zondag 21 april 2024

Santa en Snowy maken een selfie

 Vandaag is het weer de hoogste tijd voor de reminder van de aprilchallenge van Cheerful Sketches, voor mijn kaart koos ik dit keer een digi van Dr. Digi, Selfie Santa. Ik vind de digi's van deze site zo leuk! Het is één van onze sponsors deze maand, maar heb je een andere smaak, we hebben ook nog 3 andere andere sponsors. Doen jullie weer gezellig mee?


De digi kleurde ik weer met potlood, Caran d'Ache Pablo en ik plakte er goudkleurige, zilverkleurige en rode sterretjes omheen. Ik vond het grappig om deze digi een polaroid frame te geven. De rest van de sketch maakte ik met papier uit mijn grote voorraad Craft Sensations papier (pffff, je zal het maar 2x allemaal moeten verplaatsen 🤣) De randjes van het papier zette ik aan met gesso (dank je Henriët, dat was ik vergeten te noemen).
O ja, het schermpje van de telefoon heb ik met Nuvo Christal Drops een glimmend laagje gegeven.

Nog even de sketch van deze maand: 


En zo heb ik er alwéér een kerstkaart bij. 
Deze kaart was al een tijd klaar, gelukkig maar want knutselen kan nu even niet.
Tot nu toe verloopt de renovatie goed, ik heb 2 van de 5 dagen achter de rug. Het is natuurlijk een bende in huis, maar ik ben al blij dat het redelijk respectvol gebeurt. Maandag ben ik weer gewoon aan het werk, ik vind het wel lastig om mijn woning aan de bouwvakkers toe te vertrouwen, maar het kan niet anders.

Nu ik een reminder plaats, wil ik jullie nog aan wat anders herinneren: Petra heeft een heel leuke weggever, nee, wel 3 leuke weggevers! op haar blog staan, ik zou daar zeker even een kijkje nemen!

27 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Super leuke reminder voor de challenge Angelique.
Mooi ingekleurd.
Groetjes Elle-Jeanne

Henriët zei

Ik ben fan van deze leuke kaart! Wat heb je de digi mooi gekleurd.
Heb je de randjes van het dp bewerkt met correctievloeistof?
Succes met de laatste dagen van de renovatie.
Groetjes van Henriët

joke zei

Wat een leuke digi is dit en een mooie kaart heb je met de sketch gemaakt. Fijn dat alles voorspoedig gaat, nog even volhouden.
Groetjes Joke

Daphne zei

Héél Héél leuk.
Dat schermpje voorzien van een laagje Glossy, dat maakt het helemaal af.
Wat een leuke digi is dit zeg, grappig dat je het in een fotoframe geplaatst hebt.
Misschien juist wel goed om te gaan werken maandag...... laat het maar gewoon gebeuren, even doorzetten en je zit er weer mooi bij.

KarinsArtScrap zei

wat een vrolijke en hele leuke kaart Angelique...............gr karin

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch en de gave stempel mooi ingekleurd
groetjes ellen

juffrouw Ooievaar zei

Ja, Santa en snowy moeten natuurlijk wel met hun tijd mee gaan ;)
Je moet er maar opkomen.
Weer een leuke kaart Angélique
Groetjes en een fijne zondag, Anita

Nancy Soetaert zei

Leue digi, mooi gekleurd, supertof kaartje!
Groetjes
Nancy

karin zei

Een leuke digi is dat. Mooi vrolijk kerstkaartje.
Fijne zondag,
Karin

Frederika zei

Een mooie vrolijke kerstkaart is het. Een beetje glossy is met de kerst toch een must. Super

Martha zei

Superleuke kerstkaart Angelique
Mooi gemzzkt en wat een leuke digi heb je gekleurd
Sterkte met alles
Liefs Martha

De Breimeisjes zei

Wat leuk bedacht en wat mooi uitgevoerd!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke digi Angélique, ik heb even op de site gekeken en dat zijn inderdaad leuke digi's met veel humor. Je hebt hem mooi ingekleurd en er een mooie kerstkaart van gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Heel leuk !!!
Geweldige digi is dit !!!!
groeten Ineke

Trudy zei

Wat een grappige en mooie kerstkaart!
Succes met de verbouwing en idd lastig dat je weg ben als ze aan het werk zijn maar het zal best wel goed gaan! Wij hadden dat ook een keer en toen had ik alles van waarde in een slaapkamer gezet die op slot kon. Laptop etc.
Groetjes Trudy

Margreet zei

Wat een enige reminder met dat grappige stelletje. Moderne kerstman hoor met z'n selfie. Je hebt ook leuke details gebruikt.
Nog 3 dagen te gaan....meestal kun je ze met een gerust hart hun werk laten doen als je weg bent hoor. Maar ik snap je gevoel.
Nog even volhouden! Succes.
xxx Margreet

marja kenter zei

Het is een leuke kerstkaart geworden.
Succes met de renovatie verder en het gaat vast goed komen met die bouwvakkers in huis.
Fijne dag verder en groetjes

Trijntje zei

Slim om er maar een kerstkaart van te maken. Heb je er weer eentje bij… De kaart is erg leuk met deze digi. Succes met de renovatie… wij krijgen morgen zonnepanelen maar dat is buiten… Groeten Trijntje

Angela zei

Prachtige reminder Angélique met een supergave digi.

GerJanne zei

Hihhi, dat is zeker een leuke digi. Ik ben van plan mee te doen, hoop dat het nog lukt.
En sterkte morgen, kan me indenken dat het raar voelt om te gaan werken terwijl er in je huis gewerkt wordt. Wij moeten ook nog iets laten doen in huis...dat zal ook een enorme troep worden. En ook wat langer dan 5 dagen ben ik bang.

Nelleke zei

Leuke kaart, en wat kleur Nijboer zeg! Nog even de tanden op elkaar en straks lekker alles schoonmaken en opruimen in huis, heb je die klus ook weer gehad. Groetjes Nelleke

Anita van Deur zei

Zo leuk je kaartje en ook grappig is je digi, heel mooi alles gecombineerd. Sterkte met alles en nog even dan is het klaar.

Elizabeth zei

Ik denk 'wat leuk ... een selfie van Angélique'... Word ik me daar lekker bij de neus genomen!
Maar van je kaart word ik toch wel vrolijk; echt humor...
Ja, dat zou ik ook akelig vinden om de werklui zo in je huis achter te laten. Wij hadden vaak een bekende als aannemer en dan is het toch anders.
Ik hoop dat het allemaal weer snel in orde is!

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een toffe kaart heb je gemaakt. Dat plaatje vind ik echt super leuk. Ziet er zo gezellig uit.
Succes nog met de laatste dagen van de verbouwing.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een leuke digi!!! en je kaart is ook geweldig!

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met mooi gekleurde digi. Nog even volhouden met de bouwvakkers in huis. Succes!
Groetjes, Caroline

Marjan zei

Best friends die twee, erg leuke afbeelding en mooi gekleurd! Ik vind het een gave kaart, Angelique! Nog even volhouden, kan me goed voorstellen dat je blij zal zijn als het voorbij is.