donderdag 18 april 2024

Gestempelde kerstkaart

 Ondanks al het gedoe hier heb ik toch een wekelijkse kerstkaart klaar, ik heb echt al een mooi stapeltje.

Ik was duidelijk geïnspireerd door de ArtSpecially-beurs:


Op een langwerpig acrylblok bracht ik goudkleurige  Memento stempelinkt aan, dat drukte ik af op een wit correspondentiekaartje. Daarop stempelde ik met groene Versafine Clair inkt een Crunch stempel van Studio Light.  De besjes kleurde ik met een glittergelpen.
De tekststempel is van Marianne Design, net als de hulstblaadjes, de besjes maakte ik met een rode pearlmaker.
Het witte kaartje kwam op een rood velletje en dat kwam weer op de witte basiskaart.

Natuurlijk link ik mijn kaart bij 52 Weeks to Christmas

Vandaag begint hier de renovatie, het is erg ingrijpend en stressvol. Ik begreep van buren waar ze al eergisteren en gisteren begonnen zijn dat er heel veel troep en geluidsoverlast komt en heel veel werklui over de vloer. Ik moest al overal spullen verplaatsen om ruimte te maken, ik ben nu tot en met woensdag mijn thuis kwijt, daarna kan ik beginnen met schoonmaken en alles weer op zijn plek zetten. 
Tot ze de badkamer en toilet gaan vernieuwen, dan zitten we weer in de troep.
Kaarten maken kan voorlopig niet, ik kan niet bij mijn hobbyspullen.
In de keuken moeten we zelf een en ander aanpassen, gelukkig helpt Remco mij daarmee.
Het is niet anders, maar leuk is het niet.

32 opmerkingen:

Henriët zei

Helemaal in de stempelmodus. Herkenbaar!
Maar je kaart is erg leuk. Goed idee om eerst met een langwerpig acrylblok een ondergrond te stempelen. Ga ik onthouden.
Heel veel succes met de renovatie. Je moet er even door maar daarna heb je er vast profijt van.
Groetjes van Henriët

Diny zei

Wat een leuk idee om deze strook te stempelen Angelique....mooie kaart!
Heel veel succes met alles was in je huis gaat gebeuren....even in de troep....maar daarna is het genieten!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

Mooie kerstkaart, maar wat een ellende uit je huis bah, en daarna thuis komen in de troep...maar daarna kun je er vast van genieten...succes met de hele renovatie!!
Fijne dag en gezellig dat je er weer bent met een kerst/winterkaart
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Frederika zei

Succes met de renovatie. Je kaart is erg leuk geworden.
Groeten Frederika

Hetty P. zei

Mooie kaart heb je gemaakt, zo'n gave stempel.
Heel veel sterkte met de renovatie, het moet zo af en toe gebeuren, maar ja ....
Fijne dag,
Hetty

Caroline Cards zei

Heel mooi met het goud onder het groen. Heerlijk om zo met inkt te spelen hè!
Veel succes met de renovatie.
Groetjes, Caroline

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart Angelique.
Succes met de renovatie.
Groetjes Elle-Jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie stempels leuk hoe je ze hebt verwerkt
succes met de renovatie
groetjes ellen

Martha zei

Prachtkeratkaart Angelique!
Mooi atempelwerk
Sterkte met het gedoe!
Liefs Martha

De Hobbykamer van Petra zei

Mooi gedaan deze stempelkaart en wat heb ik met je te doen...zo in de troep. Probeer wel positief te blijven. Het word mooier als het straks klaar is en dat is ook weer fijn.

Dikke knuffel, Petra

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Echt prachtig gedaan zeg.
Wat vervelend van al dat verbouwen. Pffff. Hopelijk is het snel klaar en kun je weer verder.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat vervelend al dat gedoe in je huis. Nou ja het zal er vast mooier/ beter op worden maar die stof die kruipt overal, bah niks aan. Sterkte ermee Angélique. Je kerstkaart is leuk geworden met de stempels.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda

marian zei

Een prachtige kerstkaart heb je gemaakt met je nieuwe stempel.Ja verbouwen/renoveren is nooit leuk door al die rommel. Maar als het eenmaal klaar is ben je toch wel blij mee denk ik.
Heel veel sterkte gewenst met de rommel en overlast.
Groetjes van Marian.

