maandag 5 februari 2024

Gezellige eekhoontjes

 Ik denk dat ik deze week maar eens elke dag een kaart plaats, dan wordt het mapje "nog te plaatsen" wat sneller leeg.

Ik begin met de kaart die naar Lisanne ging in november.
Voor mijn verjaardag kreeg ik o.a. de bloempotten van Marianne Design, die bleek perfect te passen bij de set eekhoornstempeltjes. 


De stempelafdrukjes kleurde ik met Twinmarkers. De grote bloempot stanste ik uit kraft,  de randjes beïnkte ik met  Memento inkt.  Het papier met de herfstblaadjes komt uit een blok van Craft Sensations,  dat paste perfect bij het jaargetijde waar Lisanne's verjaardag in valt. Nog wat vlaggetjes en de tekst "van harte" (Precious Marieke) en het feestje was compleet.

Mijn vakantie begint ander dan gepland: er zijn werkzaamheden aan het stroomnet aangekondigd tussen 8.30 en 15.00 uur. Het zal vast niet de hele dag duren, maar onhandig is het wel. De verwarming doet het dan niet, geen licht en boren moet ik ook maar even uitstellen. Ik ga wel even op visite bij Remco's ouders, daar is het tenminste warm en die hebben wel een kop thee of koffie voor mij, haha.

20 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke bloempot en de schattige stempeltjes leuk tafereeltje heb je gemaakt
ik hoop dat de werkzaamheden snel zijn opgelost
groetjes ellen

Henriët zei

Wat een schattig kaartje met de leuke eekhoorntjes. Heel leuk ook met het herfstpapier als achtergrond.
Hopelijk duren de werkzaamheden niet te lang. Maar gelukkig heb je een plek waar je warm kunt zitten.
Groetjes van Henriët

Daphne zei

Het is een schatje, echt een kaartje van jou, met de eekhoorntjes.
Oh bah, koud en donker, niks aan.
Ik denk dat Remco zijn ouders je met open armen zullen ontvangen, die vinden het vast niet erg dat ze bij jou aan het stroomnet gaan werken😉

Anita van Deur zei

O, jee wat lastig de werkzaamheden aan het stroomnet. Je kaart vind ik zòn schattig kaartje enige eekhoorntjes hij kan de nootjes bijna niet dragen.

Irene zei

Een heel gezellige herfstkaart! Ga maar snel naar je schoonouders want thuis is nu dus echt niet leuk... Hier groot lift onderhoud dus pas vanmiddag boodschappen: trap af géén probleem maar naar de 4e met zware tassen 🥴🙄..
XxIrene

Martha zei

Wat een leuke kaart Angelique
Schttig zijn die eekhoorntjes
He bah zonder stroom is niet handig...
Yoch maar genieten van je vakantie!
Liefs Martha

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een gezellige eekhoorntjes zijn dat zeg. Wat heb je dat mooi gedaan. Echt een hele leuke kaart.
Wat vervelend dat ze aan het stroomnet gaan werken. Hopelijk is het ook klaar dan haha.
Een hele fijne vakantie gewenst. Heerlijk zeg.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Elizabeth zei

Een prachtige herfstkaart met je geliefde eekhoorns!

De Breimeisjes zei

Geweldig leuk, deze kaart!
O, niks aan, zo's tijd zonder stroom... Fijne dag gewenst en fijne vakantie verder!

Marjan zei

Gaaf tafereeltje op je mooie en vrolijke kaart! Oh, dat is even balen, zeker zonder verwarming... gelukkig kan je ven vluchten naar een warm huis.

Trijntje zei

Wat een gezellige kaart met dit leuke tafereeltje. Gelukkig kun je. Opwarmen bij de ouders van Remco. Hopelijk zit je later vandaag weer in de warmte. Nog een fijne vakantie. Groeten Trijntje

Margreet zei

Wat een enige kaart met dat leuke tafereeltje.
Vervelend om zo'n tijd zonder stroom te zitten. Gelukkig heb je een uitwijkmogelijkheid voor een lekker bakkie koffie/thee.
xxx Margreet

carla zei

Een mooie, leuke kaart.
Tof gemaakt.
Groetjes,
Carla

marian zei

Een super leuke kaart met de bloempot en de eekhoorntjes. Ik hoop voor je dat je nu weer stroom en warmte hebt.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Wat een leukerd !!!!!
groeten Ineke

KarinsArtScrap zei

wat een hele leuke kaart Angelique.......gr karin

joke zei

Heerlijk een weekje vakantie en hoop dat de storing opgelost is. Wat een gezellige boel op je kaartje,heel leuk.
Groetjes Joke

GerJanne zei

Nou, dat is dan pech vandaag. Hopelijk duurde het niet te lang.
Je kaart is superleuk! En dat je zoveel nog in concepten hebt staan (of in je mapje) Ik ben benieuwd. Ik zie je dan morgen wel weer!

Caroline Cards zei

Een super leuke kaart!
Groetjes, Caroline

Freubelmina zei

Wat een gezellig herfstkaartje waarop zoveel moois op te zien is, top!
Omdat ik teruglees weet ik ondertussen dat je de stroomloze dag goed doorgebracht hebt 😉