maandag 8 april 2024

Na regen komt zonneschijn

 Mijn mapje met nog te plaatsen kaarten blijft maar groeien, ik blog te weinig. Of ik maak teveel, haha. Tsja, er zijn genoeg gelegenheden die om een kaartje vragen.

Zo heb ik een tijdje geleden voor mijn jongste zoon onderstaande kaart gemaakt om hem een hart onder de riem te steken (wat is dat toch eigenlijk een raar gezegde).


De voorkant

De binnenkant

Hij was heel blij met de kaart en heeft hem nog steeds in het zicht staan.

Mijn hobbykamer heb ik klaar wat ruimte maken betreft, wat een klus was het! Ik heb nu een kleiner bureau ingericht omdat ik voor zaterdag nog 6 kaarten "moet" maken, want zaterdag begint mijn "vakantieweek" met de ArtSpecially-beurs, waar ik heel veel zin in heb. Verder zal er van vakantiegevoel weinig terecht komen. Remco komt zaterdagavond, heel fijn, want hij gaat mij die week helpen met wat klussen die ik zelf moet doen in huis en die donderdag beginnen de bouwvakkers. Als Remco er is wil ik niet op zolder gaan knutselen, dan pak ik liever mijn kleurpotloden om beneden aan tafel bezig te zijn terwijl hij dan zijn miniatuurtjes schildert. Ik hoop dat we tussen het klussen door ook nog kans zien om leuke dingen te doen, we gaan er vast toch een fijne week van maken.

Maar eerst is deze week nog gewoon een werkweek.

27 opmerkingen:

Trudy zei

Super leuke kaart voor je zoon! Klinkt idd raar een hart onder de riem steken!
Succes met klussen en hopelijk kun je ook nog leuke dingen doen!
Groetjes Trudy

Irene zei

Het is ook een heel leuke 'oppepper'en dat hij er nog steeds staat zegt genoeg Angelique! Hart onder de riem is idd héél vreemd als je er over nadenkt, al eens gegoogeld waar het zijn oorsprong heeft?
Fijne succesvolle week met je lief XxIrene

Margreet zei

Wat een gaaf kaartje met een enige binnenkant. Wat leuk dat je zoon hem nog steeds op de kast heeft staan.
Wat fijn dat je je knutselkamer al opgeruimd hebt. Heel veel plezier op de Art Specially en jullie gaan vast samen leuke dingen doen.
xxx Margreet

Trijntje zei

Wat heb je een mooie kaart voor je jongste zoon gemaakt. Erg leuk zo met al deze materialen… succes met de 6 kaarten… alvast een fijne vakantie leuk begin op de beurs. Succes met het klussen. Groeten Trijntje .

alma.heijenk@gmail.com zei

leuke kaart maakte je.
succes met alles wat je wil gaan doen.
groetjes Alma

!neke zei

Leuk je kaart !!!!!
Je krijgt nog heel wat te doen ......
Maar klinkt ook wel gezellig !
groeten Ineke

Frederika zei

Een leuke kaart. Fijn dat je hulp krijgt bij het klussen. Met zijn tweetjes gaat het toch net even sneller

juffrouw Ooievaar zei

Wat een mooie kaart, tuurlijk laat je die in het zicht staan, omdat hij zo mooi is en vanwege de tekst.
Veel succes volgende week, ik hoop dat het weer ook meewerkt want dat is handig als ze in en uit moeten lopen.
Maar wat je schrijft, eerst nog deze week, ik wens je dan ook een fijne week en veel plezier met kaarten maken.
Groetjes Anita

Elle-Jeanne zei

Wat een schattig kaartje Angelique.
Een drukke week volgende week.
Succes met alles.
Groetjes Elle-Jeanne

KarinsArtScrap zei

wat een mooi lief kaartje Angelique.....gr karin

karin zei

Wat een leuk kaartje om iemand wat op te peppen (tja wat is een betere uitdrukking, deze of die van jou?)
Dat wordt een werkvakantie zo te lezen, succes ermee.
Groetjes,
Karin

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke hamster leuk zo onder zijn paraplu en de zon binnen in
je wordt daar toch vrolijk van
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Een mooie lieve kaart voor je zoon. Wat zou het leuk zijn als we elkaar tegenkomen op de beurs. Ik begeleid een dame in rolstoel en heb mijn badge op!
Alvast succes met klussen.
Groetjes, Caroline

Elizabeth zei

Tja, je maakt gewoon teveel kaarten joh! Ik snap niet waar je steeds de inspiratie vandaan haalt...
Wat een mooie kaart is dit weer geworden. Heerlijk om een week vrij in het vooruitzicht te hebben en zeker als Remco er dan ook is!

