vrijdag 10 november 2023

Gastdesign-bijdrage Carlin's Kaartenparadijs (kerstkaart 47)

 Omdat ik een topplaatsje had bemachtigd bij Carlin's Kaartenparadijs mocht ik gastdesigner zijn. De opdracht was: iets met een "i" op de kaart.
Ik wilde graag een digi van hun sponsor, Beccy's Place,  gebruiken en deze sneeuwpoppen zijn verwikkeld in een innige omhelzing.

Ik kleurde met potlood, Caran d'Ache Pablo. 
Helaas zijn de ijskristallen (hé, dat is ook met een i) met hotembossing niet zo mooi geworden.

Omdat de sneeuwpoppen erg "in love" zijn en er ice crystals rond dwarrelen, kan ik deze kaart ook linken op het Blog van Beccy's Place. 

25 opmerkingen:

Margreet zei

Wat leuk gevonden....innig....het klopt wel. Mooi ingekleurd!
xxx Margreet

Elle-Jeanne zei

Mooie kerstkaart Angelique.
Mooi ingekleurd.
Fijn dat je gastdesigner mag zijn.
Groetjes Elle-Jeanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Aaah, hier smelt je toch van, net als jouw ijskristallen. Dat komt natuurlijk door alle liefde die van dit leuke koppel af straalt hihi. Een hele mooie kaart Angélique en ik vind heat eambossing ook altijd een dingetje, meestal lukt het bij mij niet heel scherp,zoals bij sommigen wel. Ach ja, het blijft handwerk.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Deur zei

O, wat een lief en leuk kaartje.

karin zei

Een mooi kaartje met deze lieve sneeuwpopjes.
Nogmaals dank dat je gastdesigner wou zijn.
Groetjes,
Karin

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi gastdesignerkaartje met met de schattige stempel, leuke details heb je erbij gebruikt
ik ben ook gastdesigner bij Carlin's kaartenparadijs gezellig hè zo samen
groetjes ellen

Anoniem zei

Wat een lief stelletje is dit, heel leuk gedaan!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

carla zei

Leuk dat je bij Carlin's Kaartenparadijs onze gastdesigners wou zijn.
Bedankt hiervoor.
Een heel mooi kaartje met het lief sneeuwpopkoppeltje.
Een van mijn favorietjes van de Beccy stempels.
Knap gemaakt.
Groetjes,
Carla

De Breimeisjes zei

Je zou er van smelten, zo'n verliefd stel sneeuwpoppen :-)

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een leuke kaart weer. Dat plaatje is echt te schattig gewoon. Je zou ervan smelten. Prachtig hoor.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Marjolijn van Elsberg zei

Ach ja, niet elk sneeuwvlokje is even perfect, ik vind het een schattige kaart! Hou van sneeuwmannen!

Josje zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt

Trijntje zei

Jij hebt een mooie kaart als gastdesigner gemaakt. Leuk met de sneeuwpoppen . Mooi digi. Groeten Trijntje

Kaartenkraam zei

Zo leuk die verliefde sneeuwpoppen, als ze het er maar niet te warm van krijgen *lol*

groetjes van Ank

KarinsArtScrap zei

wat een hele leuke lieve kaart heb je gemaakt

gr karin

Freubelmina zei

Jammer van de ijskristallen (ik vind heat embossen ook erg lastig) maar het lief en mooi ingekleurd koppeltje zijn toch de grote blikvangers 🥰

Beccy zei

Beautiful colouring Angelique, the colours are lovely and vivid! I like the placement of the mistletoe with the little red bow. Great choice of papers too, they're very festive.
Cheers,
Beccy

Bernadet zei

Wat een schattig koppeltje Angelique!

Hetty P. zei

Wat een leuke kaart, echt voor een verliefd stelletje
Fijne dag,
Hetty

Caroline Cards zei

Heel mooi gekleurd en het is een leuke kaart.
Groetjes, Caroline

Martha zei

Wat een leuke kerstkaart Angelique
Zo schattig die sneeuwpopjes onder de mistletoe
Mooi ingekleurd
Liefs Martha

!neke zei

Wat een leukerd !!!!!
groeten Ineke

De Hobbykamer van Petra zei

Het is wel een erg leuke kaart geworden Angélique. Deze sneeuwpoppen zijn heel leuk.

Lieve groet, Petra

GerJanne zei

Je hebt er heel i-tjes mee bedacht! Innige omhelzing, IJskristallen, In Love!
Superleuke kaart is het!

Franciens Haakwerk zei

Leuk leuk. Ik kan niet wachten op sneeuw, dus mooi voorproefje dit. Groet Francien