zaterdag 10 februari 2024

Emma, hugs and kisses

 Vandaag gaat een nieuwe challenge van start bij Kleuren met Potloden en daar heb ik een inspiratiekaart voor gemaakt. Ik koos de digi Emma, hugs and kisses van The Paper Nest Dolls, één van onze sponsors deze maand. 


Ik kleurde met Caran d'AchePablo potloden en stanste de digi uit met een oude nestability stans van Boekenvoordeel. Ik liet de mal na het stansen nog even zitten en ging langs de binnenrand met een rode fineliner. Uit een blok van Craft Sensations haalde ik vier verschillende papiertjes die dezelfde frisse kleurtjes hebben als ik gebruikte voor het inkleuren. De tekst is van Marianne Design, ik stempelde het op een strookje papier waarvan ik de hoekjes afronde en dat kwam toevallig heel goed uit tot een vloeiende ronding.

Geen idee naar wie ik deze kaart ga sturen, voorlopig mag hij in de voorraadbak.

Voor degene die wel eens met potlood kleuren: doe je gezellig mee met onze februari challenge? Het thema is zoals altijd "alles mag zolang je met potlood kleurt". Je kunt meedoen tot en met 7 maart.


Op het 4-Seasons Challange Blog vragen ze om kusjes en knuffels, daar link ik graag deze kaart.

21 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuk stempel mooi gekleurd leuk de vakjes er achter met het leuke design papier
groetjes ellen

KarinsArtScrap zei

wat een heel leuk lief kaartje Angelique.......gr karin

Martha zei

Heel mooi dit kaartje Angelique
Wat een leuk idee om zo'n randje te maken, ik zal het onthouden
Liefs Martha

Marjolijn van Elsberg zei

Heel erg mooi kaartje en leuk met de kleurtjes ook!

Margreet zei

Wat een vrolijk kaartje en de digi is heel mooi ingekleurd. De rode rand is ook tof!
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een vrolijke knuffel kaart met een mooi ingekleurde digi Angélique.
Lieve groetjes Miranda

Crea Astrid zei

Wat een lief kaartje heb je met deze schattige digi gemaakt. Mooie vrolijke kleuren ook gebruikt.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

marian zei

Een vrolijke kaart met gezellige frisse kleurtjes.
Groetjes van Marian.

Elizabeth zei

Leuke vrolijke kaart maakte je... Die achtergrond doet het enorm goed bij het ingekleurde plaatje!

Elle-Jeanne zei

Een hele vrolijke kaart Angelique.
Frisse kleurtjes.
Groetjes Elle-Jeanne

Kaartenkraam zei

Leuke vrolijke kart. Dat met rood getekende kader zorgt ervoor dat de uitgestanste digi goed tot z'n recht komt.

groetjes van Ank

De Breimeisjes zei

Die achtergrondpapiertjes zijn ook ontzettend leuk. Een vrolijke kaart!

!neke zei

Heel leuk !!!!
Die vierkantjes erachter lekker vrolijk !
groeten Ineke

Anita van Deur zei

Mooie vrolijke kaart met de leuke digi.

Henriët zei

Wat een vrolijke kaart met de mooie digi en de leuke papiertjes.
Knap ingekleurd!
Groetjes van Henriët

Freubelmina zei

Je kleurwerk is zoals altijd helemaal top Angelique, het is een leuk en lief kaartje geworden xx

Trijntje zei

Heel mooie dese kasrt. Erg mooi gekleurd. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Wat een lief kaartje is het! Mooi gekleurd en zo vrolijk in de primaire kleuren. EN een perfecte slinger voor de 4- season swap challenge!

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en wat een leuk idee om een lijntje te tekenen!
Groetjes, Caroline

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat heb je een mooie kaart gemaakt voor de challenge. Mooi gedaan zeg. Dat idee van de lijntjes met fineliner vind ik echt een top idee.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Colien zei

Wat een lief en vrolijk kaartje!
Bedankt voor je bijdrage aan onze XOXO-challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien