vrijdag 9 februari 2024

Hertjes

 Gisteren zagen jullie de kaart voor Akkelien (dankjulliewel voor alle leuke reacties) met een engeltje voor haar verzameling, vandaag is haar verjaardagskaart aan de beurt, ze was begin januari jarig. Ik kwam er pas geleden achter dat Akkelien ook hertjes spaart en laat ik die nu net met kerst hebben gekregen! Och, wat zijn ze leuk, ik was blij dat ik ze vrijwel meteen uit de verpakking kon halen.


Akkelien haakt ook heel vaak voor jarige familieleden en vrienden een toepasselijke slinger dus die mocht niet ontbreken op de kaart. Het touwtje dat door het label zit kreeg ik van GerJanne met mijn verjaardag. Inderdaad GerJanne, ik had het echt nodig, haha! Ik heb het inmiddels al vaker gebruikt, het heeft iets natuurlijks, maar ook een stoere uitstraling, nogmaals dank!

Morgen laat ik een kaart zien voor het blog Kleuren met Potloden, want dan gaat daar een nieuwe challenge van start, dus tot morgen!

23 opmerkingen:

Irene zei

Je engeltje is zó lief net als deze schattige hertjes, Akkelien is door je verwend!
XxIrene

Elle-Jeanne zei

Een prachtige kaart met de hertjes Angelique.
Leuk touw aan de label.
Groetjes Elle-Jeanne

Trijntje zei

Hele mooie kaart met de leuke hertjes. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Zon leuk en lief kaartje en wat zijn ze leuk de hertjes, super mooi gedecoreerd.

marian zei

Ook vandaag weer een schattige kaart met de hertjes. Die zitten bij mij nog ongebruikt in de verpakking.(erg hè) Toch maar snel eens wat mee gaan doen. Maar jouw kaartje ermee is in ieder geval prachtig geworden.
Groetjes van Marian.

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooi kaart maakte je. De hertjes zijn zo schattig, ik moet ze nog gaan gebruiken. Heel mooi gedaan hoor.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Margreet zei

Wat heb je een mooie, persoonlijke kaart voor Akkelien gemaakt. Die hertjes zijn té schattig.
Het touwtje aan het label staat lekker stoer.
xxx Margreet

Marjolijn van Elsberg zei

Leuk de hertjes op de kaart en een touwtje door de tag, hihi.

Elizabeth zei

Die hertjes zijn zo cute... Echt een heel toepasselijke kaart voor Akkelien!

Marjan zei

Superkaartje, zo lief die twee hertjes! Het vrolijke slingertje staat er goed bij! Misschien komt de kaart wel bij haar verzameling te staan!

De Breimeisjes zei

Ja, wat een verwennerij, nog zo'n mooie kaart voor mij! De hertjes zijn echt heel leuk en de mooie details maken het extra persoonlijk. Je hebt weer een prachtige kaar voor mij gemaakt, nogmaals bedankt!
Lieve groet,
Akkelien

Martha zei

Wat lief deze hertjeskaart, Angelique
Heel leuk gemaakt!
Liefs Martha

Angela zei

Ik vind je hertjeskaart écht geweldig Angélique! Prachtig tafereeltje!
Je kerstkaart van gisteren is ook een beauty!

Anoniem zei

Oh wow…wat is dit een lief kaartje met de schattige hertjes. Leuk gecombineerd met de boompjes…top!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke hertje ja die is zo schattig, ben blij dat ik hem ook heb gekocht vorig jaar wat een lief tafereeltje heb je ermee gemaakt
groetjes ellen

juffrouw Ooievaar zei

Ooo, wat een lieve kaart, wat een leuke hertjes.
Inderdaad, de slinger mag niet ontbreken ;)
Jij maakt de kaarten altijd helemaal af door je oog voor details, super.
Groetjes Anita

!neke zei

Heel mooi !!!!!
Groeten Ineke

carla zei

Wat een mooie en lieve kaart met die hertjes.
Super tof gemaakt.
Daar ga je mee scoren.
Groetjes,
Carla

Henriët zei

Een heel leuk kaartje met de schattige hertjes.
Groetjes van Henriët

KarinsArtScrap zei

een mooi lief kaartje Angelique.............gr karin

Josje zei

Leuke kaart met die hertjes
Groetjes Josje

GerJanne zei

Hahaha, wat leuk dat je het noemt. Toen ik las dat je er om verlegen zat, dacht ik: bingo, ik stuur wat in de verjaardagskaart...
Je kaart is echt zo schattig! Superlief die hertjes....en mooi dat je ze zo snel uit de verpakking kon halen. Daar ligt het bij mij wel aan, hoor. Dan bestel ik wat en kom er gewoon de eerste tijd niet eens aan toe om het te gebruiken.

Freubelmina zei

Een kaartje met een hoog schattigheidsgehalte Angelique, de hertjes liggen zo superlief xx