maandag 6 november 2023

Een bloemetje voor de jarige en verjaardagskaarten

 In oktober maakte ik een kaart met bloemen voor een blogmaatje, ik denk voor Bea of Ditta, die verjaardagen zitten dicht bij elkaar. 


Het plaatje is van Yvonne Creations, de stans erachter is een heel oude van Boekenvoordeel, net als het label, afkomstig uit een andere heel oude set. De bloemen maakte ik met mallen van Ali.

Ik laat nog even de prachtige verjaardagskaarten die ik mocht ontvangen zien, als het goed is heb ik alle afzenders persoonlijk bedankt.




Dankjewel Ank, Emily,  Bernadet, Marjan,Wilma en Margreet!

GerJanne, Miranda, Daphne, Trudy, Bea en Remco's moeder 


Sarah, Ellen, Angela, Lisanne, Elizabeth, Petra en Trijntje


Caroline, schoonzus Mirjam, Martha en Akkelien 

Van Remco kreeg ik ook een kaart, hij maakt altijd een kaart waarbij hij een foto van internet neemt, daar plakt hij dan je hoofd op. Maar die kaart is dit jaar niet blogwaardig in mijn ogen 🙈



Ach wat, ik plaats hem gewoon, hij heeft er zoveel lol om en laten we eerlijk zijn: het is ook een zelfgemaakte kaart. Even voor de duidelijkheid: alleen het hoofd is van mij! 🤣🤣🤣🤣


Hij maakte deze kaart omdat ik het nodig vond om overtollig gewicht kwijt te raken en ik inmiddels al 10 kg heb weggewerkt zonder dieet of sportschool, gewoon op eigen wilskracht m.b.v. een yogamatje, fitnessbal en gewichtjes (nee, niet zoals op de kaart!). O, en met muziek, zonder dat laatste was ik niet zover gekomen.

Afgelopen zaterdag heb ik nog heel fijn mijn verjaardag gevierd met mijn gezin. We zijn eerst naar een vlindertuin geweest en daarna nog naar een pannenkoekenrestaurant (ook fijn voor Nevv, hij kon daar lekker spelen), het was heel geslaagd.

30 opmerkingen:

Freubelmina zei

Jij maakte zelf ook een mooie verjaardagskaart, de bloemen zijn ook zo mooi!
Verder ontving je hele mooie en lieve verjaardagskaarten maar die van Remco springt er toch wel uit hoor 🤣🤣🤣
Knap dat je zelf al zoveel kilootjes hebt weggewerkt, dat zijn toch mooi 2 kledingmaten 🥳

Margreet zei

Jij hebt een geslaagde verjaardag gehad, Angélique! Hartstikke veel mooie kaarten, maar ik vind die van Remco er toch wel uitspringen. Wat een superleuk idee en zó toepasselijk. Knap van je om op eigen kracht 10 kg kwijt te raken.
Vlindertuin en pannenkoeken als afsluiting klinkt goed!
xxx Margreet

(je hebt me idd persoonlijk bedankt voor de kaart)

Elle-Jeanne zei

Wat bij jij verwent met al die mooie kaarten.
Ook van Remco.
Ik heb je adres voor de volgende keer.Sorryvoor nu.
Mooie dag hebben jullie zaterdag nog gehad.
Nu nog na genieten.
Groetjes Elle-Jeanne

Irene zei

Wat een prachtige bloemen op je mooie kaart én die van Remco is toch keigaaf nu jij op eigen houtje bewonderenswaardig zoveel bent afgevallen! Leuk al die post, ook van hier nog van harte gefeliciteerd Angelique!
XxIrene

Sarah zei

Hihi... Die Remco. Maar knap van je dat je al 10 kg hebt weggewerkt. Mijn kaartje is inderdaad een caloriearm kaartje.
Mooie bloemen op je kaart. 😉

Daphne zei

Whahahaaaa, hij heeft wel humor, die Remco van jou🤣🤣, geweldig dit!
Je hebt veel kaarten gekregen zeg en ja hoor, je hebt mij bedankt.
Mooie kaart laat je zelf zien, ik vind de bloemen mooi, die vangen steeds mijn blik.

