maandag 15 april 2024

Gastdesigner 4-Seasons

 Wat was het leuk zaterdag op de ArtSpecially-beurs: ik heb de gelli-plate uit kunnen proberen (niet gekocht), wat aankopen gedaan en leuke mensen ontmoet. De lunch met Henriët, Monique, GerJanne en Nelleke was heel gezellig en ik kwam Caroline nog tegen. Het bleek een goed idee dat ik een naambordje op had, anders had ik waarschijnlijk niemand gesproken.
Na de beurs met Remco afgesproken bij Ermelo, eerst nog een flinke wandeling gemaakt en daarna gezellig uit eten. En toen moesten we nog ieder net ons eigen auto een uurtje rijden naar Hoorn, we waren wel een beetje gaar bij thuiskomst, gelukkig hebben we een weekje vrij.

Ik mocht nog een tweede kaart als gastdesigner maken voor het 4-Seasons Challange Blog, het thema is "1 april, kikker in je bil" oftewel: kikkers. Nu heb ik maar één setje met kikkers, dus ik kon niet erg origineel zijn, maar koos nu wel voor een andere gelegenheid dan de kaart voor Nevv. 


De achtergrond heb ik gemaakt met behang uit een oud behangboek dat ik met opruimen weer tegenkwam.

En laat nu heel toevallig vrijdag Ellemijn haar eerste zwemles gehad hebben, dus wie weet wordt deze kaart over een tijd wel voor haar.

27 opmerkingen:

Diny zei

haha....jij hebt je kaartje al goed op tijd klaar Angelique!
Heel mooi met de blauwe achtergrond en de schattige kikker op de voorgrond.
Wat fijn dat je mede blogsters hebt ontmoet!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Zo leuk als je papier uit een behang papier kunt gebruiken, je kaart is super leuk met de vrolijke kikker!

Frederika zei

Deze kikker is toch super. Zou jammer zijn als hij lang moet wachten om weer op een kaart te mogen verschijnen
Groetjes Frederika

Josje zei

Leuke kaart hoor ik gebruik ook vaak behang op mijn kaartjes

Martha zei

Wat een leuk blij kaartje, Angelique
Wie weet hoe snel je het al kan gebruiken....
Fijne vakantieweek!
Liefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi gastdesignerkaartje met het leuke tafereeltje en de leuke details
fijne dat je dag op de beurs zo gezellig was en je de medebloggers hebt gezien
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Wat een vrolijke opkikker Angelique.
Groetjes Elle-Jeanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn dat het zo gezellig was op de beurs Angélique, was het erg druk of viel het mee? Je hebt een leuke kaart gemaakt als gast-designer. Een vrolijk tafereeltje en heel geschikt voor een zwemdiploma. Fijne vrije week gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Gaaf kaartje met de leuke kikker en het eendje, samen in het mooie water!

Slim om een naambordje op te doen inderdaad! Ik heb er ooit ook wel mensen ontmoet, maar ook gemist omdat ze er toch net anders uitzagen op hun Bloggerfoto. Fijn dat het zo leuk was! ben benieuwd naar je aankopen.

!neke zei

Mooi je reminder kaartje !!!!
groeten Ineke

De Breimeisjes zei

Heel leuk, deze kaart!
En fijn dat de beurs zo leuk was. Fijne en gezellige vakantieweek gewenst!

Ellen zei

Gezellige kaart laat je zien, leuk gedaan! Die kikker is superleuk!
Leuk dat je mede bloggers hebt ontmoet, altijd maar afwachten!
Heel handig het naambordje, goeie tip!
Groetjes Ellen

carla zei

Wat een leuke kaart met de kikkers heb je gemaakt.
Ik was ook op ArtSpecially.
De mensen die ik er al ontmoet heb, herken ik van hun fotootje.
Dat waren er dit jaar ook weer enkele nieuwe.
Ik heb wel een Angelique met een naambordje zien voorbij komen, maar ik herkende jou er niet in. Ik dacht een rood bordje met witte letters, kan dat ?
Ik kon er moeilijk op afstappen, want wat moest ik vragen ? Ben jij Angelique ? Ik wist je achternaam niet en ja natuurlijk was het Angelique, want anders stond dat niet op het naambordje.
Laat je me even weten of jij het zou kunnen geweest zijn. Ik ben wel eens benieuwd.
Groetjes,
Carla

Elizabeth zei

Leuk om 'bekenden' tegen te komen op de beurs!
Ellemijn ook alweer op zwemles; wat gaat het toch snel met die kinderen...
Het zal nog wel even duren voordat je dit mooie kaartje kunt geven.
Tegenwoordig moeten ze veel kunnen om voor A af te zwemmen, vind ik.

Trijntje zei

Heel leuk, deze kaart voor het behalen van een zwemdiploma. Met opruimen kom je soms nog wat tegen…. Deze kikkertjes blijven zo leuk op een kaart.fijn dat je een leuke dag op de beurs had en andere blogdinnen getroffen hebt en zelfs gezellig met hun hebt geluncht. Groeten Trijntje

Irene zei

Ik had al gelezen dat Nijkerk zo gezellig was en dat is je kikkerreminderkaart óók!
Gezellige week samen, het is 100% klusweer!
XxIrene

Henriët zei

Wat leuk om je zaterdag ontmoet te hebben. En ja....ik herkende je als eerste aan je naamkaartje.
Deze kaart is erg leuk. Mooi om de kikker te combineren met de eend. Ik hoop voor je dat Ellemijn nog gewoon het 'oude' zwem ABC doet. Ik maakte ooit een kaart voor mijn nichtje Annemijn toen ze net naar zwemles ging maar die kreeg les via het Easyswim programma en dan haal je geen A, B of C diploma.
Groetjes van Henriët

KarinsArtScrap zei

wat een hele vrolijke lieve kaart Angelique...................gr karin

Marjolijn van Elsberg zei

Dat noem ik nog eens een vooruitziende blik! De kaart al klaar voor de geslaagde zwemkanjer, hihi. Erg leuk kaartje!

GerJanne zei

Oh wat was dat leuk om jou te ontmoeten! Eindelijk!
En je kaart is superleuk! Die Ellemijn alweer haar eerste zwemles! Mooi dat de leuke kaart al klaar ligt! En lekker genieten van jullie vrije week!

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart maakte je voor de challenge. Heel gaaf.
Leuk dat je het mooi hebt gehad op de beurs. Heb je nog wat gekocht??
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Monique zei

Hoi, hoi,
het was ontzettend leuk je in het echt te zien. Op naar volgend jaar.
Je kaartje is prachtig. Die heb je alvast op voorraad.

Lieve groet, Monique

Daphne zei

Klinkt als een heerlijke dag.
Leuk om wat blogvriendinnen te ontmoeten.
Geniet van jullie weekje vakantie.
Oh ja èn je kaart!! Lieffffff

De Hobbykamer van Petra zei

Oh wat een leuke kaart en het behang komt hier zo mooi uit en het past zo goed. Een erg leuke kaart met deze kikker die afgezwommen heeft ;-)


Lieve groet, Petra

Hetty P. zei

wat een leuke kaart heb je gemaakt.
De kikker is perfect voor een zwemdiploma.
Fijne dag,
Hetty

Doris knippenenplakken zei

Wat een super leuke kaart voor een zwemdiploma.
Groetjes Doris

Trudy zei

Super leuke kaart voor een zwemdiploma!
Groetjes Trudy