donderdag 16 november 2023

Vrolijk kerstfeest (49)

 Gisteravond was ik net klaar met mijn kerstkaart met een geweldige digi van Beccy's Place, toen ik zag dat op haar blog vandaag wordt gevraagd naar een kerstkaart in niet-traditionele kleuren, nou, daar voldoet mijn kaart wel aan!

En dus mag hij daar meedoen. 

Ik heb de digi gekleurd met potlood, Caran d'Ache Pablo, de sneeuw heb ik m.b.v. heatembossing gemaakt. 
Ik vind hem stiekem zelf verrassend leuk geworden.

Ik zal proberen vanmiddag een betere foto te maken, deze heb ik met het zwakke ochtendlicht gemaakt.

Natuurlijk link ik de kaart ook weer bij 52 Weeks to Christmas 
Dankzij dat blog heb ik toch een mooie stapel kerstkaarten, al wil Remco er ook nog een paar van en voor mijn cliënten heb ik nog wat anders in mijn hoofd, maar zien of dat nog wil lukken.... Ik ben dus nog niet klaar voor kerst.

Gisteren kreeg ik nog de laatste verjaardagskaart binnen, Henriët had eerder een kaart gestuurd voor mijn verjaardag die tot op heden nog niet is bezorgd, Henriët was zo lief om een tweede kaart te sturen. De andere drie kaarten werden ook laat bezorgd.
Van mijzelf is er ook nog een verjaardagskaart naar een blogster onderweg (dat hoop ik dan maar), die verstuurde ik 3 weken geleden....

Dankjulliewel Geesje, Doris, Elle-Jeanne en Henriët! 

32 opmerkingen:

Frederika zei

Geen traditionele kleuren, maar wel weer superleuk geworden. Groeten Frederika

Irene zei

Hij is echt heel leuk en het kleuren gaat je ook steeds beter af zag ik van de week al op je blog! Nou van Post Nl wordt je niet vrolijk zo te lezen, kerstpost maar op 1 december de deur uit??
XxIrene

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart Angelique.
Leuke digi, mooi ingekleurd.
Groetjes Elle-Jeanne

Hetty P. zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt , je hebt de digi mooi ingekleurd.
Leuk zo in deze kleuren.
Fijne dag,
Hetty

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de roze/grijze kleurtjes en de gave stempel mooi in gekleurd
gezellig nog een paar verlate verjaardagskaarten
groetjes ellen

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaart in niet traditionele keuren. en nog een late felicitatie voor je verjaardag.
gr Alma

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart weer. De kleurencombi die je gebruikt hebt, is erg mooi. Prachtig gedaan. Leuk ook hoe je de sneeuw hebt gedaan. Wat fijn dat er toch nog kaarten zijn aangekomen, zeker die tweede van Henriët. Het is toch wat, je betaald toch best een bedrag voor die postzegels, en dan komen kaarten gewoon niet aan. Heel jammer is dat.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Kaartenkraam zei

Bijzonder in die pasteltinten, heel mooi gedaan!

groetjes van Ank

Trudy zei

Leuke vrolijke kerstkaart!
Gaat lekker met die post tegenwoordig. Hoe zal dat met de kerstkaarten gaan!!
Groetjes Trudy

Marjolijn van Elsberg zei

Wat is het toch chaos bij post.nl en zo erg dat je gewoon geen keuze hebt. Hopelijk komt het allemaal nog terecht. Je kaart met de sneeuwmannen, wat zijn ze cute ;), is heel erg mooi en leuk geworden.

Elizabeth zei

De post kan soms toch zò traag zijn.., dat is echt niet meer leuk.
De kleuren van je kaart zou je zeker niet 1-2-3 kiezen voor een kerstkaart. En nu maar hopen dat we sneeuwpoppen kunnen maken tegen die tijd.

Anita van Deur zei

Oh hij is cute je kaart!!

