maandag 27 november 2023

GerJanne was jarig

 Gisteren was GerJanne jarig en ook ik maakte een kaart voor haar.

Met mijn verjaardag kreeg ik van GerJanne een stanssetje om een wasbeertje te maken en een zakje met touw (dat heb ik bewaard voor andere kaarten), zo lief van haar! En raar maar waar, een wasbeertje had ik nog niet in mijn assortiment. Het is een setje uit China en daar zit geen voorbeeld bij, dat werd puzzelen,  hahaha. Het was een beetje een verlengde van de uitdagingen die Remco 2 jaar geleden voor mij had bedacht, zie hier bijvoorbeeld. GerJanne refereerde hier ook naar in de kaart.

Nu was ik er helemaal van overtuigd dat GerJanne haar verjaardagspost nooit kon dichtlaten tot haar verjaardag en dus bedacht ik dat het dan leuk was om het wasbeertje met cadeautjes aan een vuurpijl te hangen, alsof het "haar oudejaarsdag" was.


Het vuurwerk op de achtergrond maakte ik met embossingpoeder. Het mondje is eigenlijk een oogje, maar vond ik zo wel leuk in dit geval. Ik schreef op de envelop " niet openen voor 25 november".

GerJanne mailde mij zaterdag om mij te bedanken voor de kaart, maar snapte niet hoe ik er bij kwam dat zij de post nooit dicht kan laten... oeps, ik had het verhaal dat ik een jaar of twee geleden gelezen had verdraaid: het is een andere blogster (ik zal geen naam noemen) die de post altijd direct openmaakt en daarom stuurt GerJanne haar verjaardagskaart altijd nog nét op tijd naar haar.
Gelukkig vond GerJanne de kaart toch leuk. En ik vond het heel leuk om de kaart te maken.

28 opmerkingen:

Freubelmina zei

Wat een leuk bedachte kaart en wat staat (of hangt) de wasbeer er leuk bij…het vuurwerk heb je gaaf gemaakt!
Fijn dat je in ieder geval weet dat je kaart is gearriveerd…maar als ze je zaterdag mailde om te bedanken betekend het toch dat ze de kaart eerder heeft opengemaakt want ze was gisteren (zondag) pas jarig 🤔

Hetty P. zei

Super leuke kaart heb je gemaakt voor GerJanne.
Zo'n gaaf idee met de vuurpijl met cadeautjes ..
Fijne dag,
Hetty

Margreet zei

Hier is over nagedacht, al liep het iets anders. De kaart is er niet minder mooi om. Wat gaaf gedaan, die wasbeer en het vuurwerk.
Ook de kaart met de gelaarsde kat was een topper! Knap gepuzzeld hoor.
xxx Margreet

Elle-Jeanne zei

Wat een super gave kaart Angelique.
Ik vind deze super leuk bedacht.
Gelukkig op tijd aangekomen.
Groetjes Elle-Jeanne

Irene zei

Genieten van jouw fantasie en enige kaart Angelique, zó gaaf die vuurpijl en kadootjes.... FEEST!! Als er één blogster is die wacht met post openen tot the BIG day is het GerJanne wél ook al is ze dit jaar ivm alle drukte al op zaterdag begonnen omdat de familie altijd zo benieuwd is (géén idee wie die ongeduldige andere dame is 🤣🤣🤣).
Fijne week XxIrene

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke wasbeertje aan de vuurpijl wat een gaaf tafereeltje heb je ervan gemaakt, met al de leuke details
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Helemaal top dit kaartje enig wasbeertje!

Martha zei

Wat een leukerd, Angelique
Zo grappig bedacht dat wasbeertje aan een lijntje met kadootjes en vuurpijl
Fijn dat de kaart is aangekomen, ik ben bang dat de mijne er nog niet is en verdraaid nog aan toe, ik heb em best vroeg gepost....
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een geweldige kaart heb je voor GerJanne gemaakt en wat een superleuk idee ook voor nieuwjaarskaarten Angélique. Zo leuk dat wasbeertje aan die vuurpijl met cadeautjes. Misschien ga ik dit idee een keer liften, ik vind hem geweldig.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Hahahahha, ja zo grappig. Klopt allemaal wat je schrijft. Je kaart is zo ontzettend leuk!
Ik heb je al uitgebreid bedankt, maar het verhaaltje erbij is altijd nog weer leuk te lezen.
En ik ben gek op Oudejaarsavond....dus helemaal leuk!

Scraptastisch zei

Wouw wat een te gekke kaart voor GerJanne! Ik vind het een topper Angelique, zo gaaf die wasbeer die met de vuurpijl de kadootjes in de lucht schiet, waanz8nnig leuk!!!
xx Gerie

De Breimeisjes zei

Wat een geweldige kaart!
Ik vind het trouwens geen probleem om post eerder te openen. Voorpret is ook zo leuk.

Anoniem zei

Superleuk deze kaart…top bedacht Angelique! Het beertje is enig!
GerJanne had gemeld dat ze al post ging openmaken op zaterdag omdat de kinderen willen zien wat voor kaartjes ze kreeg uit blogland haha!
Hoop dat dit bericht gaat lukken!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Diny zei

Heel mooi kaartje Angelique....en GerJanne was er heel blij mee!
Groetjes Diny

Marjan zei

Haha, ik vind dat ook razend knap, ze maakt de kaartjes pas open op haar verjaardag, dat lukt mij dus niet ;) Ik vind je kaart voor haar echt heel erg gaaf, die vuurpijl met de wasbeer erop en de cadeautjes is hilarisch! Ja, die kleine stansjes zijn vaak puzzeltjes, zeker als je geen voorbeeldje hebt! Mooi gelukt!

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Mijn kaart van Gerjanne heeft ook een wasbeer erop hahaha. Wat een schatje. Lijkt precies op die Marianne Design.
Heel mooi gemaakt zo.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Kaartenkraam zei

Wat een superleuke kaart! Zo mooi ook met dat vuurwerk op de nachtblauwe achtergrond, geweldig!
Ik kan dat ook niet hoor, wachten tot mijn verjaardag, ik probeer het altijd wel maar bezwijk meestal toch nog voor die tijd.

groetjes van Ank

Henriët zei

Wat een gave kaart voor GerJanne. Je moet het maar bedenken.
Groetjes van Henriët

marian zei

Wat een leuk idee deze kaart. Een prachtige kaart geworden.
Groetjes van Marian.

carla zei

Wat een geweldige kaart heb je voor GerJanne gemaakt.
Echt super.
Leuke achtergrond een mooi grappig wasbeertje. Top top top.
Knap gemaakt Angelique.
Groetjes,
Carla

KarinsArtScrap zei

wat een geweldige gave kaart Angelique

gr karin

Caroline Cards zei

Superrrrrr mooie kaart met deze lieve wasbeer. En heel leuk die vuurpijl met cadeautjes!
Groetjes, Caroline

Wies zei

Leuke originele kaart heb je met dit leuke wasbeertje, de vuurpijl en cadeautjes gemaakt.
Groetjes, Wies

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige verjaardag kaart , tof gedaan met de cadeautjes.
Fijne dag, groetjes Doris

Sarah zei

Super leuke originele kaart! Echt geweldig!

Elizabeth zei

Dat puzzelen is jou wel toevertrouwd! En wat heb je er een prachtige originele kaart van gemaakt. Leuke kleuren trouwens ook bij elkaar!

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Grappig zo, de vuurpijl met een hangende wasbeer met cadeautjes.

Groetjes, Astrid.

Marjolijn van Elsberg zei

prachtig!!!