dinsdag 21 november 2023

Cheerful Sketches Challange Blog reminder november

Vandaag is het weer tijd voor de laatste reminder van Cheerful Sketches met de gave sketch van november. Ik koos een digi van Sheep Ski Design uit, deze is perfect voor de kerstkaart voor Remco's ouders, want zoals jullie inmiddels waarschijnlijk wel weten spaart mijn schoonmoeder beren en noemt mijn schoonvader haar liefkozend "Beer". De digi heet Pressie Time.


Ik kleurde de afbeelding met potlood, Caran d'Ache Pablo. Nog even de gave sketch laten zien:


Jullie kunnen met 2 kaarten (nee, wel 3! Bedankt GerJanne 😉) meedoen tot en met 28 november om kans te maken op digi's van geweldige sponsors. 

22 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een mooi lief kaartje Angelique

gr karin

GerJanne zei

Oh...maar met 2 kaarten? Ik vind het zooo 'n leuke sketch....
Jouw voorband is ook weer heel leuk met de kerstbeer..

Caroline Cards zei

Een super mooie kaart en wat een lieve digi. Mooi kleuren en leuk papier heb je gebruikt.
Groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Deze is heel leuk geworden met deze mooie digi!

Elle-Jeanne zei

Prachtige reminder voor de challenge Angelique.
Mooi ingekleurd.
Groetjes Elle-Jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch en de lieve beer erop mooi ingekleurd
groetjes ellen

Martha zei

Leuke kerstkaart, Angelique
Daar zullen je schoonouders blij mee zijn!
Liefs Martha

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een gave kaart zeg. De digi is echt heel schattig. Mooi gedaan. Cheerful heeft altijd van die leuke sketches.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Sarah zei

Bere-lief!

De Breimeisjes zei

Heel leuk, prachtige kaart!

Elizabeth zei

Heel mooi gekleurd! Je hebt het maar druk met alle kaarten voor de familie...
Maar ja, als het je hobby is...

karin zei

Leuke digi op een leuk kaartje.
Groetjes,
Karin

Diny zei

mooi gedaan Angelique!
Groetjes Diny

Anoniem zei

Heel lief kaartje met de mooie beer…mooi gekleurd Angelique!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

joke zei

Lief kaartje weer met deze leuke sketch en het heeft al een bestemming, leuk voor een berenfan
Groetjes Joke

De Hobbykamer van Petra zei

Ook dit is weer een leuke kaart en ik herinner me dat je dit ook al eens schreef dat ze van beren houd. Zo weet je zeker dat een kaart in de smaak valt...als er maar een beer op staat ;-)

Lieve groet, Petra

carla zei

Wat een leuke digi met de beer.
Daar heb je ook weer een prachtige kaart mee gemaakt.
Groetjes,
Carla

Margreet zei

Wat heb je de digi mooi ingekleurd! Die beer is écht leuk met zijn muts en al die cadeautjes. Het DP past er perfect bij.
xxx Margreet

Nelleke zei

Bekend papierwinkel ik, dat ligt hier ook nog, het was destijds 1 van mijn eerste blokjes. De sketch is zeker leuk en een goed idee om die nog eens te gebruiken, al wordt dat deze maand denk ik niet meer. Jij maakte er in ieder geval een mooie kaart mee. Groetjes, Nelleke

Daphne zei

Jaaaaaa, je schreef het vorige maand al op mijn blog, dat de digi van deze maand op jouw lijf geschreven is en je hebt gelijk.
Mooi gekleurd, wat een mooie potloden, ze geven veel kleur af.
Nog héél even zelf van deze kaart genieten en dan kan je het al versturen.

Freubelmina zei

Een hele leuke inspiratie kaart en zeker met de mooie bling bling accenten!

Marjolijn van Elsberg zei

Zo lief, dit kaartje! Goede reden om een kaartje met beertjes te maken.