Trijntje zei

Wat heb je een mooie bloemige kaart gemaakt. Leuk dat je zoveel mooie kaarten hebt ontvangen. Gezellig. De kaart van Remco is heel geinig. Fijn dat je met de familie een leuke verjaardag hebt gehad.. altijd mooi om iets te doen. Knap dat je 10kg bent afgevallen. Groeten Trijntje

Martha zei

Wat een mooie kaarten heb je gekregen, Angelique!
Hahaha wat komisch die kaart van Remco en wat knap dat je die kilootjes kwijt bent
Liefs Martha

karin zei

Mooi kaartje heb je gemaakt. En leuk om na te genieten van je verjaardag met al die mooie kaartjes.
Groetjes,
Karin.

De Breimeisjes zei

Wat een mooie kaarten heb je gekregen, zoveel zelfgemaakte! Dat zijn de besten.
Haha, grappig, de "fake"kaart :-) Knap gedaan, 10 kilo eraf, en dat is ook de beste manier, met eigen wilskracht.
Super leuk dat je zo'n geslaagde verjaardag had.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke mallen en bloemen
wat een hoop mooie kaartjes heb je voor je verjaardag gekregen altijd gezellig zoveel post
knap hoor om op eigen kracht zoveel gewicht kwijt te raken
de vlindertuin en de pannenkoeken zijn een leuke afsluiter voor je verjaardag
en ik heb ook een persoonlijk berichte van je gehad
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Hahaha die van Remco vind ik toch de origineelste hoor en sportief dat je hem toch laat zien! En bewondering voor je gewichtsverlies hoor!
leuk dat je zoveel kaarten kreeg, heerlijk is dat toch zoveel brievenbusgelukjes, zoals ik ze noem.
Leuk om de verjaardag in de vlindertuin te vieren en ja pannenkoeken na dan is het compleet natuurlijk!

groetjes van Ank

Kaartenkraam zei

Vergeet ik te zeggen dat je kaart ook heel mooi is geworden!

Trudy zei

Haha ik dacht al wat ben jij lekker stoer bezig! Maar heel knap dat je 10 kilo bent afgevallen!
Leuk al die kaarten voor je verjaardag en je eigen kaartje is ook erg mooi!
Groetjes Trudy

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Prachtig zeg.
Wat heb je ontzettend veel mooie kaarten gekregen. Echt een jarig gevoel krijg je ervan.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Scraptastisch zei

Je laat een mooie kaart zien die je naar een blogmaatje hebt gestuurd Angelique! Je eigen verjaardag is ook niet vergeten zeg, wat veel mooie kaarten heb je gehad, dat doet een mens goed hè?! Remco's kaart is zeker het laten zien waard, wat een TOP kaart!!! Ben je naar de vlindertuin in het Waarland geweest, leuk is dat hè?! Ik woon tussen Alkmaar en Hoorn in en ben daar ook geweest. Nevv vond de pannenkoeken vast erg lekker. Heb je, je verjaardag toch nog klein maar fijn gevierd.
xx Gerie

KarinsArtScrap zei

wat een mooie kaart Angelique
en knap dat je op deze manier 10 kilo kwijt bent en natuurlijk een gave foto van jouw hahahaha

gr karin

Elizabeth zei

Ik was bijna aan het einde van je blogbericht en dacht 'toe nou Angélique.., laat die kaart van Remco gewoon zien'...! En toen kwam ie tòch nog!
O heerlijk, ik kan zoiets wel waarderen. Remco zal er vast en zeker flink lol van gehad hebben. Knap van jou om 10 kg af te vallen!
Je hebt superveel kaarten gekregen voor je verjaardag; maar ja, je bent zelf ook heel trouw!
Geniet ervan!

GerJanne zei

Hahaha..... ik lig helemaal in een deuk. Wat een lef heeft Remco! De kaart is zo grappig en toepasselijk. Knap dat je 10 kilo kwijt bent op wilskracht.
En je verjaardag klinkt heel gezellig. Uit eten is altijd zo handig. Geen gedoe thuis. En je hebt veel post gekregen! Die kaarten verhogen echt de feestvreugde. En nu ben ik vergeten of je ook nog een eigen kaart liet zien.....ogenblikje...

