het heelal als we lekker liggen te slapen. (haha)
Groetjes van Marian.

De Breimeisjes zei

Wat een leuke kaarten. Prachtig: dat papier met de sterretjes.

Doris knippenenplakken zei

Wat ene leuke ijsbeer kaartjes en het sterren papier past er perfect bij. Groetjes Doris

Caroline Cards zei

Een leuke serie met mooi papier!
Groetjes, Caroline

!neke zei

Hele leuke serie geworden !!!
groeten Ineke
DT52WTC

Hetty P. zei

Wat een mooie serie kaarten is het geworden.
Groetjes Hetty

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie serie kerstkaarten Angélique. Lieve stempels heb je gebruikt en ook de kerstman die door de sterrenhemel vliegt past er mooi bij.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Margreet zei

Wat een mooie serie ijskoude kaarten heb je gemaakt. Jammer als papier dat je mooi en fijn vindt bijna op is.
Hopelijk geen onkosten met de auto.
xxx Margreet

GerJanne zei

Ze zijn alledrie heel leuk, Angélique! Ik wilde eerst schrijven dat ik het jammer vond dat lagen te slapen en misten dat de kerstman door de lucht vloog. Maar toen zag ik de andere kaart....

juffrouw Ooievaar zei

Gezellige kaarten heb je gemaakt.
Daar zal de ontvanger blij mee zijn geweest.
Groetjes Anita

joke zei

Wat een leuke serie heb je gemaakt, super! Jij ook bij de garage...mij lukt het niet om met mijn telefoon te reageren, doe alles met de grote computer.
Groetjes Joke

De Hobbykamer van Petra zei

Het zijn alle 3 hele leuke kaarten en ja...ik kan me voorstellen dat je baalt als je papier op is waar je zo graag mee werkte. Ik herken dat echt wel want ik ben zo heel zuinig op dp wat niet meer te koop is.

Lieve groet, Petra

Daphne zei

Wat maak jij toch vaak leuke kaartjes met en lief tafereeltje erop.
Schattig is deze serie weer.
Mooi dat je het dp met de sterren zo goed kon gebruiken.

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke serie kerstkaarten heb je gemaakt met die schattige stempeltjes Angélique.
Het achtergrondpapier met de sterretjes is prachtig. Misschien komend jaar weer dp met sterretjes te koop? Wie weet.
Fijn weekend Antje

Elizabeth zei

Ja, dat is jammer hè... als dat mooie papier bijna op is. Weet je wat ik wel eens doe met speciaal papier of een afbeelding? Ik kopieer het voordat ik het gebruik...
Je laat een echte winterse kaart zien, terwijl we van de week al een beetje in de lente stemming waren. Maar je had de kaart al een stuk eerder gemaakt, lees ik.

Josje zei

Wat een mooie serie kerstkaarten heb je gemaakt mijn teller voor dit jaar staat nog op 0 :)

Crea Astrid zei

Wat een mooie serie kerstkaarten heb je gemaakt. Schattig en vrolijke stempels heb je ervoor gebruikt.

Groetjes, Astrid.