woensdag 21 februari 2024

Reminder Cheerful Sketches Challange Blog

 Poeh, het is alweer de 21ste, de tijd vliegt, het is alweer tijd voor de reminder van de februari challenge van Cheerful Sketches met die heel leuke sketch.

Ik koos voor een digi van Alex Syberia, Beautiful Day en kleurde die weer met potlood (Caran d'Ache Pablo).


Omdat ik nog niet weet met welke gelegenheid ik de kaart wil gebruiken staat er nog geen tekst op, maar misschien is het wel beter om de tekst binnenin te zetten. Wat denken jullie?

Ik zag al enorm veel leuke en mooie inzendingen, we gaan het weer moeilijk krijgen met kiezen, maar dat vinden we helemaal niet erg hoor! Dus kom maar op met nog meer kaarten met die leuke sketch!


Zo leuk dat ik op mijn vorige blogbericht reacties kreeg van mensen die naar de ArtSpecially-beurs gaan! Ik heb er helemaal zin in!

Tot morgen, dan heb ik weer een kerstkaart te laten zien.

25 opmerkingen:

Freubelmina zei

Je laat een hele mooie inspirerende kaart zien Angelique, lief mooi ingekleurd plaatje dat perfect matcht met het dsp, leuk de sinquins erop (die moet ik ook eens meer gebruiken) xx

Elizabeth zei

Ja, februari gaat weer hard... Wow, wat heb je al die bloemblaadjes weer mooi ingekleurd!
Ik zou de tekst idd aan de binnenkant zetten. De kaart is gewoon mooi en af aan de voorkant...

Anita van Deur zei

Prachtige kaart en heel mooi ingekleurd en het dp past er goed bij. Zou graag mee doen maar het ontbreekt mij aan tijd. Fijne dag.

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart met de sketch Angelique.
Zomooi ingekleurd.
Groetjes Elle-Jeanne

Hetty P. zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
Het is zo mooi van kleur en je hebt het plaatje ook heel erg mooi ingekleurd.
Fijne dag,
Hetty

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch en de mooie stempel mooie dp heb je gebruikt.
ik zou er voor kiezen om de tekst binnenin te zetten
groetjes ellen

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een prachtige inspiratie kaart heb je gemaakt. Het plaatje is weer prachtig ingekleurd. Mooi gedaan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

marja kenter zei

Ik heb net de reminder van Wies bekeken, ik vind het zo leuk dat met de zelfde sketch zulke heel verschillende kaarten gemaakt worden en allemaal even mooi. Deze is ook weer super. Prachtige kleuren. Ik zou inderdaad de tekst binnen in doen.
Fijne dag en liefs

Daphne zei

Dat heb ik ook met deze sketch, de tekst is lastig om erop te verwerken.
Ik zou het in jouw geval inderdaad binnenin doen, zonde om de mooi gekleurde digi een stukje te bedekken onder en tekst.
Fijn dat je auto weer is goedgekeurd, daar kunnen we toch eigenlijk niet zonder.
Ik mag werken het weekend van de ArtSpecialy, mijn moeder gaat wel, maar zonder mij.

Henriët zei

Super mooi deze kaart! Ik zou de tekst inderdaad binnenin de kaart zetten.
Groetjes van Henriët

Martha zei

Heel mooi dit voorbeeldkaartje, Angelique
Prachtig kleurwerk, de tekst binnenin lijkt me mooi!
Fijne dag liefs Martha

De Breimeisjes zei

Een prachtige kaart en best een goed idee om nog even te wachten met een tekst erop. Dat kan altijd nog!

Marjolijn van Elsberg zei

Ja, tekst binnen in , Zou zonde zijn van je mooie kleurwerk. Dat vogeltje mag best opvallen! Heel mooi kaartje!

Crea Astrid zei

Een prachtige kaart heb je met deze mooie digi gemaakt. Ook prachtig ingekleurd en mooie kleuren gebruikt.
Heb ik ook wel eens dat ik op een kaart geen tekst doe, kan ik het altijd nog kijken waar ik het voor kan gebruiken en dan pas een tekst erop maken.

Groetjes, Astrid.

Frederika zei

Ja de dagen vliegen voorbij. Een lieve kaart die je ons laat zien.

!neke zei

Prachtige uitwerking van de schets !!!!
groeten Ineke

Anoniem zei

Prachtig gemaakt en een mooie combi…top!
Ik zou idd de tekst binnenin zetten en het inlijsten!
Ik heb deze digi als prijs gekozen bij Alex Syberia maar moet nog gaan kleuren.
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Marjan zei

Heel mooi deze digi, ik herken hem, al heb ik deze niet van AS. Prachtig gekleurd en mooi verwerkt op je kaart met dit papier, die tekst komt nog wel, binnenin is ook goed idee!

Trijntje zei

Mooie kaart met deze mooie digi. Mooi gekleurd . Leuk papier heb je erbij gevonden. De tekst kan er zeker binnenin. Soms is het lastig om een plekje voor een tekst te vinden. Of het moet een kleine tekst zijn… Groeten Trijntje

Margreet zei

Wat heb je die digi prachtig ingekleurd en er mooi DP bij gezocht. Het is een topper geworden!
xxx Margreet

GerJanne zei

Heel mooie reminder weer. En ja ik zag ook veel mooie inzendingen. Veel succes met kiezen. over een week! Ik heb je een berichtje gedaan.

Caroline Cards zei

Prachtige kaart en heel mooi gekleurd. Ik zou de tekst binnenin zetten!
Groetjes, Caroline

KarinsArtScrap zei

een mooi kaartje Angelique......gr karin

Christine W zei

Deze is echt heel mooi!

Annie H zei

Prachtige kaart, mooi kleurwerk en daarbij de juiste papierkeuze !!
Groetjes, Annie