dinsdag 14 november 2023

Reminder Cheerful Sketches

 Mallow275 Sheep ski 

Het team van Cheerful Sketches wil jullie graag nog eens uitnodigen om mee te doen aan de november challenge met die gave sketch.
Ik heb een voorbeeldkaart gemaakt met een digi van één van onze sponsoren Sheep Ski, Mallows.


De digi heb ik gekleurd met potlood, Caran d'Ache Pablo. Het mooie (vind ik) design papier is van Craft Sensations, de mat is donkergroen en van hetzelfde merk, de basiskaart is in kraft.

De sketch voor deze maand: 
Dat is een heel mooie en niet moeilijk, toch?
Je kunt nog meedoen tot en met 28 november met maximaal 3 kaarten. Zien we je daar?

De kaart laat ik meedoen bij Beccy's Place,  voor de M van Mallows. 

23 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch leuk dp en een leuke stempel heb je gebruikt, mooi ingekleurd
groetjes ellen

Freubelmina zei

Geweldig mooi inspiratie kaart laat je vandaag zien, de sketch is eenvoudig maar geeft zoveel gave verschillende kaarten!

Elizabeth zei

Nou, ik liep behoorlijk achter met het bekijken van je kaarten. Je gaat onverminderd door, dat vind ik zo knap. Ik heb altijd van die vlagen en dan weer een hele tijd geen kaartentik, maar weer iets anders...

KarinsArtScrap zei

wat een mooie kaart Angelique en je hebt mooi gekleurd

gr karin

Elle-Jeanne zei

Mooie voorbeeld kaart voor de challenge Angelique.
Mooi ingekleurd.
Groetjes Elle-Jeanne

Martha zei

Prachtige kaart Angelique
Ik vind dat dp ook erg mooi en zo schattig die gnoome
Fijne dag liefs Martha

casa crea d' emilia zei

Hey Angélique,
Wat een mooie voorbeeldkaart heb je gemaakt. Het plaatje vind ik echt te schattig gewoon. Heel erg leuk.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Margreet zei

Wat heb je de digi prachtig ingekleurd, Angélique! Het DP past er perfect bij!
xxx Margreet

Kaartenkraam zei

Wat heb je die digi fantastisch mooi ingekleurd!
Dat dessinpapier is inderdaad prachtig en past er heel mooi bij, prachtige kaart!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie reminder Angélique, die afbeelding heb je mooi ingekleurd.
Lieve groetjes Miranda

Margaret zei

Prachtige kaart. De kleuren en afbeelding stralen de herfst uit. Zelf zit ik in een naaimanie. Dan blijft het kaarten maken wat liggen. Iets met tijd en beperkte hobbyruimte.

!neke zei

Mooie uitwerking van de schets !!!!
Groeten Ineke

Scraptastisch zei

Nee, je zie mij niet daar... want Gerie en sketches zijn geen vrienden, hihi
Maar gelukkig zijn we allemaal verschillend Angelique en jou gaat het heel goed af!
Je gnoom geniet van zijn marshmallow's, hihi wat een gezellige kaart!!!
xx Gerie

Marjolijn van Elsberg zei

Ohhh wat mooi gekleurd! Superleuke kaart!

De Breimeisjes zei

Oeh, weer zo'n leuke kaart!

Diny zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt volgens deze sketch Angelique!
Groetjes Diny

Hetty P. zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de digi.
Zo mooi ingekleurd.
Groetjes van Hetty

Anita van Deur zei

Vind hem heel leuk Angelique!

Henriët zei

Een hele leuke kaart en zeker mooi dp!
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

De sketch is sowieso leuk! En je hebt er een heel mooi voorbeeld mee gemaakt.

Beccy zei

This has been a very popular sketch Angelique, and the cards have all been fabulous! You've done a wonderful job colouring the little gnome, the colours work beautifully with the patterned paper.
Cheers,
Beccy

Marjan zei

Wat een leuke digi en sketch en wat mooi gekleurd! Dat dp op de paneeltjes past er supergoed bij en laat het plaatje goed uitkomen!

Frederika zei

Hij ziet er weer tip-top uit. Een mooi Scandinavisch tintje. Groeten Frederika