dinsdag 2 april 2024

Aprilchallenge Cheerful Sketches

Gisteren is de nieuwe challenge van Cheerful Sketches online gegaan,  maar toen liet ik mijn bijdrage als gastdesigner van het 4-Seasons Swap Challange Blog zien. Dan maar vandaag mijn voorbeeldkaart voor Cheerful Sketches.


Ik koos voor een digi van één van onze sponsors Colour of love, Orchiva en kleurde met potloden (Caran d'Ache Pablo) en enkele accentjes zette ik met gelpen, ik vind dat dat een mooi effect geeft.
De digi matte ik op holografisch papier en voor de rest van de sketch zocht ik vrolijk papier in kleuren die ik ook voor de digi had gebruikt. Wat bloemen, takjes en een vlinder maakten de kaart af.
De sketch is weer een heel leuke:


Doen jullie weer mee? Je kunt met maximaal 3 kaarten meedoen tot en met 28 april.

28 opmerkingen:

Frederika zei

Het ziet er mooi uit. Daar wordt een ontvanger blij van. Groeten Frederika

Daphne zei

Jij kleurt dus eerst en daarna pas het dp erbij?
Deed ik ook altijd, maar omdat ik mij dan meestal een hoedje zoek naar de juiste kleuren doe ik het tegenwoordig andersom.
Maar, eerlijk is eerlijk, het ging jou goed af, wat een mooie kaart.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke stempel mooi ingekleurd, leuk dp en alles is mooi verwerkt in de sketch
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart met de mooie sketch Angelique.
Mooi ingekleurd.
Groetjes Elle-Jeanne

Martha zei

Wat een kleurrijk voorbeeldkaartje, Angelique
En prachtig ingekleurd
Leuke sketch, kortom een prachtkaart
Liefs Martha

Anita van Deur zei

Leuke kaart voor de challenge en mooi ingekleurd, ook de kaart voor Nevv is een leukerd.

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaart maakte je met deze sketch.
groetjes Alma

Diny zei

Mooie vrolijke kaart heb je gemaakt Angelique!
Groetjes Diny

Margreet zei

Wat een vrolijke kleuren heb je voor je mooie kaartje gebruikt, Angélique. Ook het inkleuren van de leuke digi is weer goed gelukt!
xxx Margreet

karin zei

Mooi kaartje met deze lieve digi en leuke sketch.
Groetjes,
Karin

Trijntje zei

Wat een leuke kleurrijke kaart heb je met de mooie schets gemaakt. Leuke afwerking met de bloemen. Groeten Trijntje

Marjolijn van Elsberg zei

Wat prachtig gekleurd!! Ik dacht serieus dat dit een plaatje was. Leuke kaart ook!

Kaartenkraam zei

Een beetje een hippie-kaart vind ik, doet me aan die tijd denken door alle gebruikte kleurtjes, erg leuk!

groetjes van Ank

De Breimeisjes zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Dat werkt vast en zeker inspirerend.

joke zei

Mooi voorbeeld heb je weer gemaakt met de leuke sketch, heerlijk vrolijke kleuren.
Groetjes Joke

Josje zei

Leuke kaart met deze schets

juffrouw Ooievaar zei

Je hebt weer mooie kaarten gemaakt, voor je kleinzoon: die met de kikker is ook leuk én voor de kerst, het wasbeertje en nu deze weer. Je maakt altijd weer andere kaarten als daarvoor. Leuk hoor.
Groetjes Anita

KarinsArtScrap zei

wat een mooi vrolijke kaart Angelique.......gr karin

GerJanne zei

De sketch is zeker leuk! Hij staat weer op mijn lijstje! Jouw voorbeeld is heel leuk! Lekker vrolijk met al die kleurtjes!

Hetty P. zei

Mooie kaart is het geworden.
Je hebt zo'n sprekende kleuren ervoor gebruikt
Fijne dag,
Hetty

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een ontzettend mooie kaart heb je weer gemaakt. Echt prachtig gedaan. Leuk zo'n digi. Leuk gedaan zeg.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

marja kenter zei

Een hele leuke kaart waar ik vrolijk van word.
Fijne dag en groetjes

De Hobbykamer van Petra zei

Een hele kleurrijke kaart en een leuke sketch voor deze kaart.
Wat betreft je reactie....ik begrijp het en je doet gewoon mee hoor ;-)


Lieve groet, Petra

Elizabeth zei

Hij is leuk, jouw kaart! Maar ik zag de oranje vlinder meteen als eerste; hoe zou dat nu komen?

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met leuke papiercombinatie en leuke stempel.
Groetjes, Caroline

Marjan zei

Mooi gekleurd deze leuke afbeelding een een gave kaart, Angelique! Lekker kleurrijk!

Femmy zei

Prachtige kaart met de sketch ik heb hem ook gemaakt maar moet hem nog plaatsen. Groetjes Femmy

Christine W zei

Wauw, mooi!