donderdag 4 april 2024

Fijne Kerst!

 Ook deze week heb ik een kerstkaart gemaakt. Ik begon een beetje geforceerd, er kwam geen inspiratie op gang. Tot ik mijzelf een opdracht gaf: gebruik dat rood-witte blok dat je zo leuk vind maar nog weinig mee hebt gedaan. En toen ging het bijna vanzelf.
Het blok bevat papier en labels met van die leuke gnomes (ik vind "tomte" een veel leuker woord) erop en daarom besloot ik het duo van Marianne Design een plaatsje op de kaart te gunnen.


En zo groeide de kaart zonder veel moeite onder mijn handen, ik vind hem heel leuk geworden.
Natuurlijk mag hij weer meedoen bij 52 Weeks to Christmas,  het blog dat er voor zorgt dat we gestimuleerd worden om iedere week een kerstkaart te maken zodat we in december niet hoeven te stressen, of in ieder geval minder.

Dan wil ik jullie graag nogmaals attenderen op de weggever van Petra, zij geeft namelijk wel 3 (!) heel leuke sets weg!

30 opmerkingen:

Trudy zei

Wat een lief kaartje met de gnomes! Ik heb dat rode blok van de Action ook, maar er ook nog niet heel veel mee gedaan!
Groetjes Trudy

Anita van Deur zei

Hij is zeker leuk je kaart en wat zijn ze schattig de gnoompjes.

Frederika zei

Een superleuke kaart met de tomter, of zoals ze hier tijdens de kerst genoemd worden Julenisse.
Groeten Frederika

Annemarie en Merit zei

Er is een geweldig leuk kaartje uitgerold!!
Gezellig dat je er vandaag bij bent met een kaart
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Martha zei

Wat een leuk kerstkaartje, Angelique
Inderdaad heel leuk gelukt met dat leuke dp!
Liefs Martha

Caroline Cards zei

Heel erg leuk met die twee lieve gnomes.
Groetjes, Caroline

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke kerstkaart met de gnooms Angelique.
Mooi dat rode papier.
Groetjes Elle-Jeanne

De Breimeisjes zei

Die kaart ziet er ook weer prachtig uit, zo'n gezellig plaatje met de Tomtes!

Hetty P. zei

Het is je toch nog heel erg goed gelukt om er een mooie kaart van te maken.
Zo lekker rood ....
Fijne dag,
Hetty

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt met deze mooie papiertjes.Groetjes Doris

marian zei

Een super mooie kaart heb je gemaakt, fijn dat je toch nog inspiratie opdeed met dit mooie papier en stans.
Groetjes van Marian.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kaboutertjes, het stipjes papier is geweldig achter het raam
groetjes ellen

carla zei

Een hele mooie kerstkaart met deze leuke kabouters.
Tof gemaakt.
Groetjes,
Carla

karin zei

Mooi kaartje met de gnomes (of hoe je ze ook noemt 😉) erop.
Groetjes,
Karin

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart, tomte vind ik ook wel een leuker woord eigenlijk hihi. Mooi gedaan hoor. Soms heb je dat, dat het lastig is om inspiratie te vinden. Uiteindelijk heb je weer een hele mooie kaart voor de collectie.
Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

!neke zei

Super leuk !!!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Marjan zei

Ik kreeg een melding dat ik mijn limiet voor reacties bereikt had, het lukte ook na drie keer vernieuwen niet. Nu maar op mijn telefoon....
Wat goed dat je dit blokje erbij pakte, superleuk in combinatie met de raampjes en de leuke gnomes! Toffe kerstkaart, Angelique!,
.

Trijntje zei

Wat een superleuke kaart met de gnooms . Als je bezig bent gaat het soms vanzelf…maar soms is het lastig om een begin te maken… soms is de inspiratie even wat minder. Mooi papier is dit . Groeten Trijntje

Henriët zei

Wat een gezellige kaart met de gnomes. leuk ook dat wit met rood.
Groetjes van Henriët

joke zei

Al was het begin moeilijk, het eindresultaat is super geworden. Leuk de gnoompjes voor het raam.
Groetjes Joke

Sarah zei

Wat leuk. De gnomes blijven tof.

GerJanne zei

Nou dat heeft goed geholpen, jezelf eens even streng toespreken. het is een geweldig kaartje geworden. Een mooie rode sterrenhemel buiten. Heel leuk met de tomtes. Klinkt mooier he, dan gnome...

Jantine zei

Wat een leuke kaart met die kabouters (ik vind gnomes ook een stom woord). Goed hoe je jezelf tot inspiratie bracht met je mooie papier.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC, Angélique!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Daphne zei

En ik heb dat blok ook en het juist al heel veel gebruikt.
Wat er nu nog over is is het drukke dp, en daar kan ik niet zoveel mee.
Zie nu bij jou hoe ik het zou kunnen gebruiken.
Het is inderdaad een heeeele leuke kaart.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een superleuke, feestelijk uitziende kerstkaart Angélique. Zo mooi dat frisse rood gecombineerd met het feestelijke zilver glitter papier. Echt een plaatje.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Kaartenkraam zei

We laten ons eigenlijk veel te veel beïnvloeden door al die buitenlandse benamingen (ik ook hoor), maar het zijn toch gewoon kabouters.
Superleuke kaart is het geworden! Heerlijk dat zo'n papierblokje je zo kan inspireren.

groetjes van Ank

Angela zei

Ben het met je eens Angélique. Vind tomtes veel leuker klinken dan gnomes of kabouters.
Jij hebt met je tomtes een schitterende kaart gemaakt..... leuke kleuren heb je gebruikt. Past echt bij je tomtes 😊.

De Hobbykamer van Petra zei

Het is een superleuke kaart geworden en het werkt jezelf deze opdracht zo te geven. Ik vind tomte ook een veel leuker woord. In Noorwegen noemen ze ze nisse en dat vind ik nog leuker klinken. Ben toch echt wel een beetje verliefd op Noorwegen ;-)

Lieve groet, Petra

Crea Astrid zei

Wat een mooie kerstkaart met deze schattigee gnoompies. Ze staan ook zo mooi onder de mistletoe. Ik vind de mal van fijne kerst ook erg mooi.

Groetjes, Astrid.

KarinsArtScrap zei

een hele mooie kaart Angelique.......gr karin