GerJanne zei

Oh ja, natuurlijk, die voor Bea of Ditta. Leuk gedaan met de bloemen!

Crea Astrid zei

Een mooie kaart heb je gemaakt. Prachtige zelfgemaakt bloemen ook.
Mooie kaartten heb je ontvangen. Leuk ook hoe Remco ook aan de slag is gegaan om een grappige kaart zo van je te maken. Knap ook dat je op eigen houtje zoveel kilo bent kwijtgeraakt.
Gezellig met je gezin zo nog een daagje weg en lekker uit eten. Een mooi moment om aan terug te denken.

Groetjes, Astrid.

Marjolijn van Elsberg zei

Hilarisch die kaart!!!! Stiekem wel de leukste toch? Alsnog gefeliciteerd De kaart die je maakte is prachtig, oude mallen doen het nog goed!

Marjan zei

Mooie kaart, Angelique en prachtig kleurwerk! Fijn dat je zoveel post kreeg, dat maakt toch dat je extra jarig bent, hè? En nog een leuke verjaardag ook, fijn.
Ik moest erg lachen om die kaart van Remco, wat een humor, echt wel grappig! Knap hoor, 10 kilo! Ik ben ook 10 kilo kwijt, maar wel met een dieet, koolhydraatarm, het is meer een leefstijl geworden en bevalt me prima. Jij hebt nu ook vast meer energie!

!neke zei

Mooie kaart !!!!!
Alsnog gefeliciteerd !!!!
Die kaart is toch wel heel grappig hoor !!!!
groeten Ineke

marian zei

Wat laat natuurlijk maar alsnog van harte gefeliciteerd en je hebt dat heel gezellig gevierd, las ik. De kaart die je gemaakt hebt vind ik erg mooi, oude spullen blijven ook mooi om te gebruiken hoor. Dat doe ik ook.
Je hebt lekker veel mooi kaarten ontvangen zag ik en die kaart van Remco vind ik hilarisch, toch een super leuk idee. En veel succes met je eigen fitness programma.Knap hoor.
Groetjes van Marian.

Doris knippenenplakken zei

Hoi Angelique, jou verjaardag kaart is op weg weer te laat was een paar dagen naar Utrecht en vandaar te laat opgemerkt op de verjaardag kalender. Maar komt goed weer te laat maar zo blijf je jarig. Nog van harte gefeliciteerd!
Wat een prachtige verjaardag kaart heb je gemaakt knap gedaan. Groetjes Doris

Wies zei

Prachtige kaart met bloemen en bloementoef. Nog van harte gefeliciteerd. Leuk om zoveel verjaardagspost te ontvangen. Ik hoop dat mijn kaart ook nog aankomt. De kaart van Remco is heel grappig.😀
Knap van je om met je eigen fitness programma af te vallen en het vol te houden.🏋️‍♀️
Gezellig om zaterdag zo met je gezin je verjaardag te vieren.

joke zei

Wat een mooie kaarten heb je voor je verjaardag gehad maar die van Remco springt er wel uit!! Knap hoor zoveel afgevallen.
Groetjes Joke

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een leuke kaarten kreeg je en wat veel.
Hahaha...de kaart van Remco is geweldig. Zeg 'm dat maar dat Petra van het busje toen in Hengelo dat schreef ;-) hahaha

Wel top dat je al zo veel kwijt bent. Ik weet dat het niet mee zal vallen om gewicht te verliezen. Zelf had ik mezelf "vrij-af" gegeven in de vakantie. Resultaat: 5 kilo erbij!!
Dat doe ik dus nooit meer en was een wijze les voor me.

Lieve groet, Petra

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie bloemenkaart Angélique en wat heb je veel verjaardagspost gehad, gezellig. Ik lag in een deuk om Remco zijn kaart, geweldig! Wat knap dat je zelf zo 10 kg af bent gevallen, ik heb wat dat betreft geen wilskracht dus petje af!
Lieve groetjes Miranda