vrijdag 5 april 2024

Kom in beweging

 Overal zie je diepte- en hoogtekaarten verschijnen, ik maakte er ook één,  maar wel al een hele tijd geleden. Ik had hem alleen hier nog niet laten zien. 
Het is niet echt een kaart, meer een wandhangertje, hij hangt op mijn hobbykamer, als soort van duwtje in mijn eigen rug.


Het plaatje komt uit een oude Happiness, de tekst stond eronder, heb ik uitgeknipt en erop geplakt.

Ik moet hem nu eerst maar nog eens goed bekijken en in mijn oren knopen, vervolgens er naar handelen en hem weghalen. Over krap twee weken beginnen ze met mijn huis te renoveren, tenminste met één van de fases. Het huis wordt verduurzaamd en ze moeten werkelijk in alle ruimtes in huis zijn, wat betekent dat ik heel veel werkruimte vrij moet maken. Ik heb al het nodige gedaan en sommige plekken kunnen pas op het laatste moment, maar ik moet nu toch echt aan mijn hobbykamer gaan beginnen.  De bureaus en muurplanken moeten weg en een kast moet verplaatst worden.

Als ik op zolder klaar ben moet ik de keuken leeg gaan halen, want ook daar moet gewerkt worden.
Uiteindelijk gaan we in het najaar van het gas af en worden we aangesloten op een warmtenet dat nu aangelegd wordt. Er is veel om te doen, veel negatieve ervaringen halen het nieuws. Ik ben heel benieuwd hoe het hier gaat aflopen.
Maar goed, eerst maar in beweging komen, dan ontstaat de weg vanzelf....

22 opmerkingen:

Frederika zei

Mooi om er een wandhanger van te maken. Succes met de verbouwing. Je hebt er toch altijd veel rompslomp van.

Henriët zei

Nou heb ik helemaal niks met diepte- en hoogtekaarten maar deze van jou vind ik dan wel weer mooi. Je hebt mooie dingen toegevoegd waardoor het echt iets eigens is geworden. Mooie, inspirerende tekst.
Succes met alle beslommeringen die komen kijken bij het verduurzamen van je huis. Ben je mooi een poosje zoet mee.
Groetjes van Henriët

alma.heijenk@gmail.com zei

mooi om er een wandhanger van te maken... veel succes met de renovatie/verduurzaming
wat een klus.
groetjes Alma

Wies zei

Mooie dieptekaart voor een wandhanger. Leuk met de bloesemtak en de spreuk erbij.
Veel succes met alles wat er bij de verduurzaming van jullie woning komt kijken.

Elle-Jeanne zei

Een mooie diepte creatie Angelique.
Mooie tekst.
Succes met de renovatie.
Groetjes Elle-Jeanne

Elizabeth zei

Oh, wat een bijzondere kaart... ademt echt een bepaalde sfeer uit. Ik had nog nooit van een dieptekaart gehoord, weer wat geleerd!
Tjonge, dat wordt een hele klus die renovatie. Maar je huis wordt er vast beter van en dan moet je de rest maar voor lief nemen. Succes gewenst met leegruimen!

Margreet zei

Wat een mooie diepte wandhanger heb je gemaakt met een prachtige bloesemtak.
Die tekst is een nadenkertje, maar klopt helemaal.
Wow, wat staat jou een boel gedoe te wachten. Ik denk dat het jaar niet snel genoeg voorbij kan gaan (want dan ben je er van af). Alvast heel veel sterkte.
xxx Margreet

Angélique zei

Inderdaad Margreet, ik vertel het wel zo luchtig, maar heb er veel werk en overlast van, om maar te zwijgen over dat warmtenet. Is het al 2025?

juffrouw Ooievaar zei

Oeps, dat is een giga klus zo’n verbouwing/verduurzamen van je woning.
Alles inpakken, verplaatsen en ga zo maar door.
Ik wens je veel sterkte, je woning zal er van opknappen, maar toch, ik hoop dat het allemaal heel voorspoedig gaat verlopen.
Succes met inpakken, Anita

Nelleke zei

Mooie kaart, en wand hanger heb je gemaakt. Sjee, dat is een hele onderneming en soms maar eens extra de deur uit als je teveel last van alles hebt. De eerste dagen lijkt het weer weer aardig goed. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Ja! Dat lijkt op een quote die we kregen bij aanvang van een opleiding.
Ga maar op weg, dan ontstaat het pad vanzelf.
Mooi! Je wandhanger is mooi....
En wat een gedoe is dat met het renoveren. Het wordt natuurlijk alleen maar beter, maar je moet er wel even doorheen.

Martha zei

Prachtig deze wandhanger, Angelique
Poe wat een gedoe zeg, succes met alles!
Luefs Martha

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie diepte kaart of wandhanger met het mooie papier
dat wordt een hele onderneming al ik het zo lees heel veel succes
groetjes ellen

KarinsArtScrap zei

mooie wandhanger Angelique.....gr karin

Trijntje zei

Leuke wandhanger met de mooie tekst. Je krijgt nog heel wat voor je kiezen met de verduurzaming van je huis. Veel succes met het opruimen en leegmaken van de ruimtes. Groeten Trijntje

De Breimeisjes zei

De kaart is prachtig!
Oei, dat klinkt behoorlijk ingrijpend, dat wat er aan je huis allemaal gaat gebeuren. Ja, dan is het wel een hele wijze raad voor jezelf op deze kaart.
Sterkte ermee. Hopelijk wordt het allemaal heel mooi en zijn de werkmensen prettige "gasten".

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jeetje dat klinkt best ingrijpend wat je vertelt over het verduurzamen en ik snap dat je er een beetje tegenop ziet. Hopelijk wordt er netjes gewerkt met wat respect voor de bewoners. Goed om jezelf een steuntje in de rug te geven door middel van deze spreuk en mooie afbeelding Angélique. Alvast sterkte en houdt vooral het einddoel voor ogen.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Je wandhanger is prachtig, mooi dromerig en prachtig papier! De bloesem erbij is een heel goede keus!

Jee joh, dat klinkt inderdaad als een flinke onderneming en als je negatieve reacties leest... dan word je toch niet zo blij. En dan die klus van alles werkbaar maken. Ik deed dat met de benedenverdieping toen we een nieuwe vloer kregen, maar jij moet een heel huis doen, succes en sterkte!

joke zei

Prachtig je wandhanger met deze mooie tekst...zowaar! Je krijgt wel een hele verhuizing in je huis, dat valt niet mee maar met een mooi resultaat hoop ik. Wens je veel sterkte.
Groetjes Joke

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie wandhanger maakte je, en een hele toffe tekst. Echt top gedaan. Pfffffff. Wat vervelend dat je zoveel ruimte vrij moet maken zodat er gewerkt kan worden. Heel veel succes met ruimte maken.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
emily

marian zei

Woooow ,dus dat wordt veel werk aan de winkel.Veel succes met al dat opruimen.Je kaart is heel erg mooi.hoor.
Groetjes van Marian.

Doris knippenenplakken zei

Wat een super mooie wandhanger heb je gemaakt. Succes met de werken. Groetjes Doris