maandag 19 februari 2024

Gestempelde kaart

 Mijn auto is weer goedgekeurd, maar er is toch nog een reparatie ingepland over 2,5 week voor een onderdeel dat niet bepalend is voor de keuring. Het schakelmechanisme moet vervangen worden, best essentieel om te kunnen rijden natuurlijk. Tot die tijd waag ik mij niet aan langere stukken, dus niet naar mijn moeder in Haarlem en al helemaal niet naar Remco in Almelo. Daar ga ik in april wel een weekje naartoe, dan hebben we vakantie. Het eerste weekend daarvan valt gelijk met de ArtSpecially-beurs die ik wil bezoeken. Ik ben er nog nooit geweest, maar ik heb er al veel mensen over gehoord. Zijn er onder jullie die ook van plan zijn om te gaan? Ik zou jullie graag willen ontmoeten. Ik vind het nog steeds enorm jammer dat ik vorig jaar GerJanne en Nelleke in Den Bosch ben misgelopen, hopelijk komt het nu wel tot echte ontmoetingen.

Ik begreep dat de ArtSpecially voornamelijk een stempelbeurs is en toevallig heb ik vandaag een kaart te laten zien die daar helemaal bij past, geïnspireerd door o.a. Martha en Margreet die al eerder met deze stempels in de weer waren.


De achtergrond heb ik gemaakt met behulp van een stencil en Memento inkt, de stempels zijn gezet met Versafine Clair. De gevlochten takken bovenin, de vleugels en de bloemknoppen heb ik ingekleurd met gelpennen met glitter, dat geeft een mooi effect. Nog wat steentjes hier en daar en een touwtje van GerJanne maken het geheel af. 
Ik ben erg tevreden met het resultaat.

Ik link deze kaart bij Kaartjes Inspiratie Challengeblog, de opdracht daar luidt: stempels op je kaart.

Tot woensdag, dan laat ik een kaart zien voor de reminder van het Cheerful Sketches Challange Blog.

30 opmerkingen:

Frederika zei

Fijn dat je auto er weer even tegen kan. Altijd een opluchting. Het is vaak duur genoeg allemaal. Een leuke kaart hör. Groetjes Frederika

Angélique zei

Dank je Frederika, de reparatie die er nu aankomt is zeker geen goedkope, maar dat weet je als je een auto bezit.

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart met de lavina stempels.
Leuk gedaan.
Groetjes Elle-Jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat fijn dat je auto weer os goed gekeurd altijd spannend nu nog de reparatie maar dan weet je zeker dat je weer veilig kan rijden.
wat een mooi kaartje heb je gemaakt met de mooie achtergrond en de mooie stempels het past allemaal erg mooi bij elkaar
groetjes ellen

Irene zei

Idd is het hebben van een auto prijzig maar zonder is géén optie en veiligheid boven alles toch! Je kaart is 'magical', knap gedaan Angelique!
XxIrene

marja kenter zei

Je kaart is erg mooi. En de Art Specially....je moet er een keer geweest zijn. Ik vind het een geweldige beurs. Ben er al een aantal keren geweest maar je moet het zelf ondergaan.
Ik ga zondags dan is het wat minder druk. Ik kijk er erg naar uit en ben bezig met een lijstje.
Fijne dag en groetjes.

KarinsArtScrap zei

een super gave en hele leuke kaart Angelique.............gr karin

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de stempels. Prachtig.
Slim om geen lange afstanden te gaan rijden nu, hopelijk is het snel gemaakt dan ;-).
Ik kende Artspecially helemaal niet, maar ik denk niet dat ik daar heen ga. Lijkt me wel leuk om elkaar een keer in het echt te leren kennen :-)
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Scraptastisch zei

Veiligheid voor alles Angelique succes met de reparatie, auto rijden is kostbaar! Knap gedaan je stempelkaart, deze silhouet stempels zijn wel heel mooi maar zelf doe ik te weinig met stempels dus Art Specially beurs sla ik over en bovendien veel te verre reis. Maar heel leuk dat jij wel gaat en is dan heel speciaal als je blogdinnen in het echie ziet!
xx Gerie

Elizabeth zei

Fijn als de auto er weer een jaartje tegen kan... morgen staat de onze voor de keuring.
Je gestempelde kaart straalt een beetje geheimzinnige sfeer uit, maar dat past ook wel bij vleugeltjes en een wens...

Martha zei

Mooie stempelkaart, Angelique
Verstandig dat je biet al ts lange ritten gaat maken met je autootje, na de reparatie kun je er weer tegenaan
Liefs Martha

Anita van Deur zei

Wauw dat heb je mooi gestempeld! geniet van de beurs, vanuit Limburg vind ik het een hele ondernemeing om er te gaan kijken.

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart geworden. Succes met je wagen. Groetjes Doris

De Breimeisjes zei

Prachtige kaart en een mooie wens!
Goh, dat die keuring dan niet over zoiets essentieels gaat. Ik snap dat je nu even geen grote afstanden wilt rijden.

!neke zei

Heel mooi deze stempelkaart !!!!
groeten Ineke

Henriët zei

Wat een leuke gestempelde kaart. Heerlijk om te werken met inkt en stempels.
Ik ga het hele weekend naar de Arts Specialy samen met Monique. We blijven slapen in het hotel.
Lijkt me erg leuk om je daar te ontmoeten.
Groetjes van Henriët

Margreet zei

Wat een mooi tafereeltje op je gave stempelkaart. Ook de achtergrond is goed gelukt.
Fijn dat je auto goed door de keuring is, maar jammer dat er toch nog een kostbare reparatie aankomt. Maar ja, alles voor je veiligheid, toch?
Jaren geleden ben ik weleens op de Art Specially geweest. Heel gaaf.
xxx Margreet

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie kaart gemaakt. Leuk zo met de silhouet stempel. Ik vind stempelen wel leuk af en toe maar ga niet naar de beurs….succes met je auto lastig als er iets stuk is…Groeten Trijntje

Freubelmina zei

Gave stempelkaart Angelique!

Caroline Cards zei

Een gave kaart met mooie stempels en leuke achtergrond. De Art Specially is een super leuke beurs. Ik twijfel nog of ik ga, want het is een behoorlijke afstand.
Groetjes, Caroline

De Hobbykamer van Petra zei

Wow, dit heb je mooi gedaan.
Ik ga niet naar de beurs dus mij zul je niet kunnen ontmoeten. Misschien eens een keer ergens anders. Wie weet ;-)


Lieve groet, Petra

marian zei

Je hebt een prachtige stempelkaart gemaakt. Ik ga ook niet naar de beurs, naar geen enkele beurs meer eigenlijk, heb geen eigen vervoer en met de trein vanuit Bolsward is erg lastig. Hier is geen station.
Groetjes van Marian.

Anoniem zei

Wat een beauty heb je gecreëerd…erg mooi gedaan hoor! Ik vind deze techniek altijd moeilijk, misschien toch vaker proberen met filmpjes denk ik!
Het gaat jou goed af zie ik!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Wies zei

Wat fijn dat je auto weer is goedgekeurd.
Mooie gestempelde kaart met leuk tafereeltje en bijpassende tekst. Ik kan hem in het echt bewonderen😀👍,hij hangt tussen mijn verjaardagskaarten.
Groetjes, Wies

Angélique zei

Ja dat klopt Wies, ik had hem speciaal voor jou gemaakt, maar enekle blogposten terug was ik er ook 90% zeker van dat de kaart voor Elle-Jeanne was en dat bleek niet zo te zijn dus heb ik het er nu maar niet bij vermeld dat deze voor jou was, in het geval ik mij toch weer vergist had, haha.

GerJanne zei

Ja, dat gaat er wel van komen toch op de Art Specially!? Gaan we gewoon afspreken, een bepaalde tijd waar we elkaar kunnen ontmoeten. Wel jammer van je auto, maar veiligheid boven alles! En Almelo is zo ver, dan moet je wel zeker zijn.
Je kaart is heel leuk en wat leuk dat je zoveel plezier van het touw hebt!

Crea Astrid zei

Een mooie stempelkaart heb je gemaakt. De achtergrond ook prachtig bewerkt.
De Art Specially is een mooie beurs. Ben er een poos geleden ook geweest. Op stempelgebied kijk je je ogen uit.
Fijn dat de auto door de keuring is gekomen, maar wel jammer dat er toch nog kosten aan gaan komen. Maar veiligheid boven alles inderdaad.

Groetjes, Astrid.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie gestempelde kaart Angélique en wat gaaf dat je door medeblogsters geïnspireerd raakte. De ArtSpecially is een snoepwinkel als je van stempelen, mixed media, kleuren etc. houdt. Fijn dat je auto nog gemaakt kan worden.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Wat een prachtige stempelkaart heb je gemaakt!
Ik ben nog nooit op de Art Specially Beurs geweest. Misschien dat ik eind dit jaar weer eens naar de Kreadoe ga, maar dat duurt nog even. De Kreadoe is altijd erg leuk vind ik!
Succes met je auto en groetjes, Trudy

juffrouw Ooievaar zei

Wat prachtig!!
Zo’n mooie stempel, het doet mij aan een elfje denken, zo rank en de vleugels, tja prachtig.
En wederom alle details maken de kaart af.
Mijn complimenten :)
Groetjes Anita