Margreet zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met een leuke techniek!
Wat een vervelende week ga je tegemoet. En dan moet het nog een keer voor badkamer en toilet?
Jammer dat het niet in 1 keer kan.
Heel veel sterkte!
xxx Margreet

Trudy zei

Wat een mooie kaart en wat leuk die inspiratie van de beurs!
Heel veel succes en sterkte met al die verbouwingen in je huis!
Hopelijk is het snel klaar!
Groetjes Trudy

karin zei

Mooi kaartje met die stempel. Ik heb er ook een liggen, ooit eens als extraatje bij een bestelling en maar 1 keer gebruikt.
Succes met de werkzaamheden. Daarna zit je weer als nieuw 😊
Groetjes,
Karin

Marjan zei

Mooie rand met de leuke stempel met Poinsettia's ende hulstblaadjes gecombineerd met sierlijke tekst ertussen.
Balen, al die rommel enzo, hopelijk zijn ze inderdaad woensdag klaar, kan je er weer even tegen tot de volgeden renovatie. Maar als alles klaar is ben je vast wel blij.

De Breimeisjes zei

Wat een toestand, sterkte ermee! Als het dan uiteindelijk maar heel mooi wordt, dan levert het nog wat op!
Deze kerstkaart is mooi geworden, prachtig gemaakt door jou.

carla zei

Een mooie kerstkaart.
Leuk dat de beurs je inspiratie heeft bijgebracht.
Succes met wat je nog te wachten staat.
Nog even doorbijten.
Groetjes,
Carla

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kerstkaart.
succes met alles.
groetjes Alma

KarinsArtScrap zei

wat een hele leuke kaart heb je gemaakt Angelique........gr karin

Mariann Jakobsen zei

Such a nice X-mas card!
Good luck with all the work! Maybe it's a mess now, but it will pay off later ;)

Trijntje zei

Leuke kerstkaart. Mooi met de gestempelde rand. Succes net de renovatie. Fijn dat Remco je kan helpen. Groeten Trijntje

Daphne zei

Heel mooi, die gestempeld balk.
Mooi dat je op een inkt achtergrond hebt gestempeld, dat geeft een mooi effect.
Oooooh, bah, niet leuk, zoveel drukte om je heen.

Nelleke zei

O, wat een drukte in huis. Verbouwen en renoveren is altijd een gedoe. Straks weer genieten van het resultaat. Mooi kerstkaartje maakte je, leuk om jet in Nijkerk te ontmoeten. Ik kijk met veel plezier op de dag terug. Groetjes Nelleke

Anita van Deur zei

Mooie stempel kaart! Nooit leuk als er een renovatie plaats vind, hopelijk gaat het snel en kunt je gauw beginnen met alles weer in orde te maken succes en sterkte.

Bernadet zei

Wat een leuke, aparte kaart Angelique! He bah, wat een troep tijdens de renovatie, maar ja, als die eenmaal klaar is heb je ook wat hè. Tot die tijd... sterkte!!

Wies zei

Mooie gestempelde kaart. Niet leuk zo'n renovatie ( hebben wij in 2008 gehad,) Het is dan behelpen in je eigen huis. Maar daarna heb je er plezier van. Sterkte ermee.

Marjolijn van Elsberg zei

Mooie kaart, sterkte met alles.

Josje zei

Mooie kaart!

joke zei

Knap hoor dat je ondanks je "gedoe "toch een kerstkaartje hebt gemaakt. Heel mooi geworden. Veel succes met alles.
Groetjes Joke

Elizabeth zei

Joh, dat is balen... Je bent niet meer thuis in je eigen huis!
Voor deze week kon je nog een kaartje maken, maar ik begrijp dat het daarna moeilijk wordt...
Succes met alles!