donderdag 8 februari 2024

Engel

 Het "mysterie" rond de kleurrijke kaart van gisteren is opgelost: de kaart is naar Trijntje gegaan, dat dacht ik ook al een tijdje nadat Elle-Jeanne had verteld dat zij de kaart niet had gekregen. Maar door dit misverstand heb ik nu wel een foto van de kaart die Elle-Jeanne wel heeft ontvangen, die was ik namelijk vergeten te maken, ik zal die zondag plaatsen.

Donderdag is kerstkaartendag in blogland en ook daarvan had ik er nog één staan in het "nog te plaatsen" mapje, inmiddels na mijn zoektocht tussen de foto's gisteren nog enkele niet geplaatste kerstkaarten ontdekt, oeps, haha!

Akkelien spaart engeltjes en ik stuur haar sinds ik dat weet met kerst kaarten met engeltjes. Nu was ik een schattige kleurplaat tegen gekomen op internet die ik speciaal voor haar inkleurde met potlood en een prominente plek op haar kaart gaf.


De stipjes op het dp glimmen heel subtiel, ik vond het er mooi bij passen.

Natuurlijk link ik mijn kaart weer bij 52 Weeks to Christmas

Tot morgen, dan vis ik weer een kaart uit het mapje.

30 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige engeltje mooi ingekleurd, leuk de bling bling details erbij
groetjes ellen

Freubelmina zei

Oooh wauw Trijn, wat een TE lief plaatje en wat heb je die mooi ingekleurd zeg!
Een hele mooie lieve kerstkaart zo xx

Freubelmina zei

Oeps volgens mij noemde ik je Trijn in mijn reactie 🫣
Ik was zo onder de indruk van dit leuke plaatje en verwonderde me erover omdat ik Trijntje eigenlijk nooit zie kleuren 🤣

KarinsArtScrap zei

een mooi lief kaartje heb je gemaakt Angelique........gr karin

Trijntje zei

Hele mooie kerstkaart met dit mooie engeltje. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Ohhh zo schattig dit kerstkaartje!

Elle-Jeanne zei

Wat een schattig plaatje op je kerstkaart Angelique.
Groetjes Elle-Jeanne

Martha zei

Prachtig dit kerstkaartje, Angelique
Mooi ingekleurd engeltje
Fijne dag liefs Martha

Trudy zei

Wat een lieve en prachtige engelkaart heb je gemaakt!
Echt heel schattig!
Groetjes Trudy

Kaartenkraam zei

Engeltjes zijn ook schattig, ik heb er ook een hele verzameling van en als ik ze bij de kringloop tegen kom kan ik vaak de verleiding niet weerstaan.
Deze kaart vind ik dan ook heel schattig!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat mooi ingekleurd Angélique, ik dacht dat het een plaatje was. Een dot van een kerstkaart met dat schattige engeltje.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Annemarie en Merit zei

Een schitterend ingekleurd plaatje van een heel lief engeltje..
Schattig kaartje.
Heel fijn dat je weer een kerst/winterkaart laat zien op ons blog.
Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC

De Breimeisjes zei

Wat een geluksvogel ben ik, dat ik deze mooie kaart kreeg :-) In 't echt nog mooier! Super mooi gemaakt, Angélique, nogmaals bedankt.
Groetjes,
Akkelien

Zacisze Lenki zei

Mooie kaart, hele mooie engel. Hartelijke groeten.

Hetty P. zei

Wat een leuke engel op je kaart, ook zo mooi ingekleurd !!
Fijne dag,
Hetty

Margreet zei

Wow, wat heb je dat engeltje prachtig ingekleurd en er een mooie kaart mee gemaakt.
Fijn dat het kaartprobleem is opgelost. Ben benieuwd wat je naar Elle-Jeanne hebt gestuurd.
xxx Margreet

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt zeg. Prachtig met dat engeltje. Echt heel schattig. Mooi gedaan hoor.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

marian zei

Wat een schattige kerstkaart heb je gemaakt met dat lieve engeltje en ook heel erg mooi ingekleurd.
Groetjes van Marian.

Doris knippenenplakken zei

Een schitterende kaart , heel mooi ingekleurd engeltje. Groetjes Doris

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie kaart met dat schattige engeltje Angélique. Prachtig ingekleurd.
Groetjes Antje

Henriët zei

Wat een leuke kaart met dit schattige engeltje. Super mooi gekleurd!
Groetjes van Henriët

joke zei

Heb even je vorige post over het mysterie gelezen, alles dus weer op z'n pootjes!! Weer een prachtige kerstkaart die je laat zien, makkelijk zo'n mapje.
Groetjes Joke

Jantine zei


Wat een schattig kaartje, Angélique! Lief engeltje is dat.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

Ach wat een lief engeltje is het! Je kaart is heel mooi. Lief dat je voor Akkelien zo'n moeite doet om een engeltje te zoeken...

Nelleke zei

Wat een schatje zeg, mooi gekleurd ook. Leuk om haar elk jaar een engel te geven. Ik heb ze veel gehaakt voor het goede doel als kerstboom hanger. Ik ging vanavond met man en Thomas naar de G Disco. Het was kernafval, wat een feest was het daar. Nu genieten we van de ruste en heb ik het liedje van engelbewaarder nog steeds in mijn hoofd. Groetjes Nelleke

Nelleke zei

In een flits zag ik dat ik wat verkeerd geschreven had: het moet karnaval zijn!

Caroline Cards zei

Wat een lief engeltje en heel mooi gekleurd. Een mooie kaart!
Groetjes, Caroline

Daphne zei

Dit is inderdaad een SCHATTIG plaatje 🥰
Nu je het zo verwerkt hebt op een kaart krijgt het alle aandacht, héél erg mooi gemaakt.

Marjan zei

Ah, te lief die snoezige engelmeisje, mooi kleurwerk! Mooi ook die blauwtinten erbij!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een lief engeltje en ook lief dat je er elk jaar weer een maakt om haar een plezier te doen met engeltjes!