vrijdag 3 november 2023

Barbecue gnoom, Kleuren met Potloden

Hallo allemaal! 

Bij deze mijn eerste blogpost voor Kleuren met Potloden. Voor deze post heb ik een digi gekleurd van één van onze sponsoren, Polka Doodles, Gnome BBQ.



Je kunt nog tot en met 7 november meedoen en kans maken op leuke digi's van deze of de andere sponsoren. Zoals altijd geldt: alles mag zolang je met potlood kleurt. 



Ik kleur met Caran d'Ache Pablo potlodenen voor de liefhebbers heb ik de gebruikte nummers genoteerd.

Huid: 403, 493
Koksmuts: 403
Baard en snor: 003
Trui 230, 220, 200
Broek: 155, 159
Sandalen: 240, 010, 033
Wanten: 030, 040
Barbeque + gerei: 159, 008, 009, 007, 005, 003, 498
Vlees: 043, 045, 035, 037, 051

Deze kaart mocht mijn broer ontvangen met zijn verjaardag, jullie kunnen vast wel raden wat één van zijn hobby's is.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om nog mee te doen met de challenge.


Mijn verjaardag was weer een rare. Niets van de plannen kunnen uitvoeren: geen as uitgestrooid, geen gedenkavond, allemaal de schuld van Clarán. Wel zijn we als familie samengekomen bij mijn moeder en dat is ook veel waard.
Iedereen enorm bedankt voor de prachtige kaarten, ik geniet er volop van, allemaal zo verschillend! Ik kom jullie nog allemaal persoonlijk bedanken, ik vind het zo supertof dat ik zo'n berg post heb gekregen!

19 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een leuke kaart voor je broer en leuk die bakaccessoires.
Gelukkig ben je niet weg gewaaid op je verjaardag!
Groetjes, Caroline

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een gave kaart heb je gemaakt voor je broer. Echt heel goed gelukt. En wat kun je mooi kleuren. Ik vind hem prachtig geworden.
Wat vervelend dat plannen soms niet gaan zoals je hoopt. Maar dat halen jullie vast nog wel in. Wat fijn dat je zoveel post mocht ontvangen.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Anita van Deur zei

Super leuke kaart! Jammer dat alles anders gelopen is als gepland.

Daphne zei

Euh, zijn hobby......euh.....🤣.
Ik snap wel dat jij nu in het team van KMP zit hoor, prachtig gekleurd vind ik.
Het zijn goeie potloden zo te zien.
Heel erg leuk kaartje.
Gatsie, wat jammer dat de dag zo anders verlopen is. Het weer heb je niet in de hand, maar plannen bijstellen is niet altijd leuk. Gelukkig konden jullie wel allemaal samen komen bij je moeder, dat zal fijn geweest zijn.

Creaellenknutselsite zei

Als nog gefeliciteerd met je verjaardag en dat je toch een gezellige dag hebt gehad ondanks dat alles ander liep dan gepland en genoten hebt van je post.
wat een mooi kaartje heb je gemaakt met de gave stempel en de het leuke schortje en bestek erbij
groetjes ellen

Sarah zei

Leuke kaart voor je broer! Gelukkig lukte het wel dat de familie bijeen kon komen op je dag. De andere plannen die komen nog in rustigere dagen. (Wat een wind was er , niet te doen). Nog niet alle post is gearriveerd hoor... Er is nog eentje die de grens over moet 😉 lieve groetjes x

Martha zei

Heel mooi dit kaartje Angelique
Leuk ingekleurd die grappige gnoome!
Jammer dat alles snders is gelopen dan verwachrt, hopelijk toch wrl een goede dag gehad
Liefs Martha

De Breimeisjes zei

Ja, dat dacht ik al, dat Ciáran de hele planning in de war bracht...
Mooi dat jullie wel samen waren!
Mijn broer is ook 56 :-)
Leuke kaart heb je voor hem gemaakt.

karin zei

Wat een leuke stempel met de gnome-kok. Echt leuk kaartje.
Groetjes,
Karin

Josje zei

Mooie kaart Angelique en mooi ingekleurd nog gefeliciteerd met je verjaardag
Groetjes Josje

Margreet zei

Wat een enige kaart voor een bbq liefhebber.
Jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat mijn kaart bij de stapel lag.
Wat jammer dat de storm roet in jullie plannen heeft gegooid, maar gelukkig is het nog wel leuk geweest!
xxx Margreet

KarinsArtScrap zei

een super gave en hele leuke kaart Angelique en Gefeliciteerd met je verjaardag

gr karin

Elle-Jeanne zei

Mooie kaart Angelique.
Heel mooi ingekleurd.
Groetjes Elle-Jeanne

Bernadet zei

Geweldig leuke kaart heb je voor je broer gemaakt Angelique.
Altijd leuk ook als je kaart iets persoonlijks met de jarige heeft.
Ja, het weer heb je niet in de hand hè, maar gelukkig toch nog een fijne dag gehad, ook al liep die anders dan je gepland had;)

Crea Astrid zei

Allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Wat een prachtige allereerste kaart heb je voor Kleuren met potloden gemaakt. Leuke digi gebruikt en prachtig inekleurd.
Balen dat het anders is gelopen, dan dat jullie gepland hadden. Fijn dat jullie allemaal nog bij je moeder konden zijn, als familie. Wat je zegt, dat is ook veel waard.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

De Hobbykamer van Petra zei

Mooie kaart Angélique en ik bied gelijk mijn excuus aan...dat ik niet zo vaak voorbij kom op je blog. We hadden het afgelopen week enorm druk.

Lieve groet, Petra

Marjan zei

Heel gaaf kaartje erg leuke afbeeldingen en mooi kleurwerk van jou! Leuke hobby dat barbecueën, mijn man is er ook zo'n liefhebber van. ja, dat is dan wel heel anders inderdaad, dankzij de storm, maar zeker net zo waardevol om allemaal samen met je moeder te zijn. Fijn dat je zo verwend bent en geniet van de kaartjes. Goed weekend!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt zijn hobby leuk weergegeven met die schattige gnome. Mooi ingekleurd Angélique en dat schortje erbij is zo leuk. Erg dat de storm zo alle plannen in de war schopte maar wel fijn dat jullie bij je moeder samen konden zijn. Dat is ook erg waardevol. Wat leuk dat je zoveel felicitatie-kaarten mocht ontvangen, toch een beetje een feestelijk gevoel.
Lieve groetjes Miranda

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een leuke kaart en die gnoom!!!!!