Anoniem zei

Heel leuk kaartje voor je zoon, het zal zeker helpen!
Veel succes met alles wat je moet en wil doen!
Groetjes Ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Eigenlijk zijn het twee leuke kaarten want ook de binnenkant is een plaatje Angélique.
Succes met klussen samen met Remco en met twee is vast gezelliger dan alleen. Veel plezier op de beurs, die is echt gaaf.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Leuk dat je zoon er blij mee is.
Dit zijn kaartjes die goed doen, zo weet de ontvanger dat je even extra aan hem (of haar) denkt.
Leuk gemaakt, met die hamstertjes.
Succes volgende week, klinkt als best een grote klus.

GerJanne zei

Wat een gave kaart is dit! Kan me indenken dat de ontvanger, dit geval je eigen zoon, er blij mee is. Het tovert een glimlach op je gezicht!
En zaterdag zien we elkaar! ZO leuk!

Martha zei

Mooie kaart voor je zoon, Angelique
Daar knt hij vast van op!
Succes alvast met het gedoe
Liefs Martha

Kaartenkraam zei

Heel erg leuk gedaan, tof idee om een 'opbeurkaart' te maken.
Je wordt vanzelf vrolijk als je naar de kaart kijkt, zeker de binnenkant.
Sterkte met de verbouwingsperikelen.

groetjes van Ank

carla zei

Een heel mooi kaartje om je zoon mee op te beuren.
Tof gemaakt.
Ik kom ook helemaal vanuit België tot in Nijkerk voor die fantastische beurs.
Daar kijk ik ook naar uit.
Nog enkele dagen slapen en dan is het zover.
Groetjes,
Carla

De Breimeisjes zei

Wat een leuke kaart!
En o, jij gaat een drukke tijd tegemoet! Ook veel plezier gewenst, samen met Remco!

Scraptastisch zei

Je zoon heeft deze leukerd enorm gewaardeerd Angélique, super gedaan! Veel succes met al je bezigheden en week met Remco!
Heel veel plezier op de Art S. en hoop dat je veel bloggers tegen komt, dat is zo gezellig!
xx Gerie

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart maakte je voor je zoon. Echt heel erg mooi om hem mee op te beuren.
Veel plezier op de beurs, jammer dat ik niet kon. Misschien een volgende keer.
Wat fijn dat Remco je komt helpen, en dan is het idd gezelliger om samen beneden te zitten.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Nelleke zei

Wat een leuke kaart Angelique, mooi met de paraplu en regendruppels, en ja na regen komt vaak ook zonneschijn. Wat leuk dat je zaterdag naar Nijkerk gaat. GerJanne en ik gaan zaterdag ook! Misschien ene ideeën om wat af te spreken, bv een tijd dat we gaan lunchen. Dat is GerJanne al van plan om met Henriette te doen. Misschien kunnen er wel meer aan sluiten. Dat zou leuk zijn! Groetjes Nelleke

LisannesKaartenhobby zei

Geweldig leuke kaart! Zo leuk gedaan die voorkant en binnenkant... Je bent maar druk geweest!snap je helemaal dat je liever beneden zit als Remco er ook is. Samenzijn is veel gezelliger dan apart zitten. Leuk dat je naar de beurs in Nijkerk gaat! Ik ben er nog nooit geweest, maar de reacties zijn altijd heel positief over die beurs. Online zijn de kaarten al op voor zaterdag, wel fijn dat ze dat beperken: dan kun je rustig alles bekijken. Veel plezier alvast!

Creatieve groet,
Lisanne

Marjolijn van Elsberg zei

Oh wat een leukerd! En ook zo leuk bedacht en gedaan. Ik denk dat ik dit idee van jou eens ga onthouden! Supergaaf!