maandag 26 februari 2024

Vogeltjes

 Ik kwam er pas geleden achter dat ik de kaart die ik in oktober voor een jarige cliënt maakte nog niet had laten zien. Ik had hem bij nader inzien nog niet eens op de foto staan! Geen probleem, want hij staat nog steeds bij mijn cliënt op de kast, dus daar maar even op de foto gezet.
Meneer geniet erg van de vogeltjes in zijn tuin en dus gebruikte ik Eline's tuinvogelset.


Meneer is best trots op zijn leeftijd, dus die wilde ik er absoluut op hebben, in het echt is het beter te zien.
Ik geniet zelf erg van het kaartenmaken met Eline's diertjes, zo ook van deze. Ik hoef er vast niet bij te vertellen dat meneer de kaart ook erg leuk vindt als hij hem nu nog op zijn kast heeft staan, haha.

29 opmerkingen:

Freubelmina zei

Maar goed dat je dat van de leeftijd erbij zegt want in 1e instantie dacht ik dat het wormpjes waren…wat een leuk detail!
Ik snap dat die meneer deze kaart erg leuk vind want dat is hij ook met de superschattige vogels xx
(Ik zie dat je het bedankje gelezen had bij je mooie kaartje 😉)

Frederika zei

Superlieve kaart. Niet iedereen heeft het geluk oud te worden. Daar mag je trots op zijn. Groetjes Frederika

Elle-Jeanne zei

Het is ook een hele leuke kaart met d3 vogeltjes Angelique.
Leuk de leeftijd op de kaart.
Groetjes Elle-Jeanne

Hetty P. zei

Wat een leuke kaart met de vogeltjes, leuk dat ze de leeftijd vasthouden met hun snaveltjes.
Zo herkenbaar dat meneer trots is op zijn leeftijd, echt een mannendingetje ...
Groetjes Hetty

Daphne zei

Het is ook weer een hele leuke.
Juist het persoonlijke tintje (vogeltjes waar hij dol op is en de leeftijd) maakt denk ik waarom hij deze kaart nog lang in zijn kamer laat staan

Elizabeth zei

Nou, deze vrolijke vogelkaart past ook wel bij het voorjaar...
Al regent het vandaag dan weer wel. Maar gisteren was het heerlijk!

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor meneer zeg. Wauw. Echt heel tof geworden.
Ik vind de diertjes ook zoooooooooo leuk. word je helemaal blij van.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Anita van Deur zei

Wat heb je dit superleuk gemaakt met de lieve vogeltjes,

KarinsArtScrap zei

wat een hele leuke lieve kaart Angeliwue.........gr karin

De Breimeisjes zei

Wat leuk dat je 'm toch nog kunt posten op je blog, want deze kaart mag zeker gezien worden! Geweldig, met die vogeltjes en wat een mooie leeftijd heeft deze meneer inmiddels bereikt!

Marjolijn van Elsberg zei

Wat lief dat je voor hem een kaart maakte met vogeltjes. Hij is echt superleuk.

Caroline Cards zei

Mooie kaart en leuk hoe de vogeltjes de cijfers vasthouden in hun bekjes! Fijn dat meneer zo geniet van jouw creatie.
Groetjes, Caroline

carla zei

Een heel mooi en vrolijk kaartje.
Tof met de leeftijd in de vogeltjes hun bekje.
Groetjes,
Carla

Margreet zei

Wat een enige kaart voor een vogelliefhebber. En de vogeltjes houden zijn leeftijd goed vast.
Dat hij hem mooi vindt blijkt wel uit het feit dat hij nog steeds op de kast staat. Dankbaar hoor!
xxx Margreet

karin zei

Dat is echt een kaartje om te bewaren 😊zo mooi gemaakt, echt gaaf.
Groetjes,
Karin

juffrouw Ooievaar zei

Wat een leuke kaart, ik ben ook dol op vogels.
Staat toch gezellig op de kast, de kaart is zo volijk, dat kun je nu wel gebruiken, met dit weer!
Groetjes Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk dat hij de kaart zo lang te pronk heeft staan Angélique, het is dan Ook een mooie kaart. Leuk om de vogeltjes zijn leeftijd vast te laten houden, het is een plaatje.
Lieve groetjes Miranda

Josje zei

Leuke kaart heb je voor hem gemaakt maar nog leukerdat hij hem nog steeds heeft staan!
Groetjes Josje

joke zei

Mooi dat je client de kaart nog steeds heeft staan dan weet je dat ze het waarderen. Schitterend kaartje.
Groetjes Joke

Martha zei

Wat een superleuke kaart Angelique
Die vogeltjes met de cijfers vind ik leuk bedacht, fijn om weer iemand blij te maken met een kaart
Liefs Martha

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart met de leuke vogeltjes. Een goed teken dat de mensen de kaart lang op de kast laten staan…. Valt de kaart goed in de smaak…Groeten Trijntje

GerJanne zei

Nou dat is toch een groot compliment! En het is een heel leuke kaart! De vogeltjes zijn een toepasselijk detail en de leeftijd in de snavels. Heel gaaf bedacht.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige vogeltjes ik snap wel waarom de meneer hem zo lang neerzet je blijft er toch naar kijken en daar word je toch blij van
groetjes ellen

Marjan zei

Als hij zo lang blijft staan weet je zeker dat hij in de smaak valt! leuk! De vogeltjes zijn ook echt leuk en je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt! Die meneer mag zeker trots zijn op zijn leeftijd!

marian zei

Een schattige kaart voor deze heer met deze respectabele leeftijd. De vogeltjes zijn zo leuk. Ik heb er nog te weinig mee gedaan, maar dat komt allemaal nog.
Groetjes van Marian.

De Hobbykamer van Petra zei

Een hele mooie kaart en ik snap dat je er trots op bent en wat leuk dat de meneer de kaart ook op de kast laat staan. Zo kan hij en ook zijn visite en jij ervan blijven genieten. Zo leuk.

Lieve groet, Petra

Christine W zei

Leuke kaart!

Annie H zei

Ik begrijp die meneer helemaal, hier staan gekregen kaarten ook erg lang. Deze vogeltjes maken er toch een superleuk kaartje van !
Groetjes, Annie

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooie vrolijke prachtige kaart met de leuke vogeltjes.Groetjes Doris