Beccy zei

Your card is fantastic, Angelique! Great colour combination... the little snow-people look wonderful in their winter woollens. Very cute!
Cheers,
Beccy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Supermooi vind ik deze kerstkaart Angélique. Wat een mooi aangeklede sneeuwpoppen in mooie kleuren en zoals je het afdrukje verwerkt hebt krijgt het alle aandacht die het verdient op je mooie kaart.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marian zei

Een super schattige kaart heb je gemaakt in de niet traditionele kleuren.Succes gewenst met de nog te maken kaartjes.
Groetjes van Marian.

Josje zei

Erg leuk met de sneeuwpoppen mooi ingekleurd

De Hobbykamer van Petra zei

Het is een superleuke niet traditionele kleurende kerstkaart. Ik vind deze enig.

Lieve groet, Petra

Diny zei

wat een leuk kaartje heb je gemaakt.
Ja....de post....soms gaat het goed en soms niet zie je wel.
Groetjes Diny

carla zei

Leuk hé de digi met de sneeupoppen.
Heel mooi ingekleurd en een leuke kerstkaart ermee gemaakt.
Groetjes,
Carla

KarinsArtScrap zei

hele leuke kaart Angelique en fijn dat de post nog wat heeft bezorgd

gr karin

Margreet zei

Wat een leuke sneeuwpoppen en wat een gave kleurtjes heb je gebruikt.
Zo blijf je wel lang jarig. Maar leuk is anders. Tot nu toe hebben wij niet zo veel last met Post NL.
xxx Margreet

Crea Astrid zei

Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt met deze schattige/grappige sneeuwpoppen.
Ik ben tegenwoordig ook telkens met de niet traditionele kleuren aan de slag aan het gaan.

Groetjes, Astrid.

Martha zei

Wat een leuke kerstkaartmet die sneeuwpop familie,Angelique
mooi gemaakt met dat nep sneeuw
Liefs Martha

Nelleke zei

Mooie kaart, wat kleur je goed zeg! En wat doet de post er soms lang over, maar toch leuk dat de kaarten komen. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Raar toch die post! Soms hoor je dat het jaren duurt. Zou toch wel lachen zijn als je de kaart van Henriet over een paar jaar in de bus vindt...
Je kaartje met de familie Sneeuwpop is leuk! En wat is dat fijn, he? Ik heb er ook al zoveel!
Heel handig om het hele jaar door een kerstkaart te maken.

Freubelmina zei

O wauw wat een mooie kaart!
Je kleurwerk is geweldig (ik heb het plaatje voorgekleurd klaar liggen maar deze van jou is zo veel mooier!) xx

Caroline Cards zei

De kaart is zeker leuk geworden in heel mooie kleuren. Ben benieuwd wat je voor je cliënten gaat maken. Mijn projecten zijn af en zodra de workshops gegeven zijn, komt de kaart op mijn blog!
Groetjes, Caroline

Henriët zei

Leuke kerstkaart met dit groepje sneeuwpoppen. Ze kijken niet alsof ze veel plezier hebben. Of is het aan het smelten en kijken ze daarom wat bedenkelijk?
Ik vond het zo vervelend dat mijn kaart nog niet bezorgd was dat ik gewoon vond dat ik er nog eentje moest maken. Gelukkig is deze wel bezorg. (en ik vind deze stiekem mooier dan de eerste kaart die ik stuurde).
Groetjes van Henriët

Marjan zei

Wat een leuke digi, je kleurde ze heel erg goed met de mooie niet traditionele kleurtjes! Leuk die sneeuw erbij en het roze tekstje! ik word ook moe van PostNL, ik krijg om de haverklap een verzoek om een "boete" te voldoen vanwege niet genoeg zegels plakken, dan moet ik weer bewijzen dat ik dat wel deed, heel irritant. Ik maak tegenwoordig foto's van de weegschaal met de kaart en code erop.

Jantine zei

Mooie kaart maakte je Angëlique! En leuk dat er toch nog verjaardagspost binnenkwam, ook al is het te laat. De post is niet altijd meer even betrouwbaar, soms komen ze bij ons een hele week niet, terwijl er wel post onderweg is. En dan steeds duurder worden....
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

karin zei

Nu kan ik wel een reactie schrijven, donderdag lukte het niet.
Een prachtige kaart met deze snow family erop.
Groetjes,
Karin

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kaart met de niet tradionele kleuren , knap gedaan. gr Doris