woensdag 10 april 2024

Aprilchallenge Kleuren met Potloden

 Vandaag gaat de aprilchallenge van Kleuren met Potloden van start en we hebben weer heel toffe sponsors: Colour of Love, Last Minute Manda, Polka Doodles en The Paper Shelter. Ik koos de digi "Reggie on a swing" van Colour of Love en kleurde het met Caran d'Ache Pablo. Na het kleuren knipte ik het jochie uit en gaf hem een plekje op mijn kaart.


Voor de liefhebbers nog even de gebruikte kleurpotloden:
Huid en mond: 71, 51, 493, 62
Ogen: 290, 229
Haar: 50, 40, 30
Broek: 149, 145, 155, 141, 151
Trui: 229, 200, 215
Pet: 149, 145, 155, 280, 270, 290, 215, 31, 32
Schoenen: 403, 402, 401
Plank: 37, 55, 53
Touw: 402, 403, 404
Pleister: 55, 53

Ik vond de tak met eekhoorntjes perfect om Reggie aan te laten schommelen.

We hopen ook deze maand weer op veel enthousiaste deelnemers. Het thema is zoals altijd "alles mag " zolang je maar met potlood kleurt en de challenge loopt t.m. 7 mei.



Ik las bij Henriët en Caroline dat ze een naambordje dragen op de ArtSpecially-beurs,  een goed idee als je mensen wilt ontmoeten die je nog nooit in het echt gezien hebt. Daarom maakte ik er ook nog snel een even tussendoor:


Mocht je mij zien lopen en je wil graag kennis maken, schiet me gerust aan, vind ik leuk!

18 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Angelique.
Leuk de schommelende Reggie
Mooi ingekleurd.
Groetjes Elle-Jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke stempel leuk de tak met eekhoorntjes erbij
veel plezier op de beurs
groetjes ellen

Marjolijn van Elsberg zei

Heel leuk kaartje en wat gezellig naar de Art beurs, ik ben 2 jaar geleden geweest maar het is te ver uit de buurt voor mij. Geniet er van.

Martha zei

Leuke kaart Angelique
En dat naambordje is een goed idee
Ik ga volgende week maar Utrecht naar Kreadoe, okk zin in
Jij alvast veel plezier, de voorpret is ook gaaf!
Liefs Martha

Elizabeth zei

Je bent echt goed in het inkleuren, Angélique. Wat een geduld moet je daar voor hebben...
Het naamkaartje vind ik ook heel geslaagd. Leuk om elkaar daar te ontmoeten op de beurs. Ik ben er niet hoor:)

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de challenge. Echt heel erg leuk.
wat een leuk idee om een naamplaatje op te doen. Echt tof. Veel plezier.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Frederika zei

Een superkaart. Een leuk kereltje die aan het schommelen is. Ziet er een beetje Kruimeltje's achtig uit.
Groetjes Frederika

De Breimeisjes zei

Wat een leuke kaart!
En je naamkaartje ziet er goed uit. Veel plezier op die beurs!

Daphne zei

Super leuk, je kaartje, de tak met schommel eraan heb je heel leuk bedacht.
Mooi gekleurd, ik heb de foto even ingezoomd, mooi hoor.
Veel plezier op de beurs, mijn moeder gaat ook, ik zal haar zeggen dat verschillende mensen naamkaartjes dragen, wat een goed idee.

Trijntje zei

Hele mooie vrolijke kaart met het schommelde knaapje. Mooi gekleurd. Groeten Trijntje

Marjan zei

Mooi en ook leuk kaartje met het schommeleden ventje, mooi gekleurd!
Ik ga er niet heen, maar wens je heel veel plezier!!

Margreet zei

Wat heb je een leuk tafereeltje gemaakt met dat schommelende jongetje aan die tak met de leuke eekhoorns.
Je naamplaatje ziet er ook leuk uit!
xxx Margreet

KarinsArtScrap zei

wat een lief en heel leuk kaartje Angelique........gr karin

joke zei

Wat hangt Reggie heerlijk te schommelen, super leuk gedaan. Je naamkaartje is ook heel mooi.
Groetjes Joke

Nelleke zei

Leuke kaart geworden, mooi gekleurd ook! Dat is zeker een goed idee, laat even mijn gedachten over gaan om een naambordje te maken. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Wat een leuke kaart! Zie hem schommelen. En die eekhoorntjes zitten dus vast aan de tak als ik het goed zie. Ik heb gen naambordje, maar ik ga je zeker herkennen! En anders zie ik je op de afgesproken tijd!

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met mooi gekleurde digi en wat een leuk idee die tak.
Leuk naamplaatje en ik ga goed rondkijken of ik je kan spotten!!
Groetjes, Caroline

carla zei

Ik dacht toch een ander naambordje met Angelique op gezien te hebben.
Dan was jij het misschien toch niet.
Ze stapte wel heel snel voorbij en was alleen op dat ogenblik.
Volgend jaar gaat de ArtSpecially beurs waarschijnlijk toch weer door.
Trouwens een goed idee van dat naambordje.
Groetjes,
Carla