dinsdag 6 februari 2024

Kei trots

 Nou, gisteren duurde de werkzaamheden aan het stroomnet van 8.45 tot 14.30 uur! En Remco's ouders waren er niet eens om een bakkie te doen, haha. Gelukkig was het geen koude dag en was het met 16,5°C in huis prima te doen. Ik heb mij evengoed vermaakt met o.a. een rondje kringloop, bezoek aan de bouwmarkt (ik wil mijn trapkast gaan voorzien van planken) en mijn dt-kaarten knutselen (best goed gelukt, maar mag ze nog niet laten zien).

Maar nu waar jullie voor op mijn blog komen: een creatie. Het is de beurt aan de kaart die ik voor mijn oudste zoon maakte. Ik had de pauw speciaal bewaard voor mijn jongens, ik maak ook niet eerder een kaart voor iemand anders met de pauw dan voor mijn jongste zoon, ze zijn beiden mijn grote trots.


Ik denk dat ik dat op deze kaart wel kenbaar heb gemaakt, haha!

Het blauwe is iriserend karton,  het zilver metalic en het groene gewoon mat. Het achtergrondpapier is al oud en is van Marianne Design, net als de tekststempel en de pauw.

Tot morgen!

20 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een geweldige gave kaart heb je voor je zoon Angelique, super........gr karin

Anita van Deur zei

Schitterende kaart met de pauw en je mag laten zien dat je trots bent op je zonen.

Irene zei

Haha moederliefde en trots zó herkenbaar en overduidelijk aanwezig op je toffe kaart!
XxIrene

Elizabeth zei

Hier spreek het moederhart, en ik snap het helemaal!!
Wat een gave kaart maakte je en het is zò goed om je waardering uit te spreken naar je kinderen, ook al zijn ze al volwassen.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke pauw mooie blauwe kleuren heb je gebruikt
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Heel herkenbaar gevoel hoor en je hebt het hem zo wel duidelijk gemaakt!!
Gave kaart voor je zoon.

groetjes van Ank

Martha zei

Mooie gave kaart Angelique
Fijn dat je zo trots mag zijn op je zonen!
Liefs Martha

marja kenter zei

Wat kan je trots zijn op je kinderen hè, ik voel het ook helemaal.
Leuke kaart voor je zoon, hij zal het waarderen denk ik.
Fijne dag en liefs

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een keigave, superleuke, onwijs mooie kaart voor je zoon (hihi). Naast de prachtige pauw heb je heel leuk met die teksten gespeeld Angélique. Misschien verschijnt mijn reactie twee keer maar Blogger gaf een foutmelding en ik vind het echt een leuke kaart.
Lieve groetjes Miranda

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een prachtige kaart heb je voor je zoon gemaakt. Wat een lieve boodschap voor hem. Heel mooi gedaan.
Fijn dat je je vermaakt hebt zonder stroom haha.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

karin zei

Kei super kaartje Angélique 🙂 Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin

!neke zei

Wat een top kaart !!!!!
groeten Ineke

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart Angelique. Fijn om zo trots te zijn op je kinderen en dat op deze manier te laten weten. Ik herken het gevoel!
Groetjes, Caroline

Margreet zei

Ik geloof dat jij een beetje trots bent op je oudste zoon???? Mooie kaart om het hem te zeggen!
En ik kom niet alleen op je blog voor je mooie kaarten hoor. Vind het ook altijd leuk om iets over je leven te lezen.
Jammer dat je koffieadresje niet thuis was gisteren, maar je hebt je tijd wel goed benut!
xxx Margreet

De Breimeisjes zei

Mooi! Ook geweldige kleuren heb je gebruikt!

Marjan zei

Gelukkig viel het mee met de kou en kon je daarna weer lekker de verwarming gebruiken.
Je kaart is super, wat een mooie pauw en ja, dat je een trotse moeder bent is duidelijk! :) :)

Freubelmina zei

Ooo wauw wat een SCHITTERENDE kaart Angelique.
Je pauw is van prachtig papier gemaakt en de teksten matchen perfect xx

Elle-Jeanne zei

Super kaart van een trotse moeder Angelique.
Groetjes Elle-Jeanne

GerJanne zei

Ha die Angélique!
Jammer dat je schoonouders er niet waren, maar een beetje bezig blijven warmt je wel op, he?
Je kaart is super. Die pauw is prachtig! Leuk om op deze manier te laten weten dat je trots op hem bent! Maarre.........hoe trots ben je nou eigenlijk😂🤣😂🤣

Daphne zei

Haha, arme jij, liep je dan, met je ziel onder je arm, op zoek naar iemand die koffie voor je had....
Zo te lezen heb je een goeie dag gehad, veel gedaan, zend nog productief geweest met je dt kaarten, ik ben benieuwd.
Deze kaart is nega, super leuk!! De pauw is perfect voor jouw jongens😊