donderdag 23 november 2023

Vrolijk Kerstfeest (51)

 Het is alweer donderdag, tijd voor een kerstkaart.

Ik gebruikte een digi van Last Minute Manda,  Chris Moose. Ik kleurde het plaatje tijdens één van mijn vakanties, handig dat er nu gekleurde plaatjes klaarliggen. 
Ik kleurde met potlood, Caran d'Ache Pablo. 


Ik zocht er een mooi papiertje bij, voegde voor de feestelijkheid holografisch karton in goudkleur toe, een glimmend rood lintje, glimmend rode tekst en goudkleurige glitters als slingers in de dennentak. En weer een kerstkaart klaar, de 51ste.

Ik link de kaart bij 52 Weeks to Christmas 

Vandaag kom ik hoogstens vanavond op jullie blogs kijken en anders morgen. Ik ga na mijn werk naar mijn moeder in Haarlem en blijf daar ook eten, dat vindt ze zo gezellig (en ik lekker 😋 ) Misschien kunnen we nog een flinke wandeling maken als het droog is, dat zou fijn zijn.

33 opmerkingen:

Sarah zei

Hihi, wat een guitig snoetje.
Gezellig dat je gaat eten bij je mama. X

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met leuke digi en mooie kerstballen.
Veel plezier bij je moeder!
Groetjes, Caroline

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Hij schittert en hij doet. Prachtig hoor.
Wat gezellig dat je naar je moeder in Haarlem gaat, gezellig voor jullie allebei. Ik duim voor jullie dat het droog blijft.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het sterren dp en het bling bling karton wat een schattig stempeltje heb je gebruikt
gezellige middag bij je moeder
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart Angelique.
Leuke digi, heel mooi ingekleurd.
Groetjes Elle-Jeanne

Martha zei

Leuke kerstkaart, Angelique
Geniet van het uitje bij je moeder
Liefs Martha

Annemarie en Merit zei

heel leuk kerstkaartje, en handig al iets klaar liggen om zo te pakken.
geniet van elkaar vandaag, de gezelligheid.
Gezellig dat je meedoet vandaag met een wekelijkse kerstkaart.
Fijne dag, lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

KarinsArtScrap zei

wat een heel lief en mooi kaartje Angelique

gr karin

Kaartenkraam zei

Wat een grappige digi! Mooi gekleurd en wat zijn die gouden kerstballen mooi!
Veel plezier met je moeder.

groetjes van Ank

carla zei

Dit is ook weer een hele mooie kerstkaart geworden Angelique.
Leuke digi en heel mooi ingekleurd.
De versieringen zijn ook heel mooi gemaakt, vooral dat goud geeft een feestelijk gevoel.
Knap gedaan.
Een fijne dag met je moeder toegewenst. Geniet ervan.
Groetjes,
Carla

Jantine zei

Wat een leuke kaart, Angélique! Mooie digi gebruikte je.
En wat gezellig, naar je moeder. Ik hoop dat het droog is en jullie lekker kunnen wandelen.
Mijn moeder woonde in Heemstede, naast Haarlem. Helaas moet ik haar al bijna 7 jaar missen :-(
Geniet van je middag met elkaar.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Diny zei

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt Angelique!
Groetjes Diny

Trijntje zei

Leuke kerstkaart heb je met deze leuke kerstballen gemaakt. Toevallig ben ik ook met kleine kerstballen bezig geweest.. sul je volgende week zien. Het is leuk om die op een kerstkaart te gebruiken. Een gezellige middag met je moeder . Groeten Trijntje

karin zei

Mooi kaartje heb je gemaakt.
Fijne dag verder.
Groetjes,
Karin

Marjan zei

Wat een leukie dat kleine rendier en een tof en vrolijk kerskaartje! Fijne tijd met je moeder!

Trudy zei

Hele leuke kaart met het rendier! Hier is het droog dus ik hoop in Haarlem ook!
Veel plezier en groetjes Trudy

Anita van Deur zei

Enig kaartje, geniet van het bezoek bij je moeder.

Epie zei

Grappige kerstkaart heb je gemaakt Nancy 🌲
Groetjes Epie

joke zei

Wat een leuke digi heb je gebruikt en mooi gekleurd. Je kaartje is schitterend met al de gouden accenten. Hoop dat het lopen nog lukt vanmiddag, hier is het droog.
Groetjes Joke

Freubelmina zei

Wat een leuk kerstkaartje met het mooi ingekleurde afdrukje Angelique!
O dat klinkt als een heerlijk dagje…lekker van genieten!
Mason is een half jaar geweest en gaat supergoed, ontwikkeld goed en word een mooi mannetje…ik zal snel eens een foto plaatsen 🤩 lief dat je het vraagt 💋

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een vrolijke kerstkaart met dat feestelijke rendier Angélique. Je hebt hem mooi ingekleurd. Fijne tijd met je moeder.
Lieve groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ps. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Antjes kaartcreaties zei

Wat een lief rendier is dit Angélique.
Je hebt de kaart mooi aangekleed met de flonkerende kerstballen.
Fijne avond met je moeder.
Groetjes Antje

De Breimeisjes zei

leuke kaart! En ik hoop dat jij en je moeder een hele leuke avond hebben!

Henriët zei

Wat een leuke kaart met dat vrolijke rendier.
Ik hoop dat het jullie nog gelukt is met wandelen. Hier regent het al vanaf half 6 en er staat nu ook een flinke wind.
Groetjes van Henriët

Margreet zei

Wat heb je het leuke rendier mooi gekleurd en er een prachtige ballen bij gehangen.
Fijn als er wat gekleurde digi's klaarliggen. Daarom gebruik ik momenteel veel voorgekleurde digi's, bij gebrek aan kleurtijd. Veel plezier bij moeders.
xxx Margreet

GerJanne zei

Enige kaart! En zeker handig als er wat afdrukjes klaar liggen! Hier ook nog eentje die ik van jou kreeg op mijn verjaardag vorig jaar! Gaat deze week gebruikt worden! Heb opeens een idee.
Hoewel... even thuis naar de kleuren kijken.
Gezellig om bij je moeder ta gaan eten. En is het nog van wandelen gekomen? Of was je conditie niet goed genoeg voor je moeders tempo?? 😉😂

Marjolijn van Elsberg zei

Hoop dat je nog lekker gewandeld hebt met je moeder, ik wel met mijn dochter, wat een lekker weer was het gisteren. En wat een leuk kaartje weer! 51, kom ik aan met mijn 2..

!neke zei

Heerlijke kaart , lekker vrolijk !!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Josje zei

Wat een leuke kaart

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke vrolijke kaart. Fijn weekend, groetjes Doris

marian zei

Een schattige kerstkaart heb je gemaakt.
Groetjes van Marian.

Frederika zei

Een prachtige kaart. Groeten Frederika