donderdag 11 april 2024

Een eigenzinnig hert

Op het blog 52 Weeks to Christmas hebben ze weer een leuke maandchallenge: iets of iemand met een gewei. Daar wil ik wel graag aan meedoen. Ik bedacht mij dat ik daar mooi de hertenkop die ik van GerJanne had gekregen weer eens voor kon gebruiken en dus lag die al snel op mijn bureau. Maar toen? Ik keek de nodige mappen met mallen door en vond een passende postzegelmal wel geschikt. Met een klein zwiepje belandde die ook op mijn bureau, bovenop het hert:


Ik had het zo niet bedacht, maar vond het veel leuker dan recht op de postzegelmal.
Een rood strikje leek mij wel wat voor dit hert van stand, maar uit het bakje met strikjes viel juist een blauwe glitter strik en het hert wilde niets weten van een rode strik (lees: het stond niet).


Het hert weet goed wat hij wil en wat bij hem past, ik vind het een leuke kaart geworden.

24 opmerkingen:

Henriët zei

Prachtige kaart! En het hert heeft helemaal gelijk. Dat blauw staat hem erg goed.
Groetjes van Henriët

Elizabeth zei

Hertje komt inderdaad heel grappig en nieuwsgierig om het hoekje kijken...
Mooie kaart, ik ben fan van blauw!

Caroline Cards zei

Super!!!! Het lijkt wel een schilderijtje met het hert in de postzegelmal. Ga ik onthouden!
Groetjes, Caroline

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart met het rendier Angelique.
Mooi in deze mal.
Groetjes Elle-Jeanne

Frederika zei

Prachtig. Het hert heeft groot gelijk. Waarom rood? Dit kleed hem goed.

Colien zei

Heel mooi kerstkaartje, leuk dat hert dat van opzij komt piepen!
Bedankt voor het meedoen met onze challenge bij 52WTC.
grtz Colien

Martha zei

Heel leuk bedacht Angelique
Haha het hert koos zijn eigen pose en accessoires
Mooie kerstkaart!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk, net of hij kiekeboe speelt. Alles mooi met elkaar gecombineerd hoor.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC en gezellig je weer te zien.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marjolijn van Elsberg zei

Soms, heb je gewoon geluk! Dit ziet er zo schattig uit, hij kom zo leuk om dat hoekje kijken.

Trijntje zei

Leuke kaart met dit mooie eigenzinnige hert… Groeten Trijntje

Trudy zei

Hele leuke kaart en ook een blauwe strik staat het hert erg goed!
Groetjes Trudy

Diny zei

Wat leuk om het hert om het hoekje te laten kijken.....mooi kaartje!
Groetjes Diny

marian zei

Wat een super leuke kaart en het verhaal over het tot stand komen is ook al zo leuk. Al met al weer een zeer geslaagde bijdrage van jou vandaag.
Groetjes van Marian.

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat ontzettend leuk gedaan met het hert en de postzegelmal. Echt top weer. Heel erg leuk.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Kaartenkraam zei

Superleuk! en dat je hert zo schuin tevoorschijn piept maakt het des te leuker. en het blauw vind ik prachtig!

groetjes van Ank

alma.heijenk@gmail.com zei

haha ja grappig zo met dat blauwe strikje.
groetjes Alma

De Breimeisjes zei

Een hert met de "blues" in plaats van een red nose :-)
Ik vind 'm geweldig goed geslaagd!

KarinsArtScrap zei

een mooi kaartje heb je gemaakt met dit hert Angelique.....gr karin

Nelleke zei

En dat moeten we hebben een hert die weet wat hij wil. Hij wil gewoon blauw en groen is boerenfatsoen, en dat maakt het tot een leuke kaart. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Oh wat leuk!!! Die ga ik onthouden want ik heb ook rendierkoppen! Grappig hoe iets door toeval ontstaat! Ik vind het geniaal. En dat hert had hier vast een handje in...gezien de eigen wil

Annemarie en Merit zei

Wat komt deze he(e)r(t), van stand leuk om de hoek koekeloeren, geweldig hoe dat hij daar in het schilderij staat!!
Een mooie aanwinst voor aan de muur.
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit

De Hobbykamer van Petra zei

Wat grappig om te lezen hoe je kaart is ontstaan Angélique en wat heb je leuke mallen bij elkaar gezocht. Blauw en craft (of is het echt bruin of beige?) staat veel sjieker dus ik snap het hert wel in deze hoor.


Lieve groet, Petra

Jantine zei

Heel erg leuk dit hert zo scheef in de mal, is inderdaad veel leuker dan recht, mooi hoe het ontstond! Leuke kaart, Angélique.
Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marjan zei

Heel eigenwijs, maar ja... dan denk je... oké! Heel mooi zoals dat hert in het kader kijkt naar ons, zijn gewei zo mooi versierd met blauw. Gave kaart